< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
20/08/2008 @ 23:51
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jaja, heb haar gevonden!!!

Morris, geboren op 08/08!

Proficiat Suze

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 00:10

koekoek meisjes

ikke,nee hoor was het maar waar
wij beginnen maar pas als we verhuist zijn en eerst zou dat september geweest zijn maar nu al minstens begin oktober,ik maak me er niet druk om dat gaat nu even voor en misschien daarna nog zoveel geluk hé,hoop doet leven toch

nouki,ik duim zeker met je mee hoor,en dat wachten ja daar kennen we alles van hé
hop naar heel goed nieuws

gorgi,mijn ventje was er in t'begin ook helemaal niet voor te vinden,geef hem wat tijd om aan het idee te wennen en dan komt het wel goed hoor,dikke knuffel alvast

sabje,nu begint het goed te korten hé meid,nog een beetje en je hebt dat kleine hummeltje in je armen

lizzy,wij duimen mee voor jou mooie meisje hé dat ze bij de 9 of 10 eerste is,want het is zo een schatje

zo nu ben ik weer up to date hé

oei suze bijna vergeten nen dikke proficiat te wensen

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 07:23
ikke

Online Status Bekijk profiel
Hé wauw Suze! Proficiat! Wat een leuke naam ook: Morris!
Deugeniet en je laat niets weten!!
Ik hoop dat alles goed is gegaan?????

Ha dag Peggy'tje!! Oeps, sorry hoor ... Allez, dan zal je samen met mij er terug in vliegen!

Met de rest alles OK, meisjes?

Er valt voorlopig niet zo heel veel te melden hè... wat ik me wel afvraag, ik neem geen pil, niets. En ik start pas op 3/09 met Clomid. Maar ondertss? Stel dat ik een eispong heb gehad? Stel dat ik (onmogelijk maar allez!) zw ben tegen dan? ...Mag ik dan zomaar Clomid nemen? Of zou ik beter eerst eens testen? En is die dan betrouwbaar? Hoelang blijf ja 'nazwangeren' eigenlijk?

Het kan niet dat ik zw ben, daarvoor hebben we niet genoeg ons 'best' gedaan!! En ik heb geen eisprong zonder wat hulp... maar je weet nooit!

Enfin ....

Nog een half dagje en ik heb weekend!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 10:58

hey ikke,

anders moet je gewoon voor alle zekerheid tegen dan eens bloed laten treken,de dokter gaat daar wel begrip voor hebben denk ik hoor!!
want je weet inderdaad maar nooit hé
dat denk/hoop ik soms ook wel eens van als er nu eens een wonder gebeurde,maar tot hier toe niks en dat al zes jaar,dus dat is niet weg gelegd voor ons spijtig genoeg
maar ja zolang er hoop is geven we niet op hé,samen slagen we ons er wel door

veel liefs peggy

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:54
Lizzy

Waar is onze Suze? Dikke proficiat meid!!
Lizzy

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 20:21
sabje

Dag meisjes ,

Suze , alvast een dikke proficiat en wat een dag om op te bevallen !!!

Ikke, een bloedtest meer of minder zal zeker geen kwaad kunnen denk ik , is normaal dat je zeker wil zijn.

Dametjes ,
heb vandaag telefoon gekregen van mijn gyn. Ik schrok me een bult. Hij zei dat hij eig pas vandaag de foto's van het bekken gezien heeft en dat hij het toch aan de nauwe kant vindt. Als je al een litteken hebt van een keizersnee dan is er een risico dat als je te veel druk moet zetten door een te klein bekken of te grote baby ,dat litteken scheurt en ik een bloeding krijg.
Het wordt dus terug een keizersnee en mijn zoontje zal geboren worden de eerste week van september .
Gaat dus allemaal ineens snel en onverwacht...

Ziezo jullie zijn bijgebriefed...

groetjes sab x

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 21:13
Nouki

Hey Sabje,

Begin september al! Dan ga je je moeten haasten om alles in orde te maken wat nog niet in orde is! Dat is het nadeel aan keizersnede, hé, je weet wanneer en om hoe laat het gebeurt, een verrassing zit er niet meer in. Maar ja, beter zo dan dat er tijdens de natuurlijke bevalling iets zou gebeuren. Zo moet je maar denken, hé?

