Hé hoi!
Inderdaad wat stiller hier. Maakt niet uit, we houden elkaar toch wel op de hoogte!
@Esther, hoe staat het leven? Druk aan het fantaseren over nummertje twee?
@Daphne, wat een gedoe met zo'n uitkering. Druist ook misschien wel een beetje tegen je gevoel in: je had gewoon graag volledig aan de slag willen gaan, alleen werkt je lijfie niet mee. Sven lekker aan het peuterpuberen? Simon is sinds onze vakantie weer voorbeeldig, echt superlief en makkelijk. Maar ongetwijfeld zal er weer een volgende fase aan zitten te komen.
@Lorena, je moet je idd wel goed voelen bij je gyn. Een geplande keizersnede joh? Wat vind je daarvan? Aan de ene kant geen weenë en baringspijn, aan de andere kant wel consequenties als je buikwond, 6 weken niet tillen etc. Mijn placenta ligt aan de voorkant, maar niet helemaal voor de uitgang en daar ben ik zo blij mee, want dan kan ik ws. gewoon vaginaal bevallen.
Loesje, druk met je gezinnetje?
Bren?
Hier alles goed. Ik groei alleen echt enorm! Durf nauwelijks meer op de weegschaal, maar ik ben denk ik al zo'n 8-9kg aangekomen. En mijn buik is echt mega!!! Gisteren hadden we een bruiloft en ik had een positiejurk aan. Er was nog iemand met dezelfde jurk (tja, kun je hebben), zij was 35 weken ver en een kéurig buikje! En dan mijn toeter. Iedereen dacht dat ik verder was dan zij! Ik heb ook meer last van vreetbuien dan met Simon, met name zoetigheid. Ik weet het, ik moet proberen me een beetje in te houden, want straks moet 't er allemaal weer af, maar ik vind het echt moeilijk. Bij Simon was ik met 25 weken nog amper gegroeid en nu dit! Vind het lastig om Simon in te stoppen, want mijn buik zit in de weg. Kan al minder makkelijk mijn schoenen vastmaken. En ik moet gewoon nog 3,5 maand! Ik heb verder weinig last van dingen, af en toe bandenpijn, maar dat was het, dus dat is nog een geluk. Nou, ff mijn frustratie van me afgeschreven. Ventje vindt mijn zwangere buik geweldig, ik voel me een olifant....
Nou meiden, tot zover weer even.
Groetjes allemaal!
Mariël