hehe, wat een weertje zeg, echt zaaaalig zonnetje
nuja om te kuisen is t wat minder hoor, veel te warm pfff

en zo te horen gaan we een heel zonnig weekend tegemoet ook

gisteren hebben we in onze tuin het tentje opgezet dat we zondag meehadden naar de zee voor op het strand
het hangde vol met zand dus hebben het afgewassen en s avonds er wat zitten in spelen met ons

ze is nu echt verzot op dat tentje, we hebben nogal wat afgelachen hoor, t was echt een fijn moment zo met ons drietjes

denk om het tentje nu te laten staan zolang het mooi weer aangezien Laurine er zo graag in zit
erika, hoe is t nu met jou meid? alles in orde hoop ik!
lieke, leuk dat Ella zo fier is op haar kamer en direct in t grote bed wil slapen

je hoort toch vaak van kindjes die moeten wennen eraan maar bij haar is dit duidelijk niet het gevak

lukt het wat om niet toe te geven dan aan die 'goesting'? ik weet nog toen ik zwanger was ik het daar heel moeilijk mee had, t was precies een excuus om net wel alles te eten
lotte, groot gelijk dat je ook geniet van t mooie weer
jammer dat Lily een paar mindere dagen heeft gehad, maar wie weet begint ze nu stilletjes aan door te slapen en hebben jullie ook weer wat rust
wel goed dat Mila nu zo flink is
wanneer zou je nieuws krijgen van de job?
cindy, ik zou moeten kunnen, zou ook alle dagen thuisblijven en niet meer gaan werken hoor
lekker genieten van mijn

en alles echt meemaken iedere dag
nuja, mag niet echt klagen, werk paar pt maar toch... t is voor veel vrouwen een droom hé
fijn dat Jochen zo graag in de zandbak speelt, ze kunnen zich daar wel goed in bezighouden
ik dacht ook dat je van gesproeid gras moest wachten tot het geregend had maarja nu met dit mooie weer, misschien zelf eens natsproeien?
groetjes