< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Nog een 5e kindje? Wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Nog een 5e kindje? Wie ook?
12/12/2008 @ 09:41
kaatje

Online Status
hallo iedereen,

hoe gaat het met jullie???
hier is het enorm druk,maar voor de rest gaat het wel.
gelukkig is met de twins alles oke.
ik kijk al uit naar de echo komende dinsdag.
ik zit bijna op de helft nu!!!!

veerle,
fijn weer van je te horen.
hoe gaat het verder met je???
fijn dat het beter met diego gaat.
en veel succes nog met proberen zwanger te worden!!!

wendy,

alles oke bij jou???
nog steeds druk aan het werk???

viola,
hoe gaat het nu met jou???

bumba???????

groetjes kaatje

Link naar deze reactie
12/12/2008 @ 14:53

Online Status Bekijk profiel
Hoi,
Kaatje, het gaat plots snel hé. Eerst zoveel problemen om zwanger te raken en nu zit je bijna in de helft.
Weet je al of de tweeling met een keizersnede moet komen of wordt het een natuurlijke bevalling?
Ga je vragen naar het geslacht van de twins of wil je het niet weten? Is het een twee-eiige tweeling?
Is de babykamer al inorde? Gaan ze samen op één kamer? Heb je al geboortekaartjes? Doopsuiker?
En neeeeeeeeeee, ik ben absoluuuuuuuuut niet nieuwsgierig. Ik weet gewoon graag alles

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 08:44
kaatje

Online Status
hallo iedereen,

iedereen beste wensen voor het nieuwe jaar!!!
hoe gaat het ondertussen met jullie???

veerle,
hoe gaat het met jou?
en met je gezin??
weten jullie al meer over de sociale woning waar jullie op wachten?
nog steeds aan het proberen om zwanger te worden???

ik ben ondertussen al even over de helft,de beebjes schoppen al flink,en dat vind ik een super gevoel!!!!
we kijken al erg uit naar hun komst.
we hebben al vanalles gekocht,ook zijn we al met de suikerbonen bezig.
de kinderkamer maken we niet in orde,omdat we hopen binnekort te verhuizen.de beebjes slapen voorlopig op onze kamer.
dat geeft me een geruster gevoel,heb ik met de andere kids ook steeds gedaan,ook al hadden die een eigen kamer klaar.
tot ze een maand of 6 zijn,dan kunnen ze op hun eigen kamer.
mijn wens is om zo ,natuurlijk te kunnen bevallen.
ik heb namelijk een helse schrik voor een keizersnede.
maar als het om de veiligheid van de beebjes gaat,nemen we natuurlijk geen risico.
wat moet ,dat moet.
maar ik hoop toch dat alles vlot mag gaan,en dat ze zo kunnen geboren worden.

zo,dit was het weer voor even.
ik hoop dat verder met iedereen alles goed gaat.

groetjes

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 09:05

Goeiemorgen Kaatje.
Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.
Gunter gaat zich laten steriliseren maar tot dan laten we de natuur nog even zijn gang gaan dus er is nog een kleine kans dat ik zwanger wordt maar eigenlijk hou ik daar geen rekening mee. Ik heb ondertussen de op bezoek gehad maar mijn banner wil niet veranderen.
Hier is niks meer te horen van die sociale woning dus we wachten gewoon af.
Ik heb de kindjes ook altijd eerst bij ons op de slaapkamer laten slapen, meestal tot ze een nachtje doorsliepen. Vicky heeft maar twee maanden bij ons op de kamer geslapen omdat die altijd wakker werd als mijn echtgenoot vertrok naar zijn werk. Gino en Diego zullen ongeveer zes maanden bij ons gelegen hebben. Marco lag ook heel snel in zijn eigen kamertje en Saskia heeft dan weer heel lang bij ons geslapen, bijna 10 maanden.

Waarom gaan jullie eigenlijk verhuizen? Jullie wonen hier toch nog niet zo heel lang hé.... Of vergis ik me nu met iemand anders?
Hebben jullie al namen voor de beebjes?
Ik ga duimen voor jou dat het een natuurlijke bevalling wordt.
Werkt je email weer? Dan kan ik je af en toe ook nog eens een gewoon mailtje sturen.
Lieve groetjes,
Veerle

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 09:26

Online Status
Allemaal de beste wensen voor 2009!!

Kaatje, wat gaat dat hard he. Geniet maar met volle teugen. Nu ben je nog wendbaar, op het eind wordt dat toch moeilijker, zeker met twee.....
Naar wat voor een woning gaan jullie verhuizen? En wanneer dan?
Femke slaapt nog steeds bij ons op de kamer....haha. En dat is toch gezellig!!!!! We hebben niet echt de ruimte, maar zou het ook niet willen missen.
Inmiddels ben ik 10 dagen overtijd.......maar durf/wil niet te testen....bang dat het negatief is. Ik voel me aan alle kanten zwanger, maar ja.....ik heb me al zo vaak voor de gek gehouden. En ook ben ik meestal een aantal dagen te laat.....

