< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » De pil Microgynon 30 en zwanger??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
De pil Microgynon 30 en zwanger??
17/06/2005 @ 16:41
Patricia

ja tuurlijk als je strip maar opmaakt en per dag een pil neemt dan is er nix aan de hand!! kan best zijn dat je lichaam even moet wennen ofzo. maar ik denk nie dat je zwanger bent!! als je gewoon zoals je hebt gezegd de pil correct in genomen hebt! is er nix an t handje!

gr patricia

Link naar deze reactie
21/06/2005 @ 11:19

dank je wel, pfff gelukkig...
het is namelijk niet de bedoeling dat het wel zo is.... mocht het wel zo zijn geweest dat ik toch zwanger was geraakt wil ik niet zeggen dat het niet gewenst is, dat zeker wel.... maar wil er klaar voor zijn, en ook financieel voor de kleine kunnen zorgen.... zou ik zo naar vinden voor de baby, bedankt patricia

Link naar deze reactie
22/06/2005 @ 13:42
ikkie

Heej iedereen!

Nou, met mij gaat het dus goed. Wel veel moeite met mijn overheersende kinderwens... maarja... komt tijd, komt raad!

Groetjes,
Ikkie

Link naar deze reactie
25/06/2005 @ 11:26

ongesteld en toch zwanger?
Hallo

toen ik van de week mn strakke jurk aantrok en naar mn buik keek, dacht ik opes het zou toch niet. (best wel bolle buik). ook heb ik nu van 3 mensen gehoort zonder dat ik er om vroeg dat ik teken in mn gezicht. Tog ben ik de afgelopen keren gewoon ongesteld geweest wel onregelmatig omdat ik de pil nog al eens vergeet. Kan ik zwanger zijn????/??

Link naar deze reactie
25/06/2005 @ 11:49
Anoon

Ja je kan zwanger zijn, je zegt zelf al dat je de pil nog wel eens vergeet..in de pil zitten bepaalde hormonen, als je die niet allemaal op een rijtje binnenkrijgt is de kans natuurlijk veel groter dat je zwanger bent, dan dat als je netjes de pil neemt zoals die hoort.
Over dat ongesteld zijn, zoals ik al zei in de pil zitten bepaalde hormonen die in de stopweek ( dus als je de pil even niet slikt) een ontrekkingsbloeding opwekken.. dit is dus geen "echte" ongesteldheid.
Dus doe een test en find out.

Link naar deze reactie
17/07/2005 @ 17:55
angie

hey ik ebn gewoon ongestel maar krijg wel een dikke buik ben zweterig en duizelig en soms ook misselijk en heb gevoelige borsten. ik heb een paar maand geleden een miskraam gehad. en nog niet zanger geweest. mijn vraag is kan ik nu zwanger zijn?????????
groetjes angie

Link naar deze reactie
26/07/2005 @ 11:45

ik heb een vraagje.
ben gewoon aan de pil geen een vergeten ofzo.
maar nu ben ik in mn stopweek niet ongesteld geworden ik had alleen een dag heel licht roze afscheiding. ik heb 2 test gedaan beide negatief. maar ben al wel 3 week heel erg misselijk maar hoef niet over te geven net niet.wie kan mij helpen kan het zijn dat je als je aan de pil bent de test later moet doen als 1 dag na je normale menstruatie? Ik heb wel het gevoel dat ik misschien zwanger kan zijn voel me raar en lust bijna geen eten...?????

Link naar deze reactie
28/07/2005 @ 07:45
asha

hee,

ik ben in mijn eerste week een pil vergeten.rond mijn eisprong kreeg ik ineens ontzettende pijn in mijn buik alsof ik ongesteld moest worden,dit heeft heeft geduurd tot ongeveer twee dagen voor mijn ongesteldheid(heb ik normaal nooit last van)nu is mijn menstuatie gwoon op dinsdag middag,zoals normaal,gekomen.maar woensdag was het al een stuk minder terwijl dat de dag is dat het het ergste is.het viel me op dat het vanaf woensdag s`middags alleen nog maar donker bruin is.vandaag,donderdag,is her eigenlijk zo goed als weg terwijl het normaal tot en met vrijdag is.
kan het zijn dat die beetje ongesteldheid alleen door de pil is gekomen?wanneer kan ik het beste een test doen??(heb er al een 2 dagen voor mijn mestruatie gedaan maar die was negatief.

groetjes x

Link naar deze reactie
28/07/2005 @ 13:51

Heeft niemand antwoord op mn vraag???????

Link naar deze reactie
30/07/2005 @ 00:12
Ingrid

kiara je kunt inderdaad zwanger zijn er zijn vrouwen die in de zwangerschap gewoon ongesteld blijven dus doe gewoon een test maar die zijn ook niet altijd betrouwbaar ik zelf heb een miskraam gehad dus mijn cyclus was ontregeld was 2maand zwanger de test gaf aan dat ik niet zwanger was maar dat was ik wel heb nu een dochter van 10 weken moira geweldige meid veel liefs ingrid ps wat een mooie naam kiara

Link naar deze reactie
06/09/2005 @ 16:40
kiara

Hoi ingrid,

Bedankt voor je berichtje ben niet zwanger ben mn volgende stopweek ongi geworden jammer genoeg maar ben nog jong. Nog gefeliciteerd met je dochter. Ik hoop dat ik ook snel tegen iedereen kan zeggen dat ik mama zal worden lijkt me heerlijk. Veel liefs Kiara

Link naar deze reactie
26/09/2005 @ 22:29

De diane pil en zwanger
hoi allemaal,

ik ben deze maand 2x de pil vergeten, nadat ik sex heb gehad kreeg ik een opgeblazen gevoel en het idee dat ik elk moment ongesteld kon worden, nu na bijna twee weken heb ik de laatste pil geslikt en ben vandaag(maandag) al ongesteld geworden, kan het zijn dat ik doordat ik de pil ben vergeten nu al eerder dan normaal ongesteld ben,(eigenlijk pas donderdag). of zou ik zwanger kunnen zijn, ik voel me raar,ben vaak duizelig en af en toe wat misselijk, mijn buik is erg opgeblazen. ik heb vorige week een test gedaan maar deze was mislukt, hij gaf nl. geen een streepje aan.

groetjes xxx miriam

Link naar deze reactie
07/10/2005 @ 14:47

heey...
ik heb laatst sex gehad zonder condoom en ik moet nog met de pil beginnen, maar de penis is er wel 'op tijd'uit getrokken maar nu ben ik toch bang dat er wel iets is binnengekomen. ik heb wel wat buikkrampen en nadat we het hadden gedaan bloedde ik ook een beetje. ik hoor eigelijk deze week ongesteld te worden maar ben ik zwanger of niet?
groetjes....

Link naar deze reactie
07/10/2005 @ 22:46

Ik heb over twee weken vrijdag om 9uur s'avond mijn pil ingenomen en zaterdagavond ben ik de pil vergeten en heb ik sex gehad ik heb dit pas zondagmiddag gezien en heb toen mijn vergeten pil ingenomen het was in de tweede week de tiende dag kan ik zwanger zijn?

Link naar deze reactie
10/10/2005 @ 09:23
Lara

Hoi Netel,

in de 2e week is het minder erg als je een pil vergeet, de 1e en de 3e week, zijn de meest gevaarlijke dagen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina