Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2005 @ 21:21 Marijke | Hoi, Hier Marijke die dit onderwerp opgestart heeft. We hebben een Ford Galaxy gekocht en we zijn er zeer content van. Bedankt aan iedereen voor de reakties en hopelijk hebben de anderen er ook nog wat aan. Intussen is ons vierde geboren een dochter Stien. We hebben nu 3 dochters en een zoon. Bedankt Marijke ![]() |
| 07/08/2005 @ 21:26 heidi ![]() | Proficiat met de geboorte van jullie dochtertje en met de aankoop van de nieuwe wagen. Veel plezier van beiden in de toekomst Groetjes Heidi |
| 31/08/2005 @ 12:52 wen | Chrysler Voyager is er ook zo eentje... Of eventueel Grand Voyager... Groeten |
| 01/09/2005 @ 10:34 chenorke | hallo allemaal, ben hier nog niet zolang maar zag deze topic en vroeg me af wat een degelijke wagen is voor 5 kindjes nu zijn er nog 4 maar vanaf morgen 5 dus komt er ook nog kinderwagen en maxi-cosi bij groetjes |
| 09/09/2005 @ 11:00 viola | Hallo, Wij verwachten over een poosje de 5e. Aangezien mijn man van zijn werk een leaseauto heeft, moetie altijd nieuw zijn. Maar hij heeft geen groot budget om er eentje te leasen. Wij denken dan ook aan een vw caddy, 7 persoons. Als we gween leaseauto zouden hebben zou het een oud bakkie moeten worden en dan denken aan een mitsubishi space wagon. Iedere situatie is anders, maar misschien is die caddy voor sommigen een overweging waard. succes, Viola |
| 28/11/2005 @ 21:57 | Mazda 5 ideaal krijgen wij ook!! |
| 08/01/2006 @ 12:04 Zita | Wij hebben twee auto's een peugeot 307 sw en een peugeot 206 |
| 02/04/2006 @ 15:58 elfje | Wij hebben een Ford Galaxy (7 zitplaatsen) voor 4 kindjes. Die hebben we tweedehands gekocht. De grote kindjes zitten achteraan en de kleine kindjes (4mnd en 22 mnd) zitten in het midden. We hebben wel maar zes zetels in onze auto gezet zodat de wandelwagen van de jongste en de buggy er nog zonder problemen bij kunnen. Groetjes, Elfje |
| 02/04/2006 @ 16:08 Karen ![]() | hier met 5 kids ook een opel vivaro... |
| 24/07/2006 @ 15:34 David | Keuze genoeg....als je budget hebt tenminste Met een grote kroost lijkt een grote monovolume(zevenzitters) een goede keus (Volkswagen Sharan, Ford Galaxy en Seat Alhambra; die zijn technisch identiek, maar schelen in uitrusting en kostprijs, seat lijkt de goedkoopste) veder heb je nog zo'n technisch identieke meerling; Citroen C8, Peugeot 807 en de Lancia Pheadra en Fiat Ulysse, hier is Fait het scherpst geprijsd. Verder zijn er Renault Espace,Chrysler Voyager en ook de wat onbekende Honda Stream een Mitsubishi Grandis. Je hebt de opel Zafira ook als zevenzitter maar wa kleiner van formaat waarmee je geen kofferinhoud over hebt. Het meest praktisch zijn de monovolume gebaseerd op bestelwagens..genoeg zitplaatsen en nog voldoende kofferruimte, vaak kan je ook kiezen uit verschillende koetswerklengtes; de beste keus al je veel perssonen en bagage wil vervoeren; ondermeer tot 9 personen. Dikwijls zijn ze nog redelijk geprijsd. De standaarduitrusting en rijkomfort is wat minder tov monovolumes... Het leuke is dat je bij veel kan kiezen voor een dubbele cabine, zo kan je tot maximaal 6 personen vervoeren en je voertuig inschrijven als lichte vracht; dat scheelt erorm aan taks en verzekering...zo wordt de auto belast op basis van gewicht en niet op basis van cilinderinhoud en of brandstoftype..(het maakt fiscaal dus niet uit of je een basismotor of een zware motor kiest). Ik hoef heus niet te vertellen dat de taks een hele hap uit een gezinsbudget wegneemt nietwaar... Maar iedere keuze heeft zijn voor en nadelen.Zo heb je ondermeer Mercedes viano/vito, Volkswagen Transporter, Opel vivaro, Renault Trafic, Nissan Primastar (ook een drieling) , Hyndai L200, Ford Transit, ...ect Ik rij zelf met een Opel vivaro dubbele cabine, verlengde wielbasis; plaats voor zes personen en een kofferlengte van 1,8 tot 2,32 meter... Het bevalt me prima..goed comfort zuinig en enorm praktisch en voraal goedkoop; ik betaal 128 euro taks per jaar) Hehe, dat was een ferme boterham ;-) al zijn er zeker nog modelen die ik over het hoofd heb gezien... groeten, david ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Welke auto is geschikt voor 4 kindjes ?

dus komt er ook nog kinderwagen en maxi-cosi bij