< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/05/2008 @ 20:39
babietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oja we moesten woensdag naar kind en gezin met onze 2 meisjes. Lore weegt nu 12690 gram en is 86.5 cm groot. Emma weegt 7210 gram en is 65 cm groot. Ze volgen allebei hun lijn dus dat is goed he.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 23:26

nog ff snel voor t slapen gaan

Ann ik me suf k kom ook steeds kijken of je nog niets gepost hebt. Maar ik wil liefst alleen positieve dingen lezen natuurlijk!!!!

Kelly wowww wat goed zeg zo'n hoge waarden

Vannie wieeeh super een broertje en ja je had al eens zoiets gezegd dat je wel graag een wilde ben dus erg blij voor jullie.
Mij lijkt juist (ooit!) een zusje voor sophie wel erg leuk. Maar met een jongen zou ik ook heel blij zijn hoor!

Vandaag was sophie nog enorm zielig en ja hoor WEER gevallen en weer een dikke bloedlip (jullie zouden nog gaan denken dat ik een slechte mama ben )
een paracatamolletje deed wel goed en daarna zijn we richting de Belgische kust geredenl. Een beetje afleiding deed haar zichtbaar goed. We gingen naar Knokke Heist wat een decadente bedoening daar. Daarna nog langs Blankenbergen gereden en ja toen moesten we nog helemaal terug. We hadden de navigatie ingesteld op de Mac in Gent, maar die bleek daar niet meer te zitten of zo ???
Ann jij woont toch in Gent. Ik heb nog tegen hubbie gezegd Jaaaa daar woont iemand van het forum weet je wel die van Lubbe
Er was ook nog een botsing gebeurd dus eer we gent eens uit waren Toen maar naar de Mac in Terneuzen gereden toen was het al 8 uur (normaal ligt sophie dan al op bed hoor).
Reden we net weg, ja hoor toen was het "mama, bah!" dus wij de auto aan de kant en hubbie zei verschoon haar maar even op mijn stoel. Zo gezegd zo gedaan. Hubbie gelijk ff de hond laten plassen maar ik had niet genoeg billendoekjes. Dus sophie stond netjes rechtop tegen de stoel te wachten en juist toen hubbie eraan kwam liet ze zich met al die poep aan dr kont zakken. ALLES zat onder en toen dabberde ze er ok nog ff met dr voetjes doorheen

Nou ik ga slapen sorry dat ik niet op alles gereageerd heb

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:03
Ann

@Mekkie: Bedoel je de macDonalds? Er zijn er verschillende in Gent. Ik weet al zeker van eentje pal in het centrum, en eentje op de martelaarslaan. Die zijn er volgens mij nog hoor! We wonen al een paar jaartjes niet meer in gent zelf, maar in de buurt van Gent, in Wetteren.
Toch een leuke dag aan zee gehad dan, ondanks de mindere start (bloedlip) en het vervelende einde... Gisteren zijn we trouwens ook naar gent geweest, gaan shoppen. teenslippers gekocht en wat kleren voor mij en Lubbe.

@Babietje: wat doen jullie meisjes het prima zeg!

Nou, deze morgen dus opnieuw getest. Weer een licht streepje

Ik begin er echt voor te vrezen hoor... Het wordt precies een herhaling van januari. Ik maak toch een banner aan, want een streep is een streep. Maar 't is met gemengde gevoelens. Dinsdag probeer ik bij de dokter te geraken.

Bijna vergeten: fijne moederdag allemaal...

[Laatst gewijzigd door Ann - Gisteren @ 07:20] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 08:13
Kellytje

Fijne moederdag voor alle lieve mama's hier!!!

Vannie, wat leuk dat er een voor Lubbe bijkomt!! En het is toch altijd fijn dat het wordt wat je graag zou hebben he!
Praktisch gezien is het volgens mij ook veel makkelijker. Je hoeft niet de hele uitzet opnieuw aan te kopen en kleertjes kan je gewoon opnieuw gebruiken!
Goed dat alles weer dik in orde was met het kleintje!

Ann, inderdaad, ik weet precies wat je nu doormaakt! En het is niet fijn he meid... Ik ga nu niet zeggen dat je je geen zorgen mag maken en dat je moet proberen positief te blijven want ik weet hoe moeilijk dat wel is!!! Bij momenten kon ik dat wel maar dan moest ik echt met iets bezig zijn wat mijn gedachten volledig kon verzetten.
Ik nu dat je dinsdag ook geruststellend nieuws mag krijgen! Oh ja, nog een vraagje: test je nu nog met die testers die je gratis ontvangen hebt? Want misschien moet je gewoon eens een winkelmerk proberen en gaat het dan wel beter?

Babietje, ik zou zeggen: GENIETEN van die zon voor zolang het nog duurt! Misschien krijgen we wel weer een rotzomer zoals vorig jaar en dan hebben we het tenminste nu toch wel gehad!!! Zolang kan die kuis echt wel wachten hoor
Ja, die was moet natuurlijk wel gebeuren en met zo'n 2 flinke meiden kan ik me voorstellen dat dat de moeite is!