Ikke, ik zou precies ook nog een bloedtest doen voor de zekerheid. Het kan nooit kwaad en dan kan er niets fout lopen. Want Clomid nemen als je zwanger bent is nefast, hoor. 't Is weeral bijna september, sé

Ik was zo eens aan het lezen over te hoge FSH waarden en ik ben toch wel een beetje ongerust. De symptomen van mensen die in een vervroegde menopauze terecht komen zijn toch wel overeeenstemmend als bij mij. Stel je voor dat het bijna gedaan is, seg!! En ik wou zo graag twéé kindjes!! Nu maar hopen dat ik dat haal, hé. Als het een keer gelukt is dan mag de tweede er snel achter komen, hoor

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 11:29
Ikke

Ooooooooooooh Sabje dat is nog een dikke week! Fantastsich dan weet je eidnelijk of alles OK is ... Dan heb je je beebje meid!!
Och keizersnede of niet, dat maakt eigenlijk niet uit, zolang je beebje maar gezond is!
En daarbij, bij een keizersnede weet je idd wanneer het juist gebeurt, en kan je je voorbereiden....!

Oeps Nouki, is dat zo? Verhoogde FSH waarden? Ik heb daar een hemelse angst voor, om te vroeg in de menopauze te gaan ...
Anders eens aan gyn vragen, dan ben je zeker, wie weet maak je je voor niets zorgen!
Neem me niet kwalijk hè lieve meidje, maar hoe oud ben jij nu weer ...? Is omdat je van 2 kindjes spreeekt en ik wil dat ook wel, maar of me dat nog zal lukken? (word in oktober 37....)

Nog 1 weekje en het is idd AL september!

Mja, wil eerst toch zeker zijn hoor, vooraleer die Clomid te slikken, jullie hebben gelijk!

Pfff, heb de strijk al gedaan vandaag... bijna middag, ga me wat frietjes maken! Jammie!!!!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 21:56
Nouki

Hey Ikke,

Ik ben 35. En 't was de gyn die het me zei dat mijn FSH waardes al iets hoger lagen. Ik ga hem woensdag wel om meer uitleg vragen maar het enige dat hij mij vorige keer zei was dat die waarde aanduidt dat mijn eicelreserve aan het opgeraken is. Hoeveel tijd er dan nog rest dar is niet over gesproken. Maar woensdag zal hij er toch zijn tijd voor moeten nemen.

'k Zou graag ineens een tweeling hebben...dan heb ik ze ineens allebei, hé? Na de volgende IVF zetten ze twee embryo's terug dus de kans op een tweeling zit er bij ons wel in.
(als ik nog eitjes aanmaak natuurlijk, brr, mag er ni bij stilstaan ! )

Groetjes

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 07:53
ikke

Hmmm ja, toch effe meer uitleg vragen woensdag, Nouki!

Vervroegde menopauze, ik mag er niet aan denken, ik heb normaal al geen eisprong en soms slaat de Clomid niet aan, en dan heb ik ook wel die symptomen. Dan heb ik zo'n schrik ... Ik begrijp dus volledig wat je voelt, meid!

En hoe voel je je voor de rest? Nog geen zw tekenen??? Nog effe en je weet het! Spannend! Goh zeg, wie weet breng jij ons goed nieuws!!! Ik ga heel hard zenne! ... Vrijdag ....
Ik hoop het zo ...

Tja, en ik ben nog steeds aan het aftellen hè ...

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 08:25
ikke

Nouki,

Alweer een dagje dichter ... wat spannend zeg, het is net alsof ik het zelf mee maak!
Bijna vrijdag ... voel je iets?

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 20:13
Nouki

Helaba,

Nee, ik voel helemaal niets. Maar als ik iets probéér te voelen dan voel ik wel iets, haha! Je kent het, hé. Je bent je aan het concentreren op je (.)(.) en ineens! Ineens beginnen ze een beetje pijn te doen!
Nee, dus nog niets dat ik me niet inbeeld.

Morgen om 16u afspraak bij de gyn. Dan wordt de volgende stap besproken. Er vanuit gaande dat die gaat komen. Ik geloof er echt niet in dat het deze keer gelukt zou zijn dus ik wil al iets hebben om naar uit te kijken... de volgende cyclus

Hoe gaat het met jou? En de anderen hier?

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 07:41
ikke

Ja dat is, je begint je idd vanalles in te beelden als je je erop concentreert!
Amaai vind het wel 'top' van je dat je er zo goed mee kan omgaan! Ik zou al om te ontploffen zijn, den ik!

Dus straks naar gyn? Kan hij al niet een pre-testje doen of zo?

Weet je, als je 2 weken geleden naar Jette belde dan kon je pas op 20/10 op afspraak, en dan nog enkel maar voor een gesprek! Zelfs als is het je 2de keer (IVF). Erg hè... dat duurt daar allemaal zo lang hè, want als je dan op 20/10 kan gaan, dan zal de PU pas ergens half januari voorzien zijn of zelfs later. Goh amaai ik ben wel blij dat het bij jou sneller kan!

