< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Leuven

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/08/2005 @ 14:49
Karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
mama's Leuven
heykes!!

Amai, Karen,je houdt het goed vol... ben ik eigenlijk blij dat Daan een beetje vroeger kwam, dan moet je zo niet wachten..

en Sientje,
ik krijg die aftelling er niet af?? heb het al geprobeerd, zodra ik banner voor Daan maakte,maar lukt me niet tot nu toe... zal nog es kijken..

groetjes

karen uit Tienen

Link naar deze reactie
26/08/2005 @ 14:57
Sientje

mama's Leuven
Hallo,dames

Karen,was niet slecht bedoeld,hoor.Vraag het anders eens aan steve.Die kan je helpen.
Hoe is het met je kleine man?

Angeldust,Het wachten duurt lang.Ik ben 4 dagen overtijd gegaan.Hoe ons op de hoogte,he.Als het geboren is.

sientje

Link naar deze reactie
26/08/2005 @ 15:20
Karen

mama's Leuven
he sientje

ik had het helemaal niet verkeerd opgenomen hoor, ik wilde die aftelling er ook af! en het is me gelukt, zelf persoonlijk alleen zonder hulp

Met de kleine Daan is het prima, een echt schatje.Hij heeft net zijn hongerdagen, hij wil eten om de 3ipv om de 4u, en slaapt beetje slechter, maar hij huilt niet hoor...We zijn woensdag nog es naar de Kindrplaneet geweest, een aantal spullen ophalen van de lijst die gereserveerd waren, en heb ook ng 2 setjes kleertjes gekocht... ik had weinig gekocht,met het idee dat mensen die niks van de lijst kochten wel kleertjes zouden kopen,maar heb nog niks gekregen, behalve een heel leuk fleece jasje, maar dat kan em ni aandoen in de dag he.
Ze hadden zo'n hele stapel tshirtjes en broekjes,met dezelfde tinten die onderling combineerbaar zijn, en niet duur... van BFC.heb zo twee setjes genomen, en hij is met allebei mooi

tot later...

karen tienen

Link naar deze reactie
01/09/2005 @ 18:48
Sientje

mama's Leuven
Angeldust,

ben je al aan het bevallen.

sientje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]