< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » oost-Vlaamse meiden verenigd

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
oost-Vlaamse meiden verenigd
04/07/2008 @ 08:40
nieneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Fie, post wanneer de dokter is langsgeweest he...

Nathalie, hoe is het vandaag met Abel en z'n hevige buikgriep?
En met je 3 andere ventekes? Ons Noortje gisteren was aan het zingen:
Abel en Noah Abel en Noah:)

Straks naar de wasserette hemden gaan halen, denk nu niet da de strijk geslonken is zenne

En morgen een kweetnie hoe trieste begrafenis, vandaag wordt ie al gecremeerd. Heb vannacht gedroomd dat ik ongeneeslijk ziek was en ging sterven, ik voelde de kracht zo uit mijn lichaam sijpelen, het ging niet lang meer duren (maar ik liep nog wel rond enz), en het gedacht om mijn kindjes achter te laten was verschrikkelijk...
Blij dat ik wakker was!!! Weet niet of die crematie vandaag er iets mee te maken had...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 08:45
Nathalie

Fie toch... brrr.. heb weer woorden te kort voor je hoor! Ik hoop enkel en alles dat het allemaal goed komt hoor... voor u en dan lukasje! En emma... EN dan die veruitzichten.. mag er niet aandenken voor je hoor!
Ik duim hier dat alles weer wat goed komt hoor, beetjes met beetjes.. want ook daar steek je energie in dus.. doe rustig aan hoor!

Hier de rust terug... abel zijn uitslag is weg! En noah is nog steeds goed en de rest ook.. ben al blij, dan heb alleen ik er een smeet van gehad van die buikgriep!

Kristina neen he twas dan geen roodvonk he, maar dat had de dr van wacht gezegt. Maar ben naar de KA gegaan en de uitslag was dus door de infectie van de buikgriep he!

Marijke dat alles goed mag komen voor jullie hoor!

Nienenke ik heb er niet van kunnen genieten hoor van dat hij ziekjes was... tis niet 1 kind maar 3 he.. en mijn hart breekt als ik hen ZO ziek zie hoor... je wilt helpen en kunt soms niet... vandaar 3keer KA en 1 dr in 2wkn tijd!!!

Zo manu ligt nog te knorren, ga me terwijl met volle toewijding eens met noah en abel iets doen.. en sevens na de voeding een wandeltoch voor mij en noah en abel een fiets tocht zal mogen door stapen zene.
Deze middag komt ons bezoek dat we afgelopen zondag moesten af bellen! Ze hebben al en zoontje van 8maand oud en ze is inverwachting voor hun tweede (7wkn).

Oh ja de keuken moet nog aan 1 kant 1maal over gegaan worden.. ik ben al aan het wennen aan de kleuren, had het wa moeilijk en wou al een ander gaan halen.. maar ga nog wat afwachten, kan dan nog zien he!
Tis gedruft zene maar heb eens op de site van de kleuren gan neuzen over de kleuren combinatie's.. en ze horen samen voor den ton-sur-ton kleuren..'.verschillende kleuren van het zelfde kleur om een evenwichtige, rustige sfeer te scheppen'... past nog hier

Marijke ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden als jullie gaan komen

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 08:58
nieneke

Nathalie, toen ons noortje die infectie had heb ik er ook niet van genoten hoor. Nee, ik bedoel eigenlijk als ze wat ziekjes zijn en aanhankelijk dat ik daarvan geniet. Soms dwaal ik af met typen. Neenee Abel zal wel erg ziek zijn geweest nu en dan doet je hart pijn...

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 09:51
Nathalie

Nieneke, ik verstond je wel hoor... maar ik heb dat zelden kunnen doen als ze ziekjes zijn, meschien ook wat meer aan het hoofd ofzo... . Ik zeg het nu met driekes plus ik die nog niet 100 ten 100 fuctioneert! Vandaag heb ik echt wel een betere dag .
Noah en abel hebben al twee dagen iets langer blijven liggen is het nu daardoor? Want twas al maanden 6u wat zeg ik jaren soms eens iets later 7u dan... .
Maar nu al twee dagjes 7u30.. partan ze gaan tzelfde uur in bed... ze krijgen het vakantie gevoel denk ik.. noah deze ochtend ook, mama ik ben blij dat we niet naar schooltje moeten , dat het grote vakantie is.. samen met u... en papa wanneer heeft de grote vakantie nu ook alweer? nog een weekje noah.. heb op ons bord bollekes gezet en iedere dag gaan we eentje weg doen en dan heeft als alles bollekes weg zijn papa grote vakantie... en de andere bolleske voor naar de zee, want daar kijken ze zo naaruit he zeg!! Zij niet alleen

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 12:41
Fie

voila, de dokter is net buiten...

