Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 15:33 Sanne | Ha, toch nog iemand hier ![]() Nele, 't is de eerste keer dat ik hoor dat op het hukje gaan zitten iets zou te maken hebben met zindelijk worden. Ik kan de link niet goed leggen eigenlijk. Je hebt er natuurlijk altijd die er snel klaar voor zijn, maar over 't algemeen zijn jongens later dan meisjes. En bij mijn weten moeten ze er zich eerst en vooral bewust van zijn dat ze pipi of kaka doen, en ook doorhebben dat ze dat onder controle kunnen houden. Nu met het mooie weer kan je natuurlijk altijd eens buiten proberen met hem zonder pamper te laten rondlopen hé. Een beetje frisse lucht aan de billekes kan sowieso nooit kwaad ![]() Wij hebben maar één potje gekocht, dat voor bij ons thuis. En ik heb nu op de geboortelijst zo'n wc-bril verkleiner gezet. Tegen dat het zover is zullen mijn ouders zelf wel ergens eens een potje aanschaffen denk ik. Potje telkens meesleuren naar overal zie ik niet zo direct zitten. Dat zouden we morgen ook nog kunnen doen, J. zijn zwembad buiten zetten... En we hopen natuurlijk in de eerste plaats op een goeie vruchtbare PU voor jou . En hopelijk niet te veel last van overstimulatie etc...Misschien gaat mijn buik wel weer naar jou, zoals toen ik bevallen ben van J. destijds !!!![]() |
| 09/05/2008 @ 16:27 Nancy78 | halliehaloha hier ben ik ook hele dag vergadering en cursus geven, ben stikkapot maar net trein gemist dus moet wachten tot .45 om terug één te hebben, dus kon nog ff langskomen hé B is idd strakskes thuis, ttz, missch nu al, hij gaat Z halen van zodra hij thuis is, ben benieuwd hoe ze zal reageren, ze heeft alleszins heel veel "papa" geroepen, vannacht zelfs al huilend wakker met één woordje dat eruit kwam "papa - papa" (en dan op zo'n zielig snik-toontje, ocharm - mijn hartje brak haast) Straks nog ff naar winkel 's avonds, bagage verder maken en tegen mijn ventje vleien, want morgen weer op weekend, ik kom pas maandag of dinsdag terug langs Sanne, kadotje voor je kabouter... euh... misschien w.e. center parcs? dat is niet iets wat je ergens zet maar speelgoed hebben ze toch al genoeg hé. en je hebt er zelf ook iets aan. als kleinigheidje misschien iets van speelgoed dat hij zelf mag kiezen (vinden kindjes ook leuk)? t is maar een ideetje hé nele, ik blijf curieus, sms'je SVZ ivm je Pu? ik ga niet kunnen langskomen maar duim dat het op het ideale moment voor jou gaat zijn! Dikke succesknuffel alleszins!! Vero, mag ik ruilen van voetjes? Echt rampzalig hier! en geniet maar van bbq bij je ouders, het is er het weer voor Tata nans |
| 09/05/2008 @ 20:34 T | Vandaag genoten van een dagje aan zee met mijn 2 oudste zonen... heel tof! Lekker warm, veel gespeeld, niet al teveel volk! Morgen dus beginnen aan het terras hier. Ik moet therapie geven in de voormiddag dus de W'tjes gaan bij oma. K laat ik thuis, hopelijk slaapt die wat. Vandaag terug naar de ka moeten gaan, hij heeft Rota-virus blijkbaar. Gisteren terug felle koorts gekregen (39.6), en vannacht heb ik hem een paar lauwe badjes moeten geven, de koorts ging maar niet naar beneden. Toen hij vanmorgen ongelooflijke diarree kreeg, had ik al een vermoeden. Ik denk persoonlijk eerder aan buikgriep dan rota, gezien hij ingeënt is daarvoor. Maar 24u mag hij geen vaste voeding krijgen, enkel GES en daarna dieetmelk. Pas vanaf maandag terug normaal eten opbouwen. Ik zat dus gewoon aan zee terwijl hij zo ziek geworden is, mijn man is gelukkig direct bij de ka terecht gekunnen en heeft dus alles geregeld. Ze is nog het hele weekend van wacht, dus mocht het niet beteren weten we waar we