[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/08/2005 @ 08:05 Ivette | Hallo allemaal. Mijn man en ik hebben 6 kinderen: Inge(13), Gerco(10), Orianna(9), Michelo(7), Ansha(5) en Theodory(2). Nu ben ik zwanger van de 7e en we zoeken een naam. Ik hoor graag: jongen: Bostiaan meisje: Ange-Leigh Zijn dit leuke namen voor een groot gezin? |
| 13/08/2005 @ 20:15 willemien ![]() | hallo ik ben het helemaal met heidi eens ga gewoon op je gevoel af groetjes willemien |
| 14/08/2005 @ 12:21 Ivette | Zal ik dan toch maar voor Bostiaan, of Ange-Leigh gaan? |
| 15/08/2005 @ 15:12 willemien ![]() | hallo als jij dat mooi vind zou ik ervoor gaan groetjes willemien |
| 17/08/2005 @ 11:42 mimi | Doen wat jij mooi vind, mijn kinderen hebben vlaamse namen ,die van mijn man franse en ons kindje van ons samen een engelse. Gewoon doen wat je graag hoort en dat het voor het kind zelf ook te doen is op zijn naam zelf uit te spreken. Groeten MIMI ![]() |
| 10/10/2005 @ 18:17 Ivette | Anne-Leigh?? Nee hoor, je spreekt het uit als Annelie ![]() ![]() |
06/12/2005 @ 09:53 ![]() | Hoi Allemaal Tjong jonge wat heb ik een bewondering voor jullie met zoveel kinderen, zou wel gezellig zijn ![]() En heel wat kookkunst ![]() Nou geniet van jullie gezin allemaal Groetjes |
| 08/01/2006 @ 11:52 Zita | Hei .. wat heb jij mooie namen voor je kindertjes ... |
| 10/05/2006 @ 10:58 | Hi Larissa, Je bent een gelukkige moeder van 7 prachtige kinderen. Zelf ben ik journalist en schrijf voor verschillende publiekstijdschriften. Veel landelijke vrouwenbladen vallen daar onder. Jij bent volgens mij een vrouw, waar de andere vrouwen/ moeders wel meer over zou willen lezen. Hoe leef jij je leven, met die 7 kids. In deze tijd wordt dat steeds ongelooflijker. Daar wil ik graag een persoonlijk verhaal over maken. Mag ik je interviewen? Je kunt me benaderen via de mail: widija@casema.nl zodat we, als jji het tenminste ook ziet zitten, een interviewafspraak kunnen maken. Alvast dank voor je tijd en energie. Vriendelijke groet, Arjen Stikvoort. (Journalist) |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

De naam voor de 7e?