< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » De naam voor de 7e?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
De naam voor de 7e?
13/08/2005 @ 08:05
Ivette

Hallo allemaal.
Mijn man en ik hebben 6 kinderen: Inge(13), Gerco(10), Orianna(9), Michelo(7), Ansha(5) en Theodory(2).
Nu ben ik zwanger van de 7e en we zoeken een naam.
Ik hoor graag:
jongen: Bostiaan
meisje: Ange-Leigh

Zijn dit leuke namen voor een groot gezin?

Link naar deze reactie
13/08/2005 @ 11:22
heidi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Namen kiezen is een persoonlijke keuze Ivette. Als jij deze namen graag hoort moet je er voor gaan. Wat de ene mooi vindt lijkt de ander maar niks. Dus volg gewoon je gevoel en dan ben je zeker dat jij mooie namen hebt voor je kinderen

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
13/08/2005 @ 20:15
willemien

Online Status Bekijk profiel
hallo
ik ben het helemaal met heidi eens
ga gewoon op je gevoel af
groetjes willemien

Link naar deze reactie
14/08/2005 @ 12:21
Ivette

Zal ik dan toch maar voor Bostiaan, of Ange-Leigh gaan?

Link naar deze reactie
15/08/2005 @ 15:12
willemien

Online Status Bekijk profiel
hallo
als jij dat mooi vind zou ik ervoor gaan
groetjes willemien

Link naar deze reactie
17/08/2005 @ 11:42
mimi

Doen wat jij mooi vind, mijn kinderen hebben vlaamse namen ,die van mijn man franse en ons kindje van ons samen een engelse. Gewoon doen wat je graag hoort en dat het voor het kind zelf ook te doen is op zijn naam zelf uit te spreken.
Groeten MIMI

Link naar deze reactie
01/09/2005 @ 20:07
syl

Bostiaan? hmmm....Dat is wel heel apart....Ik dacht eerst dat je bedoelde Bastiaan....Dat vind ik persoonlijk dan nog wel wat beter klinken.....

En die meidennaam vind ik ook heel erg apart, heb je die zelf verzonnen?

Gr.

Link naar deze reactie
10/10/2005 @ 18:17
Ivette

Anne-Leigh??

Nee hoor, je spreekt het uit als Annelie

Link naar deze reactie
06/12/2005 @ 09:53

Hoi Allemaal
Tjong jonge wat heb ik een bewondering voor jullie met zoveel kinderen, zou wel gezellig zijn
En heel wat kookkunst
Nou geniet van jullie gezin allemaal
Groetjes

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 10:28
Larissa DeVruhe

Online Status Stuur bericht
7 of zelfs 8 kinderen zie ik hier

respect!!

hoe doen jullie dat in de relatie....het contact met elkaar, als man en vrouw, de uitjes, de vakanties, de opvoeding, het geld, de sex, het koken, het individueel contact!!!! het duizelt me.....

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 11:28
heidi

Hihi Larissa,

Jij verwoordt exact wat ik al een tijdje probeer duidelijk te maken op verschillende topics.
Voor jou lijkt het eenr amp, totaal niet realiseerbaar. Maar als ouder van een groot gezin groei je daarin mee. Ik ben niet anders gewoon en kan mij het leven gewoon niet inbeelden met maar 2 kindjes. Ik denk dat ik mij te pletter zou vervelen.
Het is gewoon een kwestie van plannen en een routine inbouwen. Het lukt hier perfect moet ik zeggen. Wij hebben zelfs tijd voor elkaar.
Wij gaan 1 keer per jaar met zijn allen op vakantie en af en toe gaan mijn ventje en ik samen eens een avondje weg. Niet veel want ik kan de kinderen niet te lang missen. Na een half uur krijg ik het al spaans benauwd of alles wel goed gaat.
Dus de gezellige onderonsje vinden meestal thuis plaats. Een gezellig avondje voor tv, een etentje onder ons 2 allee noem maar op.
En aangezien er hier 7 rondlopen en we nog gaan voor een 8 ste kan je wel stellen dat ook sex hier nog niet weg is. De kinderen liggen toch niet mee in ons bed en moeten ook elke nacht slapen. Tijd zat dus....

