< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » pil vergeten in de tweede week!?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
pil vergeten in de tweede week!?
17/09/2003 @ 22:28
Patricia

hoi ik ben de pil vergeten in de tweede week.ik heb m pas 24 uur later ingenomen.morgen moet ik de laatste pil innemen en dan word ik volgende week ongesteld als t goed is.maar nu ben ik de laatste dagen een beetje misselijk en ik heb ook steken rechts in mijn onderbuik.kan t zijn dat ik zwanger ben?en is t normaal dat ik steken rechts in mijn onderbuik heb?ik hoop wat van jullie te horen.liefs patricia

Link naar deze reactie
20/09/2003 @ 01:00
Anja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Patricia, je hebt een kleine kans dat je inderdaad zwanger bent. Mijn advies is om in de stopweek, 1 a 2 dagen na de datum dat je normaal ongesteld word een zwangerschapstest te doen (ook al word je ongesteld, want dat komt automatisch door de pil). Positief... direct stoppen met de pil (dus geen nieuwe strip meer) en naar de huisarts. Negatief... gewoon weer beginnen met de volgende pilstrip.

Mocht je dit in de toekomst nog eens hebben, en je hebt wel gemeenschap gehad zonder aanvullende bescherming, dan kun je bij de huisarts een morningafter pil ophalen (binnen 3 dagen na de gemeenschap).

Succes en niet te veel paniekeren. De kans is heel erg klein, helemaal omdat het in de 2e week van je pilstrip is geweest.

Groetjes Anja

mama van Marick, 7,5 maand oud

Link naar deze reactie
20/09/2003 @ 12:08
carmen

Het beste dat je kunt doen is je huisarts bellen, die krijgen dit soort vragen tien keer op een dag en kunnen je een heel goed antwoord geven!
Met vriendelijke groeten, Carmen
PS Sterkte en succes

Link naar deze reactie
22/09/2003 @ 20:24
Patricia

hoi anja,ik ben inderedaad ongesteld geworden.maar moet ik nu echt een test doen?kan t dan toch zijn dat ik zwanger ben??hoe zit dat dan?ik hoop dat je reageer.liefs patricia.

Link naar deze reactie
25/09/2003 @ 11:09
Anja

Er is een hele kleine kans dat je wel zwanger bent. De menstruatie wordt veroorzaakt door de pil (ook al ben je zwanger). Een testje geeft snel 100% zekerheid (en die heb je nu niet). ’t Is niet zozeer een moeten, maar het kan goed zijn voor je eigen gevoel.

Groetjes Anja

mama van Marick, 8- maand

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]