Vanaf morgen tot maandag zal je mij niet veel meer horen, ben naar York hè... Maar ik verder hè!

Met de andere meidjes alles OK???? Het is hier wel stilletjes hè ...

Liefs en een fijn (hopelijk zonnig) weekend!
Ikke.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 11:06
sabje

Hallo dametjes,

Ik kom net van de gyn en de keizensnee is een feit . Het is gepland op de eerste schooldag; niet zo leuk voor mijn dochtertje maar alle andere dagen zaten vol, ben dus al serieus zenuwachtig aan het worden. Volgens het zwaarste model van de echo woog ons zoontje nu al 3kg 499 dus dat beloofd!!!!!

Ikke ,
Veel plezier in York . Is idd erg dat Jette zo'n ellenlange wachtlijsten heeft , vond dat destijds met de donatie ook een merde. Je denkt dan ah op die datum gaan we iets meer weten en meestal moesten we dan nog een maand wachten tegen dat we iets wisten ... is echt vervelend.

Nouki, jij vanmiddag al iets meer en vrijdag dé dag zeker he. We duimen zeer hard en laat iets weten he. Is idd positief van jou dat je al aan de volgende stap denkt ,maar het kan nog altijd nu he!!!!

Met de andere dames alles ok?

groetjes sab x

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 11:15
ikke

Heee Sabje!
Je wordt opnieuw mama op 01/09 fantastisch gewoon!!!
Ja, iets minder omdat het de 1ste schooldag is, maar toch.... opnieuw een gezond kindje, en dan nog een zoontje.... heb er geen woorden voor!

Ben zo blij voor je!

Hopelijk mogen er hier nog snel nog meer goede verhalen volgen!!
Allez Nouki, jij bent de volgende hè!

Liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:46
Nouki

Hallo!

Sabje, op 1 september! Wat een dag! Langs een kant wel speciaal, langs de andere kant voor je zoontje misschien weer iets minder later, hé. Moet hij zijn verjaardag vieren op de eerste schooldag En voor al die mama's, die een cadeautje moeten kopen om hun kindje op jouw zoontje zijn verjaardagsfeestje te doen komen, nog een extra uitgave zo in het begin van het schooljaar.
Ik ben een praktische, hé! Hihi
Och, allemaal zorgen voor later. Nu is het gewoon aftellen tot maandag! Heel spannend amai! Ik ben zo benieuwd hoe alles gaat lopen. Kom maar snel een updateje brengen als je thuis bent, hé. Jij zal wel al op zijn van de zenuwen ondertussen. Is alles in orde?

Ikke, veel plezier in York

Wat jullie zeggen over Jette, over de wachttijden, dan ben ik toch blij dat ik in Klina ga, hoor. Ik moet vrijdag dus inderdaad testen en is het negatief dan moet ik ineens aan de pil tot 05/09. Dan beginnen met Suprefact, 3 dagen later Puregon en dan 12/09 al eerste echo en PU is ongeveer voorzien voor 22/09. Zie hoe snel dat allemaal gaat!!
Eerst was het een weekje later maar wij willen nu eindelijk écht wel eens een weekje op vakantie en hadden in gedachte om de week van 28/09 te gaan. Dus een week minder de pil pakken en hopla, het is verzet Leve dr. Coeman!

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 22:03
Ikke

Wow Nouki, ja zeg, hoe snel allemaal! Fantastisch! Je hebt gewoon elke maand een kans? In Jette 'krijg' je er maar 3 of maximum 4 per jaar! Dat is echt erg, het is een fabriek geworden, met veel te veel patienten ...
Ik hoor je ook niet echt 'klagen' over de rompslomp tot aan de PU... die valt precies ook beter mee daar ...

Waar is Klina ergens eigenlijk, A'pen? Misschien nog iets voor mij, als we ooit toch nog een poging willen wagen!

Ben je eigenlijk bijgekomen van die hormonen? Ik was dat overduidelijk wel ... Gelukkig zijn die er alweer bijna af! 'Ze' waren er af, maar door de laatste zw waren er terug een paar kilo'kes bij. Grrr en het is zo moeilijk!

Enfin, morgen dus naar York, ik ga jullie missen!

Nouki, zie dat er hier positief nieuws staat hè meid!
Ik verder hè!

Sabje, veel succes op maandag en laat maar snel iets weten! Je zal wel een 5-tal daagjes in het ziekenhuis moeten blijven waarschijnlijk ? Doe dat goed, meid! Ook voor jou, ik !

Tot maandag allemaal!
Ikke.
Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:51

ik kom hier efkes heel hard duimen voor nouki morgen

sabje,voor u maandag hé

en ikke,genieten hé meid

veel liefs peggy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina