Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/12/2008 @ 09:41 kaatje | hallo iedereen, hoe gaat het met jullie??? hier is het enorm druk,maar voor de rest gaat het wel. gelukkig is met de twins alles oke. ik kijk al uit naar de echo komende dinsdag. ik zit bijna op de helft nu!!!! veerle, fijn weer van je te horen. hoe gaat het verder met je??? fijn dat het beter met diego gaat. en veel succes nog met proberen zwanger te worden!!! wendy, alles oke bij jou??? nog steeds druk aan het werk??? viola, hoe gaat het nu met jou??? bumba??????? groetjes kaatje |
| 07/01/2009 @ 08:44 kaatje | hallo iedereen, iedereen beste wensen voor het nieuwe jaar!!! hoe gaat het ondertussen met jullie??? veerle, hoe gaat het met jou? en met je gezin?? weten jullie al meer over de sociale woning waar jullie op wachten? nog steeds aan het proberen om zwanger te worden??? ik ben ondertussen al even over de helft,de beebjes schoppen al flink,en dat vind ik een super gevoel!!!! we kijken al erg uit naar hun komst. we hebben al vanalles gekocht,ook zijn we al met de suikerbonen bezig. de kinderkamer maken we niet in orde,omdat we hopen binnekort te verhuizen.de beebjes slapen voorlopig op onze kamer. dat geeft me een geruster gevoel,heb ik met de andere kids ook steeds gedaan,ook al hadden die een eigen kamer klaar. tot ze een maand of 6 zijn,dan kunnen ze op hun eigen kamer. mijn wens is om zo ,natuurlijk te kunnen bevallen. ik heb namelijk een helse schrik voor een keizersnede. maar als het om de veiligheid van de beebjes gaat,nemen we natuurlijk geen risico. wat moet ,dat moet. maar ik hoop toch dat alles vlot mag gaan,en dat ze zo kunnen geboren worden. zo,dit was het weer voor even. ik hoop dat verder met iedereen alles goed gaat. groetjes |
| 07/01/2009 @ 09:26 | Allemaal de beste wensen voor 2009!! Kaatje, wat gaat dat hard he. Geniet maar met volle teugen. Nu ben je nog wendbaar, op het eind wordt dat toch moeilijker, zeker met twee..... Naar wat voor een woning gaan jullie verhuizen? En wanneer dan? Femke slaapt nog steeds bij ons op de kamer....haha. En dat is toch gezellig!!!!! We hebben niet echt de ruimte, maar zou het ook niet willen missen. Inmiddels ben ik 10 dagen overtijd.......maar durf/wil niet te testen....bang dat het negatief is. Ik voel me aan alle kanten zwanger, maar ja.....ik heb me al zo vaak voor de gek gehouden. En ook ben ik meestal een aantal dagen te laat..... Veerle, hoe gaat het?? Ik lees nog wel eens mee hier, maar wil mezelf beschermen en niet gek maken. Ik begin het zo langzamerhand ook te verwerken dat er geen meer bij zal komen. Maar nu.......kriebelt het toch weer. liefs Viola |
| Vandaag @ 09:39 | Hallo allemaal, ik wil jullie vertellen dat ik vanmorgen een test gedaan heb, en die was positief! Maar ik ben o zo bang dat het weer fout gaat........ viola |
Vandaag @ 10:18![]() | Viola, dat is fantastisch nieuws. Ik ga heeeeel erg hard duimen dat alles goed gaat ![]() |
| Vandaag @ 10:33 | Veerle, dankjewel....maar ik ben bang....dus nog niet in feeststemming hoor..... |
Vandaag @ 10:47![]() | Dat begrijp ik wel maar ik ga ervanuit dat het allemaal inorde komt. Hoever ben je nu? |
| Vandaag @ 10:59 | Veerle, Als ik het goed heb, dan ben ik 5weken en 5 dagen.... |
| Vandaag @ 12:28 | en toch ben ik heeeeeeeel blij ![]() ![]() en bang tegelijk ![]() |
| Vandaag @ 12:40 | Ik ben eigenlijk niet meer bij de gyn. maar als ik bel kan ik daar echt wel terecht, en dan doen ze met 7 weken een eerste echo. Dus moet ik volgende week maar eens bellen, en hoop ik dat ik snel terecht kan. Ze zullen wel opkijken, want ik heb op eigen houtje nog een keer clomid genomen. Dat vertel ik dan maar niet..... Ik had nog een voor een cyclus wat over. Ik hoop dat ik de eerste echo ook haal, de vorige keer was het al eerder mis. |
| Vandaag @ 13:42 | Inge, welkom hoor.....! Veerle, k kan hier beste snel een afspraak krijgen, dus dat hoop ik nu ook maar. Ik verwacht eigenlijk alleen maar leuke reacties. Miss wel wat mensen die doorvragen of ik het niet eng vind vanwege mijn leeftijd ofzo, maar ik denk dat het daar wel bij blijft. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Nog een 5e kindje? Wie ook?

op bezoek gehad maar mijn banner wil niet veranderen.