naartoe kunnen. Pfff, met die warmte zoveel koorts en weinig eten en drinken, niet gemakkelijk. We weten dus weer wat gedaan. En ik heb natuurlijk terug een schuldgevoel omdat ik er niet was vandaag. Hoewel ik hier toch niets kon beginnen natuurlijk. Onze jongens hebben zich echt geamuseerd. Nele, wij nemen niet overal het potje mee hoor. Mijn ouders en schoonouders hebben er zelf eentje in de hema of zo gekocht. Is wel leuk als je daar niet moet aan denken om het mee te nemen. Ik vermoed dat 16 maanden nog wat vroeg is om al klaar te zijn voor potje. Maar je weet nooit, er zitten altijd rappe kindjes bij he! Ik heb maar half kunnen bijlezen, maar het worden terug spannende dagen voor jou,he! Laat ons zeker iets weten! Nans, wat bij mij heel goed hielp tegen gezwollen voeten is Antistax gel. Is van rode wijnstokken gemaakt, en geeft een heerlijk verfrissend gevoel. Je hebt er ook de capsules van. Ik heb er zelfs nu ook last van, ook al ben ik niet zwanger. Vervelend he! Ik laat jullie, we moeten nog eten. Tot later! T |
| 09/05/2008 @ 20:36 T | Sanne, wij hebben gewoon voor de jongens een klein pakje gekocht dat ze direct in de kamer mochten openmaken. Dat bleef dan in het ziekenhuis zodat ze bij elk bezoekje iets hadden om mee te spelen. W1 kreeg een vrachtwagen met auto's op, en W2 boekjes van Hopla. maar voor hen was het meest fascinerende de baby hoor. Ik denk dat ze dat ook een heel leuk kadootje vonden! |
| 09/05/2008 @ 21:43 Nancy78 | Hoi T, ocharme kleine K, terug zo ziekskes. Maar hij is goed verzorgd, voel je maar niet schuldig dat je aan zee was, je twee grootste kabouters hebben je ook nodig. Je doet dat superprima als mama, ik heb bewondering voor je hoe je elk kindje zijn eigen aandacht geeft, hopelijk lukt me dat ook eens Z een broertje of zusje heeft. En merci voor de tip ivm de zalf en capsulekes, ik ga er dinsdag om sé (eerder zal niet meer lukken) en mijn ventje is terug!!! wiiii!!! ben echt supercontent oh ja, moeten jullie es wat weten. Heb boete gekregen. Om eergisteren in Gent om 16u41 verkeersbord te hebben genegeerd. Maar ik heb uitgeprikt op t werk om 16u35 dus kan m.i onmogelijk van Bxl naar Gent geraakt zijn op 6 minuten. B in buitenland dus die kan t ook niet gedaan hebben. Ik bel dus naar politie en ja, zeggen ze, iedereen kan met onze auto gereden hebben. Het is geen foto die ze hebben van feiten, maar gewoon zelf nummers genoteerd. Zij kunnen toch ook fout gemaakt hebben?!? Blijkbaar niet. Moet nu verzet aantekenen, met bewijsstukken,maar ze geven me aan telefoon weinig kans om de dans te ontspringen. Moet dus mijn prikverrichtingen, B zijn int paspoort, zijn vluchtschema... kopiëren als bewijslast, word al zo moe van de idee alleen al... enfin, nu laat ik jullie, het is maar 50 euro maar vind het gewoon oneerlijk om dat te betalen als ik iets niet gedaan heb. Als ik iets fout doe, bv verkeerd parkeren, en heb boete, dan betaal ik die zonder gemor (al 2x gehad) maar niet als ik ergens niet was hoor. Hopelijk haalt verzet iets uit. Dus waarschijnlijk moet ik dan binnen 2j ook een aangetekende brief krijgen (zoals PIentje) en mij gaan verdedigen Pfff...Morgen om 9u zijn we weg richting Barv aux de volksverhuis is bwèkkes maar hopelijk weekendje wel leuk En vanaf maandag ben ik met tram drie weg! Enfin, ben blij dat ik mag ouder worden hoor, sommigen is het niet gegund hé ... Tata Tot maandag of dinsdag! Nans |
