Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/08/2008 @ 09:48 Bar | Tine, geef het adres maar door, als je wil en kan natuurlijk ![]() Een idé van prijzen misschien ![]() Tijd te kort, je zegt er zoiets, niet te doen hé, het zal er niet op beteren met 2 kids, maar dat weten jullie hier al hé ![]() ![]() |
| 01/08/2008 @ 22:56 Tine ![]() | Ik dacht even een PBtje te sturen maar dat kan niet naar jou... dus efkes een alternatieve manier dan. http://www.calbicmdaecfognhsitjrkulcmt.be Zie je de eerst a? Die moet je er tussenuit halen, daarna een letter laten staan, volgende letter is de b, ook er tussenuit halen, c ook, d ook. Dus om de letter staat er een letter van het alfabet, en als je die verwijdert kom je op de site van onze firma. Tja, ik kon het hier niet gewoon typen want ik zou niet willen dat er op die manier iemand van m'n werk op deze site komt door te googlen natuurlijk! Ik ben trouwens juist terug thuis: ik ben begonnen met de 'start-to-run' van Evy Gruyaert. Tja, geen tijd overdag dus dan moet het maar als de kindjes slapen hé. Ik moet zeggen terwijl ik aan het lopen was was het wel eens zwaar, maar nu voel ik mij goed omdat ik nog buiten in beweging ben geweest vanavond. Zondag ga ik weer. 't Is de bedoeling om 10 kilo af te vallen! Ik zal een verslagje bijhouden op m'n profiel. Tine |
| 12/08/2008 @ 10:47 Bar | Tine, volgens mij komt er een 3e bij jullie, of zal er gewerkt worden aan een 3e, dat is allesinds mijn voorgevoel ![]() Ik ga ook terug lopen hoor, van zodra m'n lichaam het toelaat, en direct van gang met de kilo's eraf te krijgen, heb nog NOOIT zoveel als nu gewogen. Radje, bij mij zal het wat meer dan 13 kilo zijn die eraf moeten ![]() Hier een geslaagd 1e verjaardagsfeestje achter de rug, we hadden nog een beetje geluk met het zonneke dat kwam piepen, veel cadeut'jes gekregen, maar voor papa hoeft het allemaal niet meer, of toch niet meer zo uitgebreid, onze kleine meid is allesinds ook niet echt te vinden voor al die drukte, maar das misschien altijd zo bij kleine mensjes ![]() Vanavond nog eens een gyne bezoekje, ik zal maar melden dat ik al 2x serieuze voorweeën heb gehad EN geregeld harde buiken, had ik nooit bij m'n 1e zwangerschap ![]() ![]() |
| 21/08/2008 @ 14:46 Barbara ![]() | Nou Tine dan hebben jullie een snelle meid. Hier begint hetzelfd tafereel |
| Gisteren @ 10:29 Bar = werk | Hey, Babe'je is nog steeds niet gedraaid , gyne zei dit zal niet pijnloos verlopen .Het goede nieuws is dat ze wel weer FLINK gegroeid is, al 49cm en een licht gewichtje van 2.5kg. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Baby, bouwen, baby...

..maar in mei ben ik weer begonnen met sporten... dieeten niet echt... maar ik ben dus een goed jaar na ik begonnen ben zo'n 13kg afgevallen. goed he 

, gyne zei dit zal niet pijnloos verlopen .