lukas heeft een immens zware oorontsteking, bronchitis en sinusitis.
heeft de hele nacht tot 40g koorts gehad, vanmorgen 40,5.
de dokter heeft em een inspuiting gegeven, en hij moet zware medicatie nemen.
probleem is dat hij overal op wurgt en alles overgeeft.
we gaan proberen tot morgenvroeg, lukt het niet dan wordt hij een week opgenomen.

emma heeft een goeie bronchitis. ook antibiotica. die had daarnet ook 39g koorts.

ik heb dus als opdracht de medicatie zo goed mogelijk proberen toedienen en de koorts trachten te controleren.
ik moet vannacht ook bij lukas slapen, zodat ik direct kan handelen als de koorts te hoog wordt.

vanmorgen was hij helemaal aan het wegdraaien, dus is wel serieus opletten nu.

ik heb ook een paardemiddel gekregen om de dagen door te komen, want ze is ongerust dat ik hetzelfde krijg, maar veel zwaarder nog. en dat zou een grote ramp zijn.

ik hou jullie op de hoogte.

als ik naar het ziekenhuis moet vertrekken, dan stuur ik wel kirsten en nathalie een berichtje.

liefs
fie en co

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:13
bliep

Hey,

Fie, ik duim dat het medicatie snel aanslaat bij jullie drie en dat een verhuis naar het ziekenhuis niet nodig is. Hou jullie taai daar!

Nathalie, bij jullie gaat het gelukkig al beter, en niet te veel slachtoffers van de buikgriep, gelukkig maar!

Nieneke, Nyah heeft dat ook heel erg als ze ziek is dat ze heel aanhankelijk is en heel de tijd bij mij wil zitten. Ik snap wat je bedoelt als je zegt dat je daar ergens wel van geniet!
Brrrr, dat is wel een akelige droom zeg! Daar zou ik ook even niet goed van zijn...

Kristina, hoe is het met Bart zijn keelontsteking?

Hier gaat alles prima. Vanmorgen ben ik met mijn ma en de kindjes naar het shoppingcenter geweest. We zijn maar in 3 winkels binnengeweest, maar ik heb toch één en ander gekocht en een paar kloppen kunnen doen (-50%!)... Nyah heeft zich voorbeeldig gedragen in de winkel, ik was echt fier op haar. Voor de moment ziet ze er wel niet uit, ze heeft allemaal muggenbeten op haar gezicht (één keer de citronella vergeten... ) en omdat ze daar een beetje allergisch aan is, zijn dat allemaal grote rode vlekken nu. Gelukkig jeuken ze precies niet te veel, ze blijft er toch braaf af...

Van't weekend zit ik alleen, mijn ventje vertrekt morgenvroeg naar Werchter. Ik hoop dat het weer wat treffelijk is, zodat ik met de kindjes naar buiten kan!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:30
Marijke

Fie, sterkte! Ik zal hier ns n kaarske gaan branden op gaverland opdat jullie vlug genezen!
Deze morgen naar de stoffenwinkel gereden, maar halfweg moeten stoppen omdat quinten moest overgeven ..Hij zei al van smorgens dat hij duizelig was.. nu weet ik niet of dat nu van zijn oortjes komt of echt ziek.. Ik voel me nu ook al niet te denderend, maar heb steken in mijn maag en denk van de drukte, ik heb daar el vlugger last van.. (maagzweerkes krijg ik dan, maar kleintjes dan gelukkig)
En de stoffenwinkel viel dan nog tegen ook .. bijna niets in afslag en ook niet echt mooie stofjes..

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 14:54

Fie, kzit zo met jullie in. kHoop dat het snel betert dat Lukas niet naar het ziekenhus moet hoor. Zorg maar dat jij het ook niet krijgt. En Emma ook een bronchitis zeg, moet zij nie aerosollen? Daar is Lola toch al veel mee geholpen geweest. Wil Lukas nog eten? Heel veel sterkte meid. En hopelijk moet je niet te rap weer gaan werken he.

Bliep, jaja Bart is erdoor hoor. Zijn eergisteren nieuwe tv gaan kopen, is hij superblij mee, is nogal een verschil qua beeldscherpte zeg!

Nathalie, kzal te rap gelezen hebben, dacht dat Abel roodvonk had. Maar allee zoveel te beter as het niet zo ernstig is he. Hoe ist er vandaag mee? En met jou?

MarijkeQJE, jij en Quinten ook niet zo lekker vandaag? Veel beterschap!

Nieneke, raar he hoe een mens kan dromen. Kindjes genezen?