Veerle, hoe gaat het??

Ik lees nog wel eens mee hier, maar wil mezelf beschermen en niet gek maken. Ik begin het zo langzamerhand ook te verwerken dat er geen meer bij zal komen. Maar nu.......kriebelt het toch weer.

liefs
Viola
Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:39

Online Status
Hallo allemaal,

ik wil jullie vertellen dat ik vanmorgen een test gedaan heb, en die was positief!
Maar ik ben o zo bang dat het weer fout gaat........

viola
Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:18

Viola, dat is fantastisch nieuws. Ik ga heeeeel erg hard duimen dat alles goed gaat

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:33

Online Status
Veerle,

dankjewel....maar ik ben bang....dus nog niet in feeststemming hoor.....
Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:47

Dat begrijp ik wel maar ik ga ervanuit dat het allemaal inorde komt. Hoever ben je nu?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:59

Online Status
Veerle,

Als ik het goed heb, dan ben ik 5weken en 5 dagen....
Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:28

Online Status
en toch ben ik heeeeeeeel blij
en bang tegelijk
Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:35

das heel normaal hé. Wanneer mag je een eerste keer op controle? Ik weet dat het in nederland anders is dan in belgië maar ik ging meestal op 7 of 8 weken en dan kreeg ik een eerste echo. Meestal voel je je dan ook geruster hé.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:40

Online Status
Ik ben eigenlijk niet meer bij de gyn. maar als ik bel kan ik daar echt wel terecht, en dan doen ze met 7 weken een eerste echo. Dus moet ik volgende week maar eens bellen, en hoop ik dat ik snel terecht kan.
Ze zullen wel opkijken, want ik heb op eigen houtje nog een keer clomid genomen. Dat vertel ik dan maar niet.....
Ik had nog een voor een cyclus wat over.
Ik hoop dat ik de eerste echo ook haal, de vorige keer was het al eerder mis.
Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:50

Dan gaan ze idd opkijken dat je toch zwanger bent Ik hoop dat je snel kan gaan. Laat je iets weten? Hier moet je altijd minstens drie weken van te vooren een afspraak maken dus ik heb elke keer getelefoneerd van zodar ik overtijd was en dan maakte ik bij elke consultatie meteen een afspraak voor een volgend onderzoek.
Ga jij een vruchtwaterpunctie laten doen? Ik heb dat nooit gedaan omdat ik bang was voor het risico op een miskraam...
Verwacht je possitieve of negatieve reakties op je zwangerschap in je familie of omgeving?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:25
inge

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik schreef hier nog nooit eerder, kwam gewoon uit curieusiteit even lezen ... Ik ben mama van 4 kindjes; 6,5 jaar, 5 jaar, 2 jaar en 1 maand.
Nu kan ik toch niet anders dan efkes iets te schrijven;
Viola, een dikke proficiat!!! Geniet van je zwangerschap!!
Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:42

Online Status
Inge, welkom hoor.....!

Veerle, k kan hier beste snel een afspraak krijgen, dus dat hoop ik nu ook maar.
Ik verwacht eigenlijk alleen maar leuke reacties. Miss wel wat mensen die doorvragen of ik het niet eng vind vanwege mijn leeftijd ofzo, maar ik denk dat het daar wel bij blijft.
Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:56

Inge, welkom, kom gerust wat meer langs om te schrijven.

Viola, wat leuk, ik kreeg bij Marco en Saskia alleen maar negatieve reakties en nu had ik Gunter zover dat hij er nog eentje bijwou.... Heeft hij er tegen een paar mensen iets over gezegt en nu wil hij zich plots dringend laten steriliseren. Ik ben te oud volgens hem en er zijn teveel risico's.... Nu ja, ik wacht nog tot volgende week en als hij er dan nog steeds zo over denkt maak ik voor hem wel een afspraak in het ziekenhuis. Ik wil nog eens zwanger worden dus als hij geen kinderen meer wilt is het aan hem om ervoor te zorgen dat er geen meer komen En een man en zijn "edele" delen.... ik ben eens benieuwd wanneer ik een afspraak ga moeten maken

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

viola ik zal toch duimen hoor dat alles goed gaat!! ik gun je het erg !!

kaatje amaai dat gaat vlotjes bij jou!!
weet je het geslacht al?? kben nie nieuwsgierig hoor

ik weet niet of ik het hier al gezegd had, maar we waren zwanger vorige maand, maar op 3 december liep het mis, hevige bloedingen, en ja hoor een mk, heb wel geen curitage nodig gehad, men hgc was direkt al naar beneden gezakt

we mogen terug gewoon opnieuw proberen, ben nu ongesteld dus we kunnen er weer in vliegen, met veel schrik, maar we proberen toch nog eens

ik heb intussen ook een vast contract gekregen op men werk, dus ik werk full-time nu

maar voor de rest alles oke hier, iedereen groeit en bloeit en de tijd vliegt voorbij!

zo tot later
doei

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]