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 11:33
Larissa DeVruhe

goed verwoord hoor......ik kan echt goed met mijn man op vakantie zonder ons kind twee weken als het kan...heeeeeerlijk. n ik verveel me niet omdat onze sophie dagelijks nu naar school gaat en ikme weer heerlijk op het werk kan storten....we nemen zelfs een au-pair om de drukte voor ons te ontlasten hahahahaha (zou jij vast denken) wij hechten ontzettend veel waarden aan onze relatie, dat is onze sterke basis en dara moet je aan blijven werken en daar plukken de kids de vruchten van!

jij nog een (hahahaha) zou best een dagje met je mee willen draaien zeg...

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 11:42
heidi

Nee hoor Larissa ik lach er niet mee. Ieder heeft zo zijn eigen waardes in het leven. Wie ben ik om die van jou te veroordelen. Ik denk dat het allemaal veel met karakter en afkomst enzo te maken heeft.
Ik wou dat ik ook eens lang weg kon en gewoon relaxen zonder kinderen, maar het zit niet in mijn natuur. Na een half uur loop ik de muren op. Ben blij voor jou dat je het wel kan, en ga je er zeker niet voor veroordelen zenne.

Jij lijkt ook enorm veel vreugde uit je werk te halen en dan kan ik mij voorstellen dat je niet direct ziet hoe dat valt te combineren met veel kinderen. Ik zelf werk niet buitenshuis. Heb hier werk genoeg en daar put ik dezelfde vreugde uit als jij in je carriere denk ik. Ook hier is dat gewoon een kwestie van ingesteldheid denk ik.
Jij werkt graag en waarschijnlijk hard om er dan voldoening uit te halen en dat is ook niet te veroordelen. Moesten er hier maar 1 of 2 zijn deed ik dat waarschijnlijk ook. Alhoewel het mij niet echt aanspreekt, heb nogal moeite om een overste te hebben haha

Wat dat meedraaien betreft je bent welkom hoor hihi.Er valt altijd wel iets te beleven

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 12:06
Larissa DeVruhe

Vanavond is het in ieder geval feest in bed (hahahaha) aan je banner te zien....

Ik begrijp heel goed dat wij het levensvreugde eigenlijk beide uit andere dingen halen....en dat is toch prima......als je maar gelukkig bent!!!!

al heb je 12 kinderen ik zou je nooit daar op veroordelen.......Veel plezier vanavond!!

Link naar deze reactie
14/12/2005 @ 12:52
heidi

Hahaha Larissa, das nog niet voor vanavond zenne. Alhoewel klussen voor de fun ook wel leuk is.
Ik heb een mirena spiraal en die blijft zeker nog zitten tot juni hoor. Lanya is nog een beetje te klein om al meteen voor een achtste te gaan.
In ieder geval als het er vanavond van komt zal ik ervan genieten hoor

Link naar deze reactie
08/01/2006 @ 11:52
Zita

Online Status
Hei .. wat heb jij mooie namen voor je kindertjes ...

Link naar deze reactie
10/05/2006 @ 10:58

Hi Larissa,

Je bent een gelukkige moeder van 7 prachtige kinderen.

Zelf ben ik journalist en schrijf voor verschillende publiekstijdschriften. Veel landelijke vrouwenbladen vallen daar onder.

Jij bent volgens mij een vrouw, waar de andere vrouwen/ moeders wel meer over zou willen lezen. Hoe leef jij je leven, met die 7 kids. In deze tijd wordt dat steeds ongelooflijker.

Daar wil ik graag een persoonlijk verhaal over maken.

Mag ik je interviewen?

Je kunt me benaderen via de mail: widija@casema.nl zodat we, als jji het tenminste ook ziet zitten, een interviewafspraak kunnen maken.

Alvast dank voor je tijd en energie.

Vriendelijke groet,

Arjen Stikvoort.
(Journalist)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]