< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » met zijn 5'en wonen op 110mē

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
met zijn 5'en wonen op 110mē
22/06/2005 @ 16:59
ducky

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey iedereen,

Heb misschien eens een raar vraagje, maar momenteel wonen wij met onze 2 kleine kindjes op een gelijkvloersappartement van 110mē en een tuin van 126mē in een prachtig dorpje. Ik zou nog graag een derde bij willen, maar omdat we zo mooi wonen en nog vrij goedkoop zodat we als we beiden 45 jaar zijn het huis afbetaald is enz... wil mijn man niet verhuizen. Zijn er dus gezinnen die met 5 ook zo "klein" wonen, en hoe doen jullie dat dan? En vinden de kinderen dat niet erg? Worden ze op school niet gepest omdat ze zo klein wonen? Wat zijn de voor -of nadelen?

Ben eens benieuwd en wie weet komen we er dan uit en komt er toch nog een derde kindje.

Groetjes,

Ilse

Link naar deze reactie
27/06/2005 @ 09:46

Online Status
Hoi Ilse,

Ik denk niet dat het veel uitmaakt of je klein woont.Het is maar net waar de kinderen mee opgroeien en hoe erzelf mee omgaat

Wij wonen op zich ook vrij klein,wel een vrij grote tuin,maar het huis zelf is vrij klein.Wij hebben nu maar 2 slaapkamers en zijn bezig met de derde kamer.Wij hebben al 2 jongens en die slapen van jongs af aan al bij elkaar op de kamer.Zij vinden dit prachtig en wij ondervinden hier geen hinder van.Ik ben nu inverwachting van onze derde kind en die zal dan dan wel appart komen eerst.

Dus het is maar wat jezelf en je gezin het prettigst vinden.

En wij denken maar zo,vroeger woonden ze ook klein met grote gezinnen en mijn vriend is ook gewend om een kleine slaapkamer te hebben en klein te wonen en die heeft als heel prettig ervaard!

Succes met jullie beslissing

En oh ja,de kinderen worden helemaal niet gepest enzo!

Groetjes Cindy

Link naar deze reactie
18/07/2005 @ 09:49
BlueGirl

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Ilse,

Wij hebben drie kinderen en ook een klein huis, we hebben maar 2 slaapkamers en 1 daarvan is erg klein. In het begin ging het allemaal nog wel, de twee oudste sliepen bij elkaar en de jongste sliep bij ons op de kamer. ondertussen is de jongste 2 jaar en de oudste is nu 5, en de ruimte wordt steeds kleiner, er komen fietsjes bij en groter speelgoed en mijn oudste wil nu heel graag een eigen kamertje. We gaan dus binnenkort verhuizen naar een grotere (en goedkopere) woning. Ons bevalt klein wonen dus helemaal niet maar het is wat Cindy zegt, het is net hoe je er zelf mee omgaat.

Groetjes Wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]