< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » zwangere vrouwen rond Aalst

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
zwangere vrouwen rond Aalst
02/06/2005 @ 10:02
Jenny

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Dames,

Sorry dat het zo lang duurde om nog eens te reageren zenne maar ik heb het heel druk gehad de laatste dagen.

Ik was dus niet van plan om die prenatale oefeningen te doen maar onze gyn wou dat ik het toch deed. Enfin, ik ben gisteren voor de eerste keer bij de kine geweest en ik heb me een breuk gelachen. De eerste les waren namelijk nog geen bekken-of buikspieroefeningen maar affectatielessen. Dit om postnatale depressie te voorkomen blijkbaar omdat je zo een band opbouwt met het kleintje. We (want het ventje moest ook mee) moesten tegen ’t kleintje praten en het wiegen enz… ’t ventje moest mijn buik masseren en de kine heeft hem nu geleerd te voelen hoe het ligt. Davy vond het echt heel leuk. ’t Was wel raar zenne maar plezierig. Volgende week bekkenbodemspieren oefenen. We moesten de kine het geslacht en de naam zeggen, hij spreekt erover met de naam. Hij had de naam nog nooit gehoord maar vond hem prachtig! Oef, dat doet me alleen maar zekerder voelen dat we de juiste naam gekozen hebben. Iemand anders deze naam horen gebruiken was ook raar, maar het klonk heel goed!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
02/06/2005 @ 13:39
Josemien

Online Status Bekijk profiel
Hallo allemaal

Ten eerste proficiat allemaal.

Ik ben Jasmine afkomstig van Haaltert maar nu wonende te Erpe - Mere.

Wij zijn momenteel 15 weken zwanger van ons eerste kindje.
Ik ga ook naar het OLV bij de gyne (Dr. Vandeginste), een hele lieve en zachte en soms enthousiaster als ik over de echo's.

Op 13 juni, als we precies 17 weken zijn, mogen we gaan voor een volgende echo. Hopelijk kunnen we dan zien of het een zoon of een dochter zal worden.

Groetjes

Jasmine

Link naar deze reactie
02/06/2005 @ 17:06

Hallo

Josemien

Welkom en een dikke proficiat met je zwangerschap.
Ik werk in Haaltert in Rusthuis Sint - Jozef . Mss weet je dat wel zijn he .
Mag 14 juni teruggaan bij de gyne . Het is toch altijd iets waar je naar uitkijkt he vnd je ook niet ?

Groetjes

Link naar deze reactie
03/06/2005 @ 11:22

Hallo ,
dames
heb gisteren mijn geboortekaartjes gaan kiezen ale mijn man heeft mogen kiezen eigenlijk maar ik moet zeggen het is wel mooi zijn keuze . Een pak van mijn hart
Nu nog de suiker en alles is in orde he .
groetjes

Link naar deze reactie
11/06/2005 @ 08:47

hallo dames ,

Hoe gaat het hier met iedereen ?
Het is hier precies stilgevallen he

Groetjes

Link naar deze reactie
14/06/2005 @ 16:21
Josemien

Online Status Bekijk profiel
Hey Jessy

Uiteraard weet ik het rusthuis zijn, ik heb mijn kleuter en lagere school gedaan in de aanpalende school.

Ik ben gisteren naar de gyn mogen teruggaan. Dr. Van de Ginste had een nieuw toestel. Het scherm is duidelijker, waardoor we heel goed hebben kunnen zien wat het gaat worden.

Ik ben heel blij dat ik het nu weet, en langs de andere kant is het ook raar. Ik zal er wel aan wennen zeker.

Groetjes

Link naar deze reactie
14/06/2005 @ 21:41

Hej

Ja ik had dat ook toen we vernomen dat we nog een zoontje gingen krijgen , ik had doodgraag nog een dochtertje gehad .
Maar ik heb het aanvaard en ben eigenlijk nu ook wel blij dat het een jongetje is , en als hij gezond is das het belangrijkste he .

ik ben vandaag ook terug geweest bij de gyne en hij weegt nu juist 1 kilo . Ik vond het een beetje weinig maar dr. Seynhave zei dat hij goed zat op zijn gewichtje , dus moet ik mij niet ongerust maken .

Groetjes

Link naar deze reactie
18/06/2005 @ 16:51
nele

Hallo iedereen,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets van mij heb laten horen, maar mijn computer deed het niet meer goed, vandaar...

Gisteren mocht ik voor een 3D echo langsgaan bij Dr Vandeginste. De eerste echo is min of meer een beetje gelukt, maar dan was ons kindje het beu en heeft het zich op de knietjes gezet met zijn hoofdje vlak tegen de grond. Het was dus gedaan met kijken. Maar ja, ik was al blij dat alles goed was.

