Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/07/2008 @ 06:26 Bo ![]() | Oh en ik zie nu pas dat ik helemaal vergeten ben Jill een hele gelukkige verjaardag te wensen!!! Veel te laat ben ik, sorry...... Dikke bravo hoor Jilleke!!! xx |
| 20/07/2008 @ 19:03 T | Hallo iedereen, lang geleden dat ik hier nog eens geraakte! Maar nu maak ik het goed. Sinds woensdagavond zijn we terug van reis, en het was echt fantastisch! Zo genoten dat we hebben! We zijn naar Frankrijk geweest, 850 km ver, in een chambres d'hotes. Wie het graag eens wil zien, kan ik het adres doormailen, want het is een echte aanrader! Zo kindvriendelijk, leuk zwembad, superlekker eten, leuk gezelschap,... we zijn echt met pijn in het hart teruggekomen. En nu zit het er al op! Jammer! Dinsdag begin ik al terug te werken. Alles gaat prima met onze jongens! Kas kruipt al goed rond en staat overal aan recht. De oudste vinden het wel vervelend dat ie altijd aan hun speelgoed zit. Maar ze moeten dat wel wat gewoon worden natuurlijk! Ze zijn zo tof geweest op vakantie, hier thuis wat lastiger. Maar ja, wat wil je met zo'n weer! verder heb ik hier nog altijd een sterke kinderwens, echt waar. Ik kan het zeer moeilijk van me afzetten, ik denk soms aan niets anders. Ik voel dat ik nog mama-liefde overheb voor nog een kindje. Mijn man ziet het voorlopig niet zitten. Het is soms ook wat veel voor me, fulltime gaan werken, eigen praktijk, de webwinkel waar in bepaalde periodes heel veel werk voor is... maar voorlopig gaat het allemaal nog, en ik denk wel dat het verschil van 3 naar 4 ook niet zo eeuwig groot zou zijn. Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets, ik weet dat het een luxe-probleem is, en mijn excuses voor wie zich wat benadeeld voelt. Ik wou het toch eventjes schrijven! Ik kom later zeker eens terug om wat meer op jullie te reageren, maar nu weten jullie dat alles ok is he! Tot later! T |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ons forumpje

. Ja zeg jouw 'kinderen' zijn inderdaad echo wel groot geworden! Janice is veel veranderd en je zoon, amai, David zei ook toen ik de foto's toonde "amai, zo groot geworden en Jamy is ook al zo groot" Binnen hier en een 5tal jaren woont hij misschien al samen.... Hihi, nog niet aan denken hé. Ik ga ook steeds degene zijn die daar staat te hilen hoor! Weet ik nu al zeker! Ik heb het nu nog steeds als ze maar voor een nachtje bij de grootouders is, dus ja, zal er niet op verbeteren als dat voor langere periode gaat zijn hé. Enne, Janice zal haar super amuseren!
Gelukkig voel je je terug beter hé!! Welke datum zou je zien zitten dat we eventjes komen? Ik mail je anders nog!!
, dan heeft ze doorgeslapen. Wanneer mag Yanni naar school?
of