[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/03/2008 @ 20:47 geertje | Hallo Ladies, Moest weer erg lang zoeken om dit clubje terug te vinden.....Wat is dat nou, storten we in?? Hoe gaat het met en bij jullie? Is nicole-susan weer opgeknapt inmiddels? En Kim, hoe is het met je meiden? Hier alles goed, mijn buik gaat aardig opbollen en zot nu in `de ik voel me lekker fase`.... we zijn druk bezig met het zoeken naar een goed gastouder gezin! En dan geven de het plekje bij het KDV op, wordt echt veel te duur allemaal, zeker met nummer 2 erbij straks. daarbij zijn er geen flexibele plaatsen meer, dus we moeten wel! Met Joanne verders alles goed, verdenk haar van wat kiezen erbij! Weer vieze dunne poep en minder eetlust, ach ja hoort erbij he? Nou tot gauw, Liefs Geertje ![]() ![]() |
| 03/03/2008 @ 20:48 geertje76 ![]() | ai ai, ben jullie helemaal vergeten te feliciteren met de oudste meiden, dus Kim en Katootje nog van harte!! Liefs geertje ![]() |
| 23/04/2008 @ 09:44 katootje ![]() | hoi meiden hoe gaat het met jullie? lang niets meer gehoord van jullie. kim hoe is het met je meiden? geertje hoe gaat het met je zwangerschap |
| 22/05/2008 @ 11:32 katootje ![]() | Meiden wat zijn jullie stil hoe gaat het met jullie? liefs katootje |
| 24/06/2008 @ 13:50 katootje ![]() | geertje gefeliciteerd met je kleine meid, hoe is het gegaan??? |
[Reageer]

net zwanger na miskraam