< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » als zwanger worden niet zomaar lukt

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
als zwanger worden niet zomaar lukt
13/08/2008 @ 18:35
Renate

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wow Kyra, wat relaxed!
Dus het kan al wel op deze leeftijd?
Misschien moeten wij het ook overwegen.

Ik wilde jullie even vertellen dat wij vrijdag toch de kids en de oppas mee naar het hotel hebben genomen, kon toch niet een hele nacht en ochtend zonder Pientje! (en natuurlijk ook Puk maar die logeert wel vaker)
Het was heel gezellig, vooral Puk heeft zich uitermate goed vermaakt! Was een zwembad en lekker rennen door de gangen!
(dat moederinstinct....)

Dean, lekker genieten hoor!

Bibster, ik vond het erg gezellig vandaag en Pukje ook!

XX Renaat

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 20:21
Renate

Vraagje, wie van jullie heeft ervaring met de Puckababy? Een soort inbakerzak.

X

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 15:11
Renate

Kyra. Bibi en ik hadden het er gisteren nog over maar ik had het nieuws over je neefje nog niet gelezen maar lees het dus net. Ten eerste toch van harte gefeliciteerd met je neefje. Is hij weer van IC af of ligt hij er nog op?
Sterkte voor jou en je familie.
X

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:37
Emma

Hoi hoi,

Wat is het hier rustig zeg....met iedereen alles goed??...niemand zal van het goede weer aan het genieten zijn...
Hier alles goed....

xxEmma en Milan

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:00
Kyra

Online Status Bekijk profiel
Inderdaad erg rustig,

Niels had 4 dgn lang 39,5 graad koorts. Dus ff naar de HA. Heeft een dubbele oorontsteking maar is er niet megaziek van gelukkig.
Eline ook koorts, maar alleen flink verkouden.
Ze zijn nog prikkelbaarder dan voorheen.

Want tja..ik wist niet dat het zo erg kon zijn..een concurentiestrijd bij tweelingen...
Man, man,...ik word er werkelijkwaar knettergek van..

De hele dag, van 's ochtends tot 's avonds ruzie. Soms om de stomste dingen zoals een rozijntje (er liggen dan zo'n 30 rozijntjes over de vloer...maar NEEEEE, ze willen allebei per se dat ene rozijntje).

En zo gaat het de hele dag door. Ze trekken aan elkaars haren, knijpen elkaar, slaan elkaar, en het ergste vind ik dat ze elkaar ook nog eens zo nu en dan bijten. We hebben zelfs een keer de woonkamer in tweeen moeten splitsen (met een tafel op de kant als barriere...)

Samen in de tweelingbuggy zitten gaat nauwelijks omdat ze constant elkaar zitten te treiteren en huilen enz..

So. nou. heb ik toch een lang verhaal getetterd...oeps..sorry ook dat het wat negatief is hoor...

Volgend berichtje is vast weer wat vrolijker.
Toch nog een vrolijk nieuws: met het zoontje van m'n nichtje gaat het naar omstandigheden redelijk goed. Hij begint in gewicht aan te komen en m'n nichtje heeft hem voor het eerst zelf in bad mogen doen (wel met al die nare slangetjes, buisjes enz...)..

O, en Emma, ik zie dat Milan volgende maand al 3 (!) wordt, Jeetje wat wordt hij groot zeg!

Moet nu snel verder, ik krijg dadelijk deel II van een wortelkanaalbehandeling bleh.

Groetjes!

[Laatst gewijzigd door Kyra - Gisteren @ 20:14] - Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:32
Emma

Hoi hoi,

Kyra...ik weet niet of het helpt,maar het ligt niet aan een tweeling hoor...Milan heeft dat ook (gehad)..alleen hij heeft niemand waar hij dat meteen bij heeft,dus is dat bij mama,papa opa en oma..nichtje enz.Ik denk dat het een fase is waar ieder kind doorheen moet..het ontwikkelen van een eigen ik,zal maar zeggen.En omdat bij een tweeling de kids altijd bij elkaar op de lip zitten zal dat mss wel erger zijn.Maar dat neemt niet weg dat het voor jou erg is.Heel veel succes!

Ik heb hier ook een peuterpuber hoor.Er is afentoe geen land mee te bezeilen.Luistert voor geen meter en barst meteen in woede uit.Ze hadden me al gewaarschuwd (vrienden)..dat die tijd er aan zat te komen,maar ik dacht mijn lief schatje niet...nou wel dus...haha.Hij blijft heel lief...maar ben toch blij dat wij geen behang hebben anders zat hij daar toch weleens achter....

Ik ben al bezig met de voorbereidingen van Milan z'n verjaardag...hij wil een Dora feestje...dus allemaal al Dora spullen in huis gehaald...Dorataart besteld...enz..kan geen Dora meer zien...Maar alles voor ons ventje hé.
Alleen soms zegt hij nu dat er niemand aan mag komen en niemand van die taart mag eten enz...nou dan heb je geen feestje zeg ik dan.Nou dan niet,maar dat is van mij....haha..en dan lach ik maar zal dadelijk wel anders zijn,want hij vindt het wel leuk om uittedelen,maar dan niet van zijn eigen dingen en dat ziet hij nu zo dat dat van hem is.Een kleine hebbert is het.....

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!!

Kyra..nogmaals een hart onder de riem...kop op meid!!...en trouwens fijn dat het weer beter gaat met de kids!!

xxEmma en Milan

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:11
Kyra

Online Status Bekijk profiel
He Emma, jij hebt dus ook zo'n peuterboef!

Ik wist wel dat de peuterpuberteit er aan zat te komen, maar net als jij dacht ik: "nee hoor, niet bij mijn twee engeltjes".

Hier gaat eigenlijk nauwelijks een minuut voorbij zonder huilen. Van 's ochtends tot 's avonds.
Net heeft Niels bij Eline keihard in haar duim gebeten omdat ze niet van HAAR fietsje af wilde geven.

Net achter de nagelriem. Bloedde aardig moet ik zeggen. .

Nou, hopelijk snel over want zowel mijn hubbie als ik worden er werkelijkwaar knettergek van.

Emma, succes met alle voorbereidingen voor Milan z'n verjaardag!

Groetjes!

[Laatst gewijzigd door Kyra - Vandaag @ 14:12] - Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:18
Emma

Kyra...ik weet niet of het snel over is,maar hoop het wel voor je!!!
Ik moet bekennen dat ik 's-avonds ook blij ben als meneertje op bed lig en ik eventjes tijd voor mezelf heb.
Succes hé..

xxEmma en Milan

Link naar deze reactie
Vandaag @ 22:43
MED

Nog ff ik hier voordat we morgen op vakantie gaan!

Hier hebben we ook zo'n heerlijk dwaars kindje soms! Haha, heel herkenbaar wat jullie schrijven! Gelukkig komt het maar met vlagen en weet je daar steeds beter mee om te gaan. Hihi, oefening baart kunst ;)!

Tot over een paar weekjes!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 23:10
MED

Oh en Dean, als ik me niet vergis gaan jullie morgen ook weg?! Geniet ervan, hele fijne vakantie gewenst!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]