| 09/05/2008 @ 21:57 Birgit | Hallo dames, hier ben ik nog eens, nog eens even tijd om te komen piepen, ook nu heb ik nog niet veel bijgelezen, maar toch. Nans, daar zou ik nu ook niet tegenkunnen zelle, als je zo kan bewijzen dat het niet kan dat je daar was op dat uur... ik zou toch verzet aantekenen, ze hebben anders hun geld wel heel rap binnen hè! T, ik wil je niet ongerust maken, maarre A was ook ingeënt tegen rota en hij is er toch 7 dagen serieus ziek van geweest, de ka zei toen ook dat het het adenovirus ging zijn vermits hij ingeënt was en zelfs toen we belden voor de uitslag ging hetnog dat andere zijn tot ze van haar stoel viel en zei ojee het is toch rota. Hij was bij ons éen van de eerste uitzonderingen op de regel, kindjes van 18 maanden die ingeënt zijn en dan zo ziek van rota hadden ze nog neit in hun statistieken zitten , tja kon niet missen dat eentje van ons wel weer een uitzondering was .Afin ik hoop dat hij snel genezen is, enne wij moesten in elk drinken hoe een kleine beetjes ook glucopur bij doen. Probleem was dat A zijn adem begon te rieken naar aceton en dat geeft aan dat hij aan het uitdrogen is, en dan zit je in een viscieuze cirkel, door de aceton gaan ze dan weer overgeven, en door het overgeven drogen ze weer uit... snap je. Het is een kwestie om die cirkel te doorbreken. Heel veel succes ermee, en als hij koorts blijft hebben en diarree en nog een sbegint over te geven goed in het oog houden hè, want uitdrogen bij kleine babies met deze temperaturen gaat snel hè! Elke diarreepamper zou je dan ook nog eens moeten compenseren met een 100ml vocht (kwestie van te weten dat ze rap veel vocht kunnen verliezen. Ik hoop dat ik je niet te ongerust maak nu, ik wilde alleen maar helpen hoor .Groetjes. |
| 09/05/2008 @ 22:15 vero | hè hè, zalig die BBQ! Mijn broer en zijn vrouw en mijn grootouders waren er ook dus t was echt wel een gezellige bende bij mekaar. En W heeft blijkbaar beslist dat het zondag hier bij ons te doen is. dat zie ik iets minder zitten in mijn toestand maar bon, iedereen helpt eigenlijk altijd wel goed met opruimen als t BBQ is. En gezellig is het altijd dus laat ze maar komen. Shoppen was leuk maar warm! manman, ik heb geen airco in mijn auto. da's wel puffen. en in de schoenenwinkel en de babywinkel was het ook pokkeheet. Maar ik heb wel gevonden wat ik zocht: sneakers en platte balerina's. en aan schappelijke prijs. Maar ik ben dan wel helemaal loos gegaan in de babywinkel... Ik heb wat eerste kleertjes gekocht. en dan nog wat spullen op de lijst laten zetten. Toch wel gek om zo opnieuw voor een baby te gaan shoppen. ik kon mij helemaal niet meer voorstellen hoe klein die wel zijn. Zo'n 50-56 leek zo mini van maat. Zelfs 62 kon ik mij al niet meer voorstellen. Sanne, ik heb ook al over zo'n kadoke nagedacht maar nog niets gevonden. in de winkel rondgelopen vandaag maar niets dat er uitsprong. Ik ga hem ook nog een popje laten kiezen voor de baby als kadoke. en nu ga ik met mijn ventje nog wat in de zetel zitten. tot later! |
| Gisteren @ 22:01 Sanne | Nele, we duimen voor morgen ! Hopelijk héél veel goeie eicellekes ! En hopelijk ook niet te veel last zodat je toch nog wat kan genieten van je bbq. Zaterdag terugplaatsing zou het beste zijn zeker ? 't wordt weer spannend ! En, leuke moederdag gehad iedereen ? 't is zalig hé, zo'n weertje. Wij zijn gisteren en vandaag gewoon thuis gebleven en hebben hier al dubbel en dik genoten. We hebben J. zijn schelp gevuld met water en daar heeft hij zich al uren mee geamuseerd. We hebben ook nog een groot opblaasbaar zwembad, maar voorlopig heeft hij genoeg plezier aan zo'n klein ding, dus laten we hem maar doen. Tot later... ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
. En hopelijk niet te veel last van overstimulatie etc...

Pfff...
.