Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/08/2005 @ 13:41 esther | hoi! ik zit precies met hetzelfde, ben nu bijna 3 maanden gestopt met de pil en nog niet ongi geweest. dan steeds maar hopen dat het komt omdat ik zwanger ben maar daar lijkt het niet op. afwachten maar. vervelend dat huisarts soms wel en soms niet medicijnen wil voorschrijven. nog een maandje wachten en dan ga ik het eens vragen. succes met wachten ook jullie |
| 17/08/2005 @ 09:26 esther | hoi sabrientje, hoe lang duurde het voordat je die medicijnen voorgeschreven kreeg? kom je uit nederland of belgie? geloof dat ze in nederland wat terughoudender zijn. ik zou het ook wel fijn vinden om in ieder geval een kans te maken, geen idee hoe lang het gaat duren voor ik weer een eisprong krijg ,groetjes, esther |
| 19/08/2005 @ 09:12 Ester | dankjewel sabrientje, ik ga inderdaad maar eens naar mijn arts. ik ben daar een tijdje geleden geweest en toen zei ze dat het normaal is dat het even duurt voordat het op gang komt, dat het bij haarzelf een half jaar duurde. maar ja, om zo lang te moeten wachten! ether |
| 29/08/2005 @ 12:37 saar | Hey dames, ik ben ook al meer dan 60 dagen aan het wachten op eerste duivels na het stoppen met de pil. Ik ben al blij dat ik deze topic lees, want ik dacht al dat er iets grondig mis was. Vorige week woensdag had ik bloed laten nemen bij de dokter om te zien of mijn cyclus al gestart was. Vrijdag gebeld en dokter zei dat m'n cyclus gestart zou zijn en volgens haar zat ik toen in het begin van m'n cyclus. Laat ons hopen dat ze het juist heeft. Ik neem ook teunisbloemolie maar of dat helpt ... Zelfs nu de dokter gezegd heeft dat ze denkt dat m'n cyclus gestart is ... twijfel ik nog. Ik ben zo ongeduldig hé en zou het liefst meteen een 'pilleke' krijgen om op te wekken. Maar ja, ik ga toch nog wat moeten wachten zeker en haar geloven. |
| 31/08/2005 @ 11:51 | Zit ook in het zelfde schuitje: Maart gestopt met de pil en nog steeds geen menstruatie. ZEER frustrerend. En opeens, iedereen om me heen zwanger. Ze weten niet dat ik ook een kinderwens heb, dus best wel moeilijk. je hebt een beetje het idee dat je lichaam faalt "alsof het stuk is". Heb een kuurtje primolut gekregen, maar eigenlijk wil ik geen rotzooi slikken, voel me al zo depri. Ik heb als pil is de Diana gehad, toen Microgynon en als laatste Ministat. Ook had ik altijd veel last van mijn ongesteldheid; buikpijn, hoofdpijn en soms misselijk. |
| 01/09/2005 @ 10:52 esther | hallo, toch fijn dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. mirte, sinds maart al, jeetje. ik dacht dat ik al lang was sinds mei. en ik herken dat wel, dat iedereen ineens zwanger was, en allemaal zo snel. mijn schoonzusje is ook zwanger. ik ben natuurlijk heel blij voor hun, maar ik wil ook zo graag. en ik heb ook zo'n gevoel van: wanneer doet mijn lichaam het nou weer eens. ik ben nog niet bij de arts geweest, dat wil ik volgende week doen. succes allemaal, hopen dat de duivels snel komen zodat we in ieder geval weten dat we zwanger kunnen worden! esther |
| 01/09/2005 @ 12:00 saar | Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt met mijn gynaecologe, op 22 september mag ik gaan. Het wachten is super frustrerend en ik ben nu eenmaal iemand met ... weinig geduld. Ze had trouwens gezegd: als je na 3 maanden geen duivels hebt, mag je eens komen, we kunnen dan eventueel een pilletje geven om je cyclus op gang te brengen. 24 juni gestopt met pil, 22 september afspraak ... |
| 01/09/2005 @ 15:32 esther | hoi saar, spannend zeg. ik heb ook zo weinig geduld, iedereen wordt maar zwanger en dan wil ik ook. maar ja, je kunt het toch niet afdwingen ...... 22 september duurt nog wel even zeg. zou het ook komen doordat we er teveel mee bezig zijn? ik merk wel dat mijn hormonen van slag zijn (steeds puistjes, misselijk, etc., maar niet zwanger..........) succes in ieder geval, hoop dat je ook snel zwanger wordt! (of was dat de bedoeling niet) eske |
| 02/09/2005 @ 00:55 | Hoi allemaal, Best wel lekker om met mede lotgenoten te praten. Ik ga zelf ook bijna met vakantie en ga daar eerst van genieten. Daarna ga ik wanneer ik nog geen ongi heb gehad dat pillenkuurtje maar nemen en dan hoop ik dat het aanslaat. Mijn schoonzusje is inderdaad ook zwanger + tig collega's, een aantal vriendinnen enz enz. De zwangerschappen komen echt opeens uit de hemel vallen!! Ik gun het ze allemaal hartstikke hoor, maar af en toe voel je je best wel alleen met je gedachten. Wil ook niet de hele tijd zo 'zuurpruimen' naar mijn mannetje toe!! Wat hebben we toch een ingewikkeld lichaam. Tot horens! ![]() |
