[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2005 @ 19:13 L. ![]() | Hoi Priscilla, Wanneer je partner geen inkomen heeft, kan die ingeschreven worden "ten laste van" de partner die wel een inkomen heeft. Het inkomen wordt dan minder belast, maar is zeker nog niet gelijk aan je bruto inkomen! Als je wil, kan je via deze link je brutoloon naar netto omrekenen en daar kan je dan de situatie bekijken met partner, één, twee, drie, ... kinderen ten laste. Zie je meteen wat er (ongeveer) van je loon overblijft in de verschillende situaties: http://www.vacature.com...etto.asp?headingid=2814 Geen idee hoe dat zit met dertiende maand en verlofgeld enzo, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Wat slaapplaats betreft dan: Ons derde kindje is op komst, voorlopig zullen er twee kindjes in één kamer liggen. We hebben wel nog een extra slaapkamer, die voorlopig niet als slaapkamer gebruikt wordt (is nu een speelkamer), dus van zodra de kinderen hun eigen kamer willen, kan dat. Groetjes en succes met de beslissing ![]() L. |
| 30/07/2005 @ 19:21 L. ![]() | Tussen haakjes, de naam van werkgever en werknemer hoef je niet in te vullen om de berekeningen te maken hoor. Dat staat er zomaar bij... |
| 01/08/2005 @ 07:54 Nancy | Hallo, iedereen moet rsz betalen op zijn loon, ongeacht het aantal personen ten laste. Normaal is dit 13.07 %, voor lage lonen (tot +-1800 Euro bruto) is er mogelijk een vermindering van rsz maar voor die mijnheer in de bouw zal dat wel niet zo zijn. laat je niks wijsmaken, de formule van vacature.com werkt perfect en geeft je inderdaad een juist beeld van je netto inkomen. Het feit of je wel of niet nog belastingen betaald bij 3, 4, 5, kinderen is natuurlijk afhankelijk van de hoogte van je bruto inkomen. Per kind is er een bepaald vast bedrag aan belastingaftrek (zie belastingsbrief info). nancy |
01/08/2005 @ 08:05![]() | tja dat denken wij ook maar zij blijven dat bij hoog en laag beweren dat dit zo is .Zols al eerde gezegd we zoeken het uit en laten je hier wat weten. Groetjes Priscilla |
| 08/08/2005 @ 17:41 Stien | Ik heb 4 kindjes ten laste en bij wordt er geen belastingen meer afgehouden van mijn loon. Alleen het wettelijk verplichte rsz. Van mijn vakantiegeld en 13de maand wordt er uiteraard wel belastingen afgehouden. Maar dat krijg ik allemaal terugbetaald van de belastingen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

bruto belastbaar inkomen???

twas te mooi om waar te zijn denk ik