Jessy,
Ik moet nu net als jij zo'n suikertest laten doen. De reden is omdat ik in 2 maanden tijd rond de 8 kg ben aangekomen en omdat ik nogal veel vruchtwater heb. Dit zou kunnen wijzen op zwangerschapsdiabetes. Heb jij het resultaat van jouw test al gekregen. Ik moet deze test nu laten doen tegen 14 juli, omdat ik dan opnieuw op controle moet. Ik ben benieuwd.

Hoe gaat het anders nog met jullie? Niet te veel last van de warmte. Het beloven "lastige"" dagen te worden.

Prettig weekend
Nele

Link naar deze reactie
19/06/2005 @ 10:41

hallo Nele ,

Mijn test was goed hoor alles was in orde .
Ik mag nu ook 14 juli teruggaan en dan om de 2 weken .

Mijn peter is vrijdag gestorven ik kan het nog altijd niet geloven dat hij weg is , en dat hij nooit ons vierde kindje zal zien .
Ik heb het verschrikkelijk moeilijk maar ik moet ook aan dat nieuwe leven in mijn buik denken .En onze andere 3 kapoenen die hier rondlopen ook natuurlijk .
Volgende week vrijdag word hij begraven ik mag er niet aan denken .

Ja en dan nog dat warm weer erbij het zal bakken zijn denk ik de komende dagen .

Groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2005 @ 18:27

hallo,ik ben 8 maand geleden bevallen van een zoontje branko ik wil jullie dan ook allemaal goede moed inspreken voor jullie bevalling.het is het mooiste wat er is.en denk nie te veel aan die onderzoeken ik heb die ook allemaal moeten doen groetjes kelly

Link naar deze reactie
25/06/2005 @ 18:37
sophie

Hallo,

ik ben 23 jaar en ben op 18/02/05 in het asz van aalst na 12 uren bevallen van een flinke zoon van 3kg 460 en 49 cm groot die zich onverwachts 14 dagen te vroeg aangekondigd had.
allemaal een voorspoedige zwangerschap toegewenst.

groetjes vanuit aalst

Link naar deze reactie
25/06/2005 @ 18:49

hoi sophie proficiat met je zoontje ik ben bevallen op 19 10 2004 hij woog 3kilo560 en 50 cm ook van een zoontje

Link naar deze reactie
25/06/2005 @ 18:52
sophie

hoi jessy,
ik begrijp wat je doormaakt meid ik heb net het zelfde meegemaakt 4,5 maand zwanger toen peter terrug werd opgenomen in het ziekenhuis was wel al meer dan 100 keer gebeurd met zij ziekte, dus dacht niemand dat het zou gebeuren en hett ergste was mocht mijn lievelings peter niet meer bezoeken omdat ik zwanger was verschrikkelijk. En plots héél onverwachts tel het was zo ver ik kon het niet geloven hij die zo naar mijn kindje uitkeek zou het nooit meer zien.
Ik weet nog toen ik net bevallen was barste ik uit in tranen en de vroedvrouw zij het gaat wel is van de zware inspanning toen ik triestig zij nee hier waar het wonder ter wereld komt hier heb ik op net het zelfde terrein een geliefde moeten laten gaan. Zat me zo diep dat dit op dezelfde plaats gebeurde en mens stond verbaasd te kijken.

Ik wens je véél sterkte in deze moeilijke tijd en denk aan je kindje die je zo nodig heeft en zo zal steunen in je verdriet.

vele lieve groeten.

[Laatst gewijzigd door sophie - 25/06/2005 @ 18:54] - Link naar deze reactie
26/06/2005 @ 08:52

hallo , Sophie

Bedankt voor je steun .
Bij mijn peter is het ook heel onverwachts gekomen , hij had net een week in het ziekenhuis gelegen en mocht van de dokter die vrijdag naar huis komen . Ik ben hem dan nog gaan halen samen met mijn meter . Nog geen 3 uurtjes nadien kreeg ik telefoon dat hij gestorven was . Niemand kon het geloven . Ik ben daar grootgebracht bij mijn meter en peter , tis gewoon het ergste wat ik al heb meegemaakt .2 jaar geleden is zijn zoon , mijn nonkel gestoren aan leukemie hij was pas 37 . Dit hadden sommige van ons nog niet verwerkt en nu dit . Nu begin ik het pas te beseffen dat hij er niet meer is . Het is niet eerlijk he .
Ik hoop dat ik weer niet te vroeg beval want hij verjaart op 19 augustus en het zou dan juist moeten lukken he dat ik op die datum beval . We hebben wel al beslist dat ons zoontje zijn 2de naam Wilfried zal zijn .

Ben blij dat er iemand weet wat ik nu doormaak .

Proficiat met je zoontje .

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina