Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2005 @ 19:16 petra ![]() | "net" gestopt met de pil Ik ben al 8 dagen over tijd ! |
| 05/08/2005 @ 20:07 Fallen Angelke | "net" gestopt met de pil Hallo iedereen, Nu vraag ik mij af, ik ben ondertussen ongeveer 55 dagen overtijd na te stoppen met mijn pil in mei...maar da's normaal heb ik hier al gezien...maar zijn er nu ook mensen die ook zo lang overtijd waren na het stoppen met de pil, lange tijd niet zwanger waren en nog steeds niet ongesteld worden en uiteindelijk toch zwanger zijn na een tijdje? (zonder een 1ste keer ongesteld te worden dus...) groetjes |
| 20/08/2005 @ 08:50 Marjolein | "net" gestopt met de pil Ik kom via via op deze site terecht. Wij hebben vorige maand de knoop doorgehakt en besloten dat ik zou stoppen met de pil. Deze week is mijn eerste pilvrije week na 8 jaar. Is het ook zo dat het nu langer duurt voordat je je oude cyclus terughebt omdat je zo lang hormonen hebt geslikt? |
| 10/09/2005 @ 11:54 Mir | "net" gestopt met de pil Wendy, ik las jouw verhaal en herken me daar in. Ik ben eind maart gestopt van dit jaar en heb nog steeds geen ongi gekregen. We zijn nu al dik 5 maanden verder. Ik heb een kuurtje primolut gekregen. Hoe ging dat bij jou?? Ik daarna alles goed gegaan? Waarom kreeg je daarna een ander medicijn? Ik hoor graag, Groetjes Mir |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

"net" gestopt met de pil

!
.
. ik moet bijna overgeven als ik bv op de markt loop langs een friet kraam of als ik kip ruik. verder heb ik gezien dat mijn linker tepel wat aan het groeien is. is dat normaal als je past gestopt bent??????