Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 11:13 RARARA | Hallo, ik moet eventjes mijn gal spugen: De dinsdag gaat Kyenzo iedere week voor een dagje naar zijn oma en opa (mijn schoonouders). Dinsdag hoor ik over de middag (ik ga daar eten om Kyenzo dan in zijn bedje te stoppen) nu dat mijn schoonvader al van zondag niet goed is en dat hij pas die dinsdagmorgen naar de dokter is geweest. Al mijn eerste keer dat ik mij moet inhouden om niet uit te schieten: allé welk een gedacht dat ze mij dat dan laten weten dat hij zich ziek voelt, heb geen zin om Kyenzo ziek te hebben en ook ik ben 5 maand zwanger, kan ook slecht zijn voor mij of voor de baby!!!! Vertelt mijn schoonmoeder doodleuk verder dat ze denken aan een longontsteking en dat hij in de namiddag moet plakken gaan trekken, ontplof ik helemaal, dat is besmettelijk!!!! Terug op mijn werk gebeld naar mijn man en hem gezegd dat hij Kyenzo savonds moest gaan halen want dat ik ging ontploffen als ik ze nog zag, hij zei dat hij mij begreep (nu daar geloof ik al niets van). Komt hij savonds thuis met Kyenzo zegt hij van tis zeker geen longontsteking heeft die gezegd die de foto's genomen heeft. Toch een kleine opluchting, maar nog altijd vind ik dat ze ons moesten verwittigd hebben zo kon ik Kyenzo die dag naar de crèche gedaan hebben. Ze denken alleen in hun eigen voordeel en dat is Kyenzo een hele dag kunnen verwennen. Vannacht een paar keer mogen opstaan voor Kyenzo en hij voelt heel warm aan, koorts genomen hij heeft 39.5° koorts. Mijn eerste reactie was van ja hij heeft toch iets opgeraapt. Vanmorgen mijn man verplicht om te bellen naar zijn ouders om te vragen wat zijn vader nu eigenlijk had en als puntje bij paaltje komt heeft hij toch een lichte infectie van de longen!!! Nu Kyenzo ook koorts en een lopende neus, dus hij heeft het heel waarschijnlijk wel daar opgelopen. MIjn man direct van ja maar hij is deze week ook 4 dagen naar de crèche geweest dus het kan van daar komen ook. Kijk, verstaat hij dit nu niet dat zijn ouders in de fout zijn. Pfff, ik hoop dat Kyenzo nu niets ernstigs heeft en dat hij het zeker niet aan mij doorgeeft. Zij zijn gemakkelijk zij hebben hem een dag kunnen verwennen en wij mogen deze week al iedere nacht opstaan waarschijnlijk door de koorts dat hij zo'n dromen heeft ook. Zij het plezier en wij de miserie, en dat neem ik ze echt wel kwalijk!!! Sorry voor mijn verhaal maar moest het eens kwijt |
| Gisteren @ 15:09 E. ![]() | Hallo, Rarara, ik weet niet of het die fotograaf is dat Isje bedoelt, maar wij hebben onze trouwfoto's door een fotograaf in Bissegem laten doen en we waren er heel content van: Carl Lapeirre. http://www.carllapeire.be Ik veronderstel dat hij dus ook geboortekaarten doet. Spijtig dat Kyenzo zo ziek is, hopelijk is het niet zo erg en word jij niet besmet! 't Is wel vervelend dat je schoonouders je niet op voorhand verwittigd hadden, hopelijk kan je vanaf nu betere afspraken maken. Hoe is het nu met Kyenzo? Ben je naar de dokter geweest? Isje, hoe gaat het nog met je rug? Eef, ik kom je nog even goede moed wensen voor de volgende dagen! Overmorgen is het al zover!! Geniet maar dit weekend van je 2 ventjes en vóór je het weet, zit je in de wachtzaal van Bartje.. ![]() Hoe reageerde je baas? Hoe was trouwens de eerste werkweek van je ventje op zijn nieuwe job? En hoe was het feestje, toch een beetje meegevallen? Hoe gaat het met Myrron? Kan hij al wat beter gaan slapen? Ik voel mij een stuk opgeluchter en soms ben ik dolgelukkig, maar ik kan nog niet voluit genieten. Het kan nog altijd misgaan, 't is niet voor niets eigenlijk dat Bartje mij alweer binnen 2weken wil zien. Hij doet dat niet zonder reden, want hij heeft werk genoeg.. Ik heb trouwens nog nooit een andere gyn gehad, maar ik wil ook geen ander meer, zelfs mijn man wacht met plezier in zijn wachtzaal en dat wil al veel zeggen.. Persoonlijk ben ik er vrij gerust in dat ik wel met Bartje zal bevallen, hij heeft al laten vallen dat hij mij warschijnlijk weer niet tot 40weken zal laten rondlopen en dat betekent dus spijtig genoeg weeral keizersnede.. Nu ja, als de baby maar gezond is zeker. En het is ook nog niet zeker toch dat jij op de juist uitgerekende datum bevalt. Hier verder een rustig weekend. Morgen even naar Izegem, want 't is daar kermis en 't is dan de gewoonte om broodjes te gaan eten bij mijn schoonouders. Naar de kermis zelf gaan we waarschijnlijk niet met dit weer, 't is ook niet zo speciaal. Groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ook lady 's uit W-Vl die zwanger willen

Ik heb trouwens nog nooit een andere gyn gehad, maar ik wil ook geen ander meer, zelfs mijn man wacht met plezier in zijn wachtzaal en dat wil al veel zeggen..
Nu ja, als de baby maar gezond is zeker. En het is ook nog niet zeker toch dat jij op de juist uitgerekende datum bevalt.