Mekkie, ach wat zielig voor Sophie... Je zal zien dat zo'n dingen telkens na elkaar gebeuren, alsof het een kettingreactie is! Hebben we met Leroy ook een keer gehad: het een na het ander had die toen!
Haha ja Knokke Heist staat erom bekend he om de chique buurt te zijn aan de kust! Geef mij ook maar Blankenberge, ik weet dan ook precies waar ik welke winkeltjes moet zoeken
Oooh jakkes, wat hebben jullie dan gedaan met de zetel? Ik kan me voorstellen dat dat niet echt aangenaam was om nog in de auto te zitten dan of viel het wel mee?

Ja, die waarden hebben er echt voor gezorgd dat ik een stuk geruster ben. Helemaal weg is die ongerustheid nog niet, maar het gaat echt wel al een stuk beter!
Ook het feit dat ik bij momenten weer misselijk en moe ben en pijnlijke borsten heb maakt dat ik weet dat het toch goed gaat.
Alleen moet dit nu wel nog enkele weken aanhouden natuurlijk! Goh wat zal ik blij zijn als ik op de eerste echo een kloppend hartje zie!

Voor de rest gaat het eigenlijk niet zoals het zou moeten: die hernia blijft enorm pijnlijk (bij momenten kom ik echt amper vooruit) en nu heb ik sinds vannacht ook nog keelpijn! Maar ik hou vol en neem echt absoluut niets van medicatie in! Ook niet de dingen die geen kwaad zouden kunnen! Het voelt soms alsof men mij van hierboven aan het testen is: "we zullen eens zien wat ze voor deze zwangerschap over heeft..."

Gisteravond was er hier in het dorp een optreden van Rob De Nijs, in het kader van de feesten voor 750-jarig bestaan van ons dorp. Ik had kaartjes gekocht voor m'n moeder omdat ze een tijdje geleden zoveel voor ons heeft gedaan (na de operatie) en ik mocht mee.
Het was heel leuk, veel ambiance en hij bracht zijn grote toppers waardoor iedereen enorm hard kon meezingen. Soms had ik het gevoel in het Sportpaleis te zijn hahahaha
Voor hem was dat natuurlijk ook heel leuk want naar het schijnt heeft het lang geduurd eer hij heeft toegezegd voor het optreden. Kan ik me wel voorstellen: hij is wel meer gewoon dan in een tent optreden in een of ander boerendorpje in Belgie
Door m'n hernia heb ik het meeste van de tijd wel moeten zitten maar af en toe ben ik lekker mee gaan rechtstaan om wat mee te doen!

Vandaag dus grote stoet maar de dochter heeft niet veel zin meer om mee te doen.. Ze vroeg gisteren hoelang ze zouden moeten stappen en tja, het is 5km en dat tegen een slakkegangetje... Reken dus maar zeker op 2 uur en daar heeft ze dus geen zin in!
Maar ja, we hebben toegezegd en het zou niet eerlijk zijn om nu plots te gaan zeggen dat ze niet meer moet gaan!

Ik zal eens gaan ontbijten voor ik me weer misselijk ga voelen!

Kelly

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:11
M.

hoihoi,

gelukkige moederdag allemaal
hopelijk geniet iedereen vandaag ook wat van t mooie weer en jij idd onder parasol nathalie
wij gaan deze middag de bbq in gang steken mmm lekker
ben wel wat boos op men man want die is moederdag vergeten
maar ga proberen t niet aan men hart te laten komen...
ga snel even wat bijlezen en dan alles begin klaarzetten voo de bbq

ann, ik ga voor goed nieuws dinsdag hoor, zo stom voor je dat er nu net een feestdag aankomt en je langer moet wachten hé
mag ik toch al heel voorzichtig proficiat zeggen?

vannie, proficiat met de op komst, ik had dus gelijk hé
leuk zeg, 2 boys, gaan ze lekker kunnen ravotten samen
en je hubbie is ook content zeker?

kellytje, ik denk dat het normaal is hoor dat je met schrik zit voor een nieuwe mk
maar probeer er toch maar niet te veel aan te denken, ik weet t is makkelijker gezegd dan gedaan
k zou zeggen, goed dat je misselijk bent want dat is een goed teken maar t is natuurlijk niet echt leuk voor je, beetje een tweestrijd hé

mekkie, hoe is t met Sophie? niet te veel overgehouden aan haar val hoop ik?

babietje, fijn dat alles goed gaat met de kids en dat ze mooi op de lijn zitten

pooh, jullie hebben goed genoten dus van Jonathan zijn verjaardag

ada, hoe is t nu met jou? een emotionele dag gehad zeker vrijdag?

oei, ga jullie moeten laten, is wakker aan t worden en ventje komt net thuis van de winkel

ga later wel nog eens terug komen om verder bij te lezen

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]