Gisteren ben ik met een collega gaan lopen, tging goed, heb de smaak weer te pakken. Ben eens benieuwd in hoeverre ik dat op de weegschaal ga merken. Vanaf volgende week 2x per week plus 2x infraligne erbij... Moet er van profiteren in de vakantie want eens dat september zal zijn ga ik daar nie meer zoveel tijd voor hebben. Is nu al 6kg af ze, en doet wel plezier als mensen me zien en zeggen dat ik al veel vermagerd ben. Mn schoonmoeder zegt dat het al goed is zo, maar ik wil er nog een stuk of 8-10 af hoor! :-)
Lola staat al flink recht, wil echt kruipen maar gaat nog niet echt, ze eet ook heel goed de laatste dagen en drinkt nu ook water na haar vaste voedingen, in een tuitbeker. Ze vindt da zo leuk dat nijntje erop staat.
Cato is nogal druk de laatste dagen, vooral als er bezoek is moet ze opvallen. Heb haar ne step gekocht op kapaza, ga er straks om, en morgen gaan we waarschijnlijk naar het circus. Ze zal wa doen! Is zo zot van een boekje van Tiny en het circus... Gisteren ben ik met Cato ook nog om schoenen geweest, een paar da ze zelf gekozen heeft, dan nog sandaaltjes voor den trouw van mn nicht, en dan nog schoenen voor mij :-)
Dinsdag moet Bart opnieuw starten met de revalidatie in gent, is nu gelukkig om 9.15 ipv 8u, en daarna kunnen we met ons 2 es naar t stad gaan shoppen se! Eigenlijk mag hij nog niet met de auto rijden maar vorig weekend heeft hij naar ons ouders gereden en vandaag helemaal alleen naar dreamland om... een nieuw ps3-spel. Gelukkig ruilt hij de "oudere" want zou anders wel duur grapje worden! Heb vandaag dan nog een brief gekregen dat ik geflitst ben, de eerste keer op de 10 jaar dak mn rijbewijs heb... 50 euro dus...
En gisteren is een collega 11 (!!!) dagen overtijd bevallen van een zoontje Luka.

allee, goed weekend en heel veel beterschap aan alle zieken!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 09:58
Fie

gisteren liep het goed fout hier.
lukas had steeds boven de 39,5, met pieken van 41g koorts.
niet naar beneden te krijgen. soms draaide hij helemaal weg.
zoals verwacht kreeg hij de medicatie niet binnen, alles lag eruit.

de dokter is tegen 21u samen met haar man die ook huisarts is
langsgeweest, en lukas heeft een spuitje in zijn poep gekregen.
daarna is de koorts gedaald, maar vannacht weer 41g, dus ik met mijn
matras bij hem gaan liggen en hem in een lauw bad gestoken.
hij heeft geslapen tot 7u, nu geen koorts maar ze komt weer op.
de dokter komt vanmiddag opnieuw om hem een spuitje te geven, in de
hoop hem zo uit het ziekenhuis te kunnen houden.

ik voel me al iets beter, maar ben zo moe want lukas heeft vannacht
echt afgezien, en ik ook natuurijk.
vanmiddag wat slapen, nu wat opruimen...

emma is ook beter, al hoest ze nog veel.
net tweede keer ab gegeven, zou vandaag al moeten beter zijn.
de dokter vindt dat ze veel ruis op haar longen heeft....

kristina, geen aerosol hier voor emma, wel ab want is niet alleen bronchitis, vooral de neus en de keel weer...
ze reageert er wel goed op, op die clamoxyl.

alle, opruimen en eten maken...

doei en fijn weekend allemaal!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:55

Fie, khoop dat het zo mag lukken hoor met Lukas. Gelukkig is Emma al aan de beterhand. Rust maar goed he als je even kan tussen door!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:29
bliep

Hey,

Fie, ik duim ook dat de spuitjes helpen en dat Lukas zich snel weer beter voelt! Gelukkig gaat het met Emma dan toch al de goede richting uit... Zet je ventje maar aan het werk nu en rust zelf maar wat uit hé meid!

MarijkeQJE, hoe gaat het met Quinten?

Kristina, amai, dat gaat daar de goede richting uit met je dieet en oefeningen!! Doe zo voort hé!

Mijn ventje is vanmorgen vertrokken naar Werchter, ik zit dus alleen met de twee kindjes. Gisteren ben ik voor Nyah naar de apotheker mogen rijden, ze reageert allergisch op muggenbeten en toen ik haar 's middags uit haar bedje ging halen, zat haar ene oog half dicht en had ze twee opgezwollen kaken door de beten op haar gezicht. Ik was er echt niet goed van, haar mooie snoetje zo misvormd! Ik mocht er van de huisarts een lichte cortizonezalf aan doen en die lijkt stilaan te gaan werken, ik heb toch de indruk dat het in de loop van de voormiddag gebeterd is... Dat is de laatste keer dat ik de citronella vergeten ben hoor!

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]