volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/01/2005 @ 20:52 marijke | Hoi, Ik ben momenteel zwanger van een vierde kindje Alleen de auto is een probleem. Welke auto is geschikt voor 4 ? is veilig ? zijn er niet teveel kosten aan ? is betaalbaar ? Wie kan ons helpen en goeie tips geven ???? Hartelijke dank bij voorbaat. Marijke ![]() |
| 19/01/2005 @ 08:35 marijke | Heidy, Heel erg bedankt voor je reaktie. We zullen nu eens uitkijken naar een opel en wie weet is dat onze ideale wagen. K’zie dat jullie waarschijnlijk met een busje moeten rijden. Vele groetjes Marijke ![]() |
| 19/01/2005 @ 10:45 marijke | Hoi, Bedankt voor alle reakties. Het zijn allemaal nog kleintjes : Tessa is 5 jaar Lotte is 3 jaar Wardje is 22 maand Het vierde is voorzien voor eind mei. Dus zitten ze inderdaad allemaal nog in kinderstoel of verhogers. Nu is het probleem dat ze gewoon zelf de gordel openmaken of er tussen kruipen . We hopen met een nieuwe auto dat probleem ook te kunnen oplossen doordat ze meer plaatS HEBBEN. Marijke ![]() |
| 19/01/2005 @ 15:30 anja ![]() | Persoonlijk vind ik een Citroen C8 prima voor 4 of meer kindjes en ook goed in prijs. Anja |
| 20/01/2005 @ 10:49 Nikki | Al aan de Fiat Multipla gedacht? Ik heb ook even getwijfeld (omwille van z’n uiterlijk, maar het nieuwe model is veel minder opvallend!) maar nu zijn we er heel tevreden over! Je hebt 6 volwaardige zitplaatsen en vermits die 2 rijen van 3 vormen blijft er een heel ruime koffer over, waar met gemak een 3-wielbuggy in kan zonder dat die dan al overvol zit. Bijkomend voordeel is dat hij relatief kort is (stuk minder lang dan bv een monovolume, wat makkelijk is bij het parkeren, en hij is amper breder dan de monovolumes)en de kinderen zitten hoog en hebben een erg goed zicht naar buiten waardoor ze in deze wagen bijna nooit wagenziek zijn (dat was bij ons in onze vorige wagens steeds een groot probleem - bij het minste ritje hadden we prijs!) Omdat wij intussen 5 kindjes hebben is de Multipla nu onze tweede wagen geworden, als we allemaal samen weg gaan rijden we met een Opel Vivaro. Veel succes met jullie keuze! |
| 25/01/2005 @ 13:54 yuna | Wij hebben een VW Caravelle, achteraan 6 zetels (2 rijen van 3), heel veel beenruimte tussen de 2 rijen en ook nog een grote koffer. Misschien niet zo’n elegante wagen, maar plaats is er in elk geval genoeg! ![]() |
| 25/01/2005 @ 18:41 tizi | marijke wij hebben een auto monovolume opel zafira net 1.5jaar oud en die staat te koop,reden..........man krijgt ene van twerk.is ne metalic grijze,airco,electrische ramen,zeer mooie wagen ,en rijdt heel goed en veel plaats heb zelf ook 4kidskes.er staan 22000km op en als je geinteresseer bent reageer snel want we hebben reeds een bod gehad,we vragen 14250euro en het bod was 13900euro dus...........laat wat weten desnoods sturen we een foto op.groetjes |
