< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Helaas door naar volgende ronde (maand)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Helaas door naar volgende ronde (maand)
02/10/2008 @ 09:46
lorena

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hai dames

wat een stilte hierzo hahaha!
aan het klussen esther?

mariel alles goed met jullie?

moppie ik pb je snel!rustig aan ik kan me voorstellen dat het een gedoe allemaal is ook geestelijk met dat geregel met werk enz...verwerking van dat soort dingen en confrontatie is ook stress...

gisteren jenna haar kinderpartijtje gehad dus we zijn nu klaar met haar verjaardag!pff ze heeft genoten gelukkig.

gisteren naar de gyni geweest,een andere had ik aangevraagd was niet tevreden over die ik had(was ook een arts in opleiding denk je dat die hun werk goed doen niet dus)dus nu bij DE gyni geweest en die heeft de kleine ff goed opgemeten enz...gaat goed met hem zijn hoofdje lag naar beneden en dat voel ik goed.
hij is ongerekend 27.3 weken groot,dus loopt qua groei klein beetje achter maar heeft goed ingehaald.
het wordt een geplande keizersnede,na sinterklaas dus dat is mooi te plannen (als het gewoon rustig blijft voor die tijd is te hopen).
de kans dat het goed zal gaan bij mij met een gewone bevalling is 50-52% dus dat risico gaan we echt niet nemen.

vandaag heb ik erg veel last van mijn onderbuik net of mijn darmen echt geplet worden.krampen dus ff aankijken en rustig aan doen misschien toch door het kinderfeestje?je weet het soms allemaal niet.

nou ga ff weer rusten,heb ook slecht geslapen vannacht

doeiiii

grtz lorena

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 13:58
Mariël

Hé hoi!

Inderdaad wat stiller hier. Maakt niet uit, we houden elkaar toch wel op de hoogte!

@Esther, hoe staat het leven? Druk aan het fantaseren over nummertje twee?

@Daphne, wat een gedoe met zo'n uitkering. Druist ook misschien wel een beetje tegen je gevoel in: je had gewoon graag volledig aan de slag willen gaan, alleen werkt je lijfie niet mee. Sven lekker aan het peuterpuberen? Simon is sinds onze vakantie weer voorbeeldig, echt superlief en makkelijk. Maar ongetwijfeld zal er weer een volgende fase aan zitten te komen.

@Lorena, je moet je idd wel goed voelen bij je gyn. Een geplande keizersnede joh? Wat vind je daarvan? Aan de ene kant geen weenë en baringspijn, aan de andere kant wel consequenties als je buikwond, 6 weken niet tillen etc. Mijn placenta ligt aan de voorkant, maar niet helemaal voor de uitgang en daar ben ik zo blij mee, want dan kan ik ws. gewoon vaginaal bevallen.

Loesje, druk met je gezinnetje?

Bren?

Hier alles goed. Ik groei alleen echt enorm! Durf nauwelijks meer op de weegschaal, maar ik ben denk ik al zo'n 8-9kg aangekomen. En mijn buik is echt mega!!! Gisteren hadden we een bruiloft en ik had een positiejurk aan. Er was nog iemand met dezelfde jurk (tja, kun je hebben), zij was 35 weken ver en een kéurig buikje! En dan mijn toeter. Iedereen dacht dat ik verder was dan zij! Ik heb ook meer last van vreetbuien dan met Simon, met name zoetigheid. Ik weet het, ik moet proberen me een beetje in te houden, want straks moet 't er allemaal weer af, maar ik vind het echt moeilijk. Bij Simon was ik met 25 weken nog amper gegroeid en nu dit! Vind het lastig om Simon in te stoppen, want mijn buik zit in de weg. Kan al minder makkelijk mijn schoenen vastmaken. En ik moet gewoon nog 3,5 maand! Ik heb verder weinig last van dingen, af en toe bandenpijn, maar dat was het, dus dat is nog een geluk. Nou, ff mijn frustratie van me afgeschreven. Ventje vindt mijn zwangere buik geweldig, ik voel me een olifant....

Nou meiden, tot zover weer even.

Groetjes allemaal!

Mariël

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 10:30
lorena

haihai

ja mariel het gaat wat sneller met de buik dan bij nr 1,zelfs na 6 jaar is het zo!ik ben nu 10 kilo zwaarder geworden en een buik van hier tot tokyo.
zelfs de gyni zei je baarmoederstand is bij een zwangerschap van 34 weken maar ik ben klein dus denk dat het daar ook wel meete maken heeft.

ben juist blij met de keuze geplande keizersnede,kan voor jenna alles van tevoren regelen niks onverwachts en ja het is beter voor de kleine en ik hoop dat ik net zo goed en snel herstel als bij de eerste maar ga ervanuit dat ik het goed rustig aan doe.
tony is tot 1 januari 2009 vrij,die heeft een nw baan per 1 januari 2009 en tot het einde van dit jaar een exitregeling getroffen dus dat is ook prettig te weten dat die veel nu met me kan doen.
dus ben nu aan het voorbereiden met alles,ook voor de kerst enz moet ik het nu een beetje doen,want als ik straks bevallen ben kan dat niet dat is het minpuntje met een bevalling in een drukke maand december maar dat maakt het ook wel weer leuk...

ik heb nu pilletjes en drankje voor mijn darmen en ontlasting want dat zat niet helemaal goed veel druk op anus enzo,kan doordat de kleine met zijn hoofd de boelverdrukt, maar nu wordt alles verdund dus het gaat iets beter.

wat een weertje he vandaag pff storm en regen.
ik zit nu pannekoekjes te bakken en tikken hihi.

tot hoors

liefs lorena

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]