Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 16:14 Belle ![]() | Nog steeds geen nieuws van Nessie? Wordt wel spannend hoor! |
| 10/05/2008 @ 00:16 Baki ![]() | Het zou wel eens kunnen dat nessie al bevallen is. Want ze is voor vandaag uitgerekend! Ik ben wel eens benieuwd wat het geworden is! ![]() |
| 13/05/2008 @ 08:34 Belle ![]() | Nessie??? |
| 13/05/2008 @ 10:17 Dabberke ![]() | ik ben blijkbaar niet het enige nieuwsgierige aagje van de hoop ![]() Nessie, laat je snel iets van je horen???!!! |
| 13/05/2008 @ 12:12 Belle ![]() | Hee, en ondertussen is ook alweer Ferre een jaartje ouder! Wat gaat dat toch snel allemaal!! Nog een late "Happy birthday to Ferre"! Groetjes, Belle. |
| 13/05/2008 @ 16:39 Baki ![]() | ook van mij nog een late gelukkige verjaardag voor Ferre! ![]() |
| 13/05/2008 @ 22:10 Liesbeth ![]() | ferre: hieperdepiep ........ hoera!!! nog ne late maar heel gelukkige verjaardag! dikke kussen van jasper en mats |
| 13/05/2008 @ 22:11 Liesbeth ![]() | ferre: hieperdepiep ........ hoera!!! nog ne late maar heel gelukkige verjaardag! dikke kussen van jasper en mats ![]() |
| 14/05/2008 @ 22:21 Belle ![]() | Nu ben ik echt wel benieuwd aan't worden! Nessie, laat ons snel weten hoe het met jou en je dochtertje gaat! Groetjes, Belle. |
| 15/05/2008 @ 09:34 Baki ![]() | Nog steeds niks van Nessie? |
| Gisteren @ 12:57 Dabberke ![]() | volgens mij ligt zij momenteel lekker te genieten van haar dochtertje! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

mama's Geel