| 03/02/2005 @ 12:54 mimi | Wij zijn een nieuw samengesteld gezin,voor een tweede keer gehuwd en uit ons huwelijk hebben we nu één kindje van twee weken oud. Uit mijn vorig huwelijk 3 kids,mijn tweede man heeft ook 2 kids uit zijn vorig huwelijk. DUS 6 in totaal in de weekends en de vakanties. Ik moet mijn kinderen op meer dan 100 km heen ophalen en nog eens meer dan 100 km terug en dat in de spitsuren over de Brusselse ring. Vandaar hebben we vorig jaar een citroén C8 gekoscht met vanachter een bank ipv twee zetels omdat we van plan waren om nog voor een babytje van ons twee.Ondertussen is dat babytje twee weken oud en is onze C8 met zijn 8 plaatsen volledig opgevuld. EEN PAPA, EEN MAMA , EN 6 KAPOENTJES. Wij zijn zeer tevreden over onze wagen en de service van de garage. De aankoop is wel duur,we betalen er vier jaar aan af,455 euro per maand,en verzekering 110 euro per maand. Daarbij rij ik 200 euro voor diesel op om kids te gaan halen per maand. Daarbij betalen we ons nog blauw aan alimentatie,dus breed hebben we het niet hé. Maar ik kijk uit naar de datum dat onze wagen is afbetaald,het ging bij ons niet anders,ik ben in begin gaan zien voor tweedehands,maar die betaal je ook nog duur,en dan de miserie van een ander hebben,neen8 Daarbij moeten we de kids nog minstens 10 jaar gaan ophalen,vandaar doorgebeten en gelijk een nieuw gekocht. Wij moeten wel niet zot doen met ons geld,en binnenspeeltuinen en mc donals etc is dus voorlopig niet aan ons besteed.Eerst de veiligheid van de kids in een goede wagen en de uitstapjes komen er wel als de auto is afbetaald.Door kijken wij naar uit. Groetjes van MIMI |
| 03/02/2005 @ 13:03 mimi | Nog even zeggen dat op de laatste bank er 3 stoelverhogers staan,geen problemen mee om de kids vast te riemen en op de tweede rij een gewoon plaats,één stoelverhoger en éné maxi-cosi,en ook geen probleem. En je kunt maar beter inorde zijn met alles,zoals ze nu boetes uitschrijven. Je kunt geld verdienen met thuis te blijven. Het enige nadeel aan zo’n monovolume is dat je op de autostrade niet voelt als je aan 120 km/u rijdt,en ik constant mijn km/u moet in het oog houden hé,ik kan geen cent missen uit ons budget. MIMI |
| 20/02/2005 @ 17:57 | jah een groote auto peugeot 807 ![]() |
| 24/03/2005 @ 10:05 Nina | Wij hebben 4 kinderen en hebben een chevrolet trans sport. Geweldige auto. Er zijn 7 zitplaatsen en dan heb je zelfs nog ruimte achter de laatste stoelen. Ook is het een hele veilige auto en dat vind minstens net zo belangrijk. Al je een ongeluk krijgt ben je niet direct platgedrukt. Bij veel auto’s is er weinig been ruimte achterin, hier is veel beenruimte, we hadden hiervoor een Volvo en die was minder ruim van binnen. |
| 27/03/2005 @ 14:16 | wij hebben een Crysler Voyager, ik zou dit niemand aanraden...wel heel veel ruimte (onze vier kids + vriendjes geraken er veilig en gemakkelijk in)maar zeeeeeeer veel technische problemen, vandaag staat ie weer stil, moet weer binnen in de garage omdat hij olie verliest(moet er bijna constant olie bijkappen)... Dus weer op zoek, nu denken we deze keer gewoon een minibusje te nemen, lijkt me handig en gemakkelijk... |
| 20/06/2005 @ 10:37 Greetje | na de komst van onze 3 de hebben we een vw touran gekocht! vooraan twee ruime zitplaatsen, midden 3 volledige zitplatsen waar perfect stoelverhogers op passen. een ruim koffer waar op 2 sec. nog eens twee plaatsen worden omgetoverd. Wij hebben deze auto genomen omdat hij binnen de ruimte heeft van een monovolume maar dat ie toch nog handig parkeert en vlot rijd zoals een gewone auto! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Welke auto is geschikt voor 4 kindjes ?