Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/04/2008 @ 17:08 silly ![]() | Dat is wel typisch hoor! Ze zeggen toch dat je een andere uitstraling hebt als je zwanger bent? Maarja, je zal toch eerst positief moeten testen...spannend hoor! |
| 29/04/2008 @ 22:38 groupy ![]() | Hoe gaat het hier met iedereen? MaryAnn, jammer van de , op naar januari nu! Hier is het na een beetje tegenslag weer allemaal in orde. Anne doet het goed, het buikje groeit goed, meer moet dat niet zijn hé. Maak me wel stilletjes zorgen over hoe het allemaal gaat gaan als er straks 2 kindjes zijn... Op mn profiel staan nieuwe buikfoto's van vandaag en ik het Anne's site weer aangevuld; http://www.anne-liebens.spaces.live.com Groetjes Miranda |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Vanaf maart ’05 bezig met klussen

, op naar januari nu! 
) hij me ten huwelijk vraagt. Ben eens benieuwd!
Ik zei ook dat we naar zee gingen zondag voor 2 weken, en hij zei dat kan, maar ik moest mn zwangerschapsdossier toch maar meenemen in mn tas zodat ik het bij me heb als er iets gebeurde...