| 02/09/2005 @ 09:13 esther | hallo, ja er niet mee bezig zijn vind ik ook onmogelijk. ik heb de vakantie er helaas al op zitten. wij zijn ook al aan het proberen, de eerste maand niet, maar waarom wachten? mijn cyclus was toch altijd al zo onregelmatig dat ik daar niet op hoef te wachten. maar ik probeer mijn vriend er inderdaad ook niet teveel lastig te vallen, hij stond toch al minder te springen dan ik (maar wil het nu ook wel) eske |
| 08/09/2005 @ 09:21 esther | hoi mirte en saar? hoe is het met jullie? nog steeds op vakantie? ik heb volgende week maandag een afspraak bij de huisarts, spannend dus. hoop dat ze iets wil doen, ben nog steeds misselijk (vooral eind van de middag en 's avonds). heb er een beetje genoeg van ![]() groetjes esther |
| 08/09/2005 @ 12:36 saar | Hoi Esther, ik vertrek pas zaterdag op vakantie voor een weekje. Ik wacht nog steeds op , al meer dan 70 dagen ondertussen. Ik heb me er al beetje bij neergelegd dat het nog niet voor meteen is. Jij misselijk? Zwanger? Heb jij al je eerste natuurlijke gehad na het stoppen met de pil? Na hoeveel dagen?Ben al benieuwd wat je huisarts zal zeggen. Laat je dan iets weten? Ik heb nog steeds die afspraak met de gynae op 22 september. |
| 08/09/2005 @ 13:12 esther | hoi, nee niet zwanger helaas, heb afgelopen maandag nog een test gedaan. ik heb sinds ik 3,5 maand geleden met de pil ben gestopt geen menstruatie meer gehad (behalve aan het einde van de strip natuurlijk). irritant he! ik hou je op de hoogte van wat de huisarts zegt, maar in nederland doen ze niet zo snel iets. ben een maand geleden ook geweest met dezelfde klachten, toen zei ze dat ik na een jaar pas naar de gynaecoloog kon, als ik dan nog niet zwanger was. maar ben vaak misselijk, dus wil wel dat er iets aan gedaan wordt. dus ga maar eens vragen of ik iets kan krijgen om het weer op gang te brengen. spannende tijd he, ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. we zien het wel! groetjes, esther |
| 11/09/2005 @ 19:10 | Hoi Esther en Saar, Ik ben nog niet op vakantie geweeest, ga waarschijnlijk deze week een lastminute boeken. Hoop donderdag weg te kunnen gaan. Verder is er nog niets veranderd. Dacht eigenlijk vrijdag of zaterdag wat buikpijntjes te voelen en hoopte stiekem dat ik ongesteld zou worden. Nee dus. Wel enorm last van een vette huid en puistjes. WORD ER GEK VAN!!!!!!!!!!!! ![]() Ben benieuwd wat jouw huisarts zegt Es, Groetjes Mirte |
| 12/09/2005 @ 07:04 blupje | Pfffff....ik weet er alles van! Ben in december gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld. Tijdje terug naar de ha geweest, maar die doet dus na een jaar pas iets. Ik wordt er soms gek van; voel steeds van alles en doe dan maar voor de zekerheid weeeeeeer een test. En elke keer natuurlijk een teleurstelling! Werd ik maar gewoon elke maand ongesteld. Dan ben ik ook wel niet zwanger maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. ![]() |
| 13/09/2005 @ 09:42 esther | he meiden, ik ben gisteren naar huisarts geweest. ze voelt er ook niet veel voor om in te grijpen maar zij wel dat ze eventueel iets kan geven om de menstruatie op te wekken. ik moest toch nog een keer mijn ijzer en vitamine B12 laten controleren (ben vegetarisch) en nu heeft ze ook mijn LH en FSH laten meten om te kijken of mijn cyclus alweer op gang is gekomen. dat is vervelend blupje! wel erg lang hoor. ben je nog niet 1 keer ongesteld geweest? mijn huisarts zei ook zoiets over een jaar afwachten, dat lijkt me logisch wanneer je een kans maakt om zwanger te worden, maar als je niet ongesteld wordt, maak je niet eens een kans. ik ken dat, ik heb ook steeds het gevoel dat het nu misschien wel raak is, en dan weer een test doen die dan toch weer negatief is. ik ga nu proberen om geen testen meer te doen. kun je niet nog een keer naar je huisarts gaan en nog eens overleggen? mijn huisarts zei dat een half jaar wel normaal is maar daar zit jij dus allang overheen. of een keer je LH en FSH laten meten? vervelend hoor, succes. mirte, fijne vakantie, die puistjes heb ik ook erg last van, en van vet haar. saar, hoop dat je het leuk hebt gehad, 22 september is weer wat dichter bij he! groetjes, esther |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met pil en niet ongesteld worden

,

bij jou ondertussen al geweest? Proberen jullie al of wacht je eerst op de duivels?