< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?
02/05/2008 @ 20:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
He mies wat een toestand zeg wat moeten jullie geschrokken zijn. En die arme EJ echt enorm zielig voor zo'n klein mannetje.
Maar wat ik me afvraag, hoe komt dat van die extreem lage bloedwaarde? Weten jullie dat al of nog niet?
Veel beterschap en hopelijk kun je zelf nu ook een beetje gaan bijkomen want je zult ook wel slaaptekort hebben...

Lietje hoe is het met je schoonvader?
Mijn vader heeft van de winter ook een poos in t ziekenhuis gelegen moesten ze ook die kransslagaders schoonmaken en hij heeft toen 4 omleidingen gehad (met ader uit zijn been) en ook een openhart operatie. Schrikken was dat

Wat het potje betreft, het staat hier wel maar ik doe er nog niets mee. Een keer heeft ze er , ik vermoed per ongeluk, op geplast (en kiepte het vervolgens om). Maar zo raakt Sophie er alvast wel aan gewend en ze gaat er soms ook op zitten.
Ze vindt het heel interessant als wij op de wc zitten (als ze de kans krijgt gooit ze de wc deur open). Ze geeft het ook zelf aan als ze gepoept heeft (mama, bah) en het liefst zou ze dan die poepluier bij houden

Ik lig nu ziek in bed. Phoe was vermoeiende dag als je zo ziek bent en een kindje om je heen hebt (ook al was ze verder niet echt lastig ofzo). Denk dat Sophie het vd week ook heeft gehad want die was heel hangerig en huilerig.
De poes zit nu ook gezellig bij me op schoot maar wil steeds op de laptop kruipen

Heidi zie je t komt wel goed met Joachim zijn lopen. Gelukkig maar t is gewoon niet zo'n snelle vrees ik... maar ik zou ook wel ongerust zijn hoor. Grappig dat hij al net als zijn papa een auto freak is

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 21:16

hallo mies,

wat een arme knul die ej.
hopelijk gaat het nu beter met hem.
meid ik hoop dat ej's lichaam het bloed niet afstoot.
ikeen kaarsje voorej en zijn familie.

@mekkie,beterschap meid.

groetjes dawy &Kayleigh

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 10:51
mies

dank je meiden

nee ze weten nog geen oorzaak!

mishien ergens in zn lijfje een bloedung,,urine is opgevangen maar dat was ok!

ik moet nu 3 keer poep in een potje doen en gaan ze dat ook onderzoeken of dara bloed sporen in zitten..

di moeten we weer bloedprikken,en hopelijk genoeg bloed voor meer onderzoeken!

omdat ej zo gestrest was,kwam er amper een druppel bloed meer uit zn lijfie,dus hopelijk di wel!!

jammer genoeg zitten we nu weer op nachtvoeding,tegen half 11 ,maar ook tegen 2 uur weer!

nou ja acceptere dat maar,arme kind heeft heel wat te voorduren gehad afgeloepn dagen!

ook hangt tie maga aan me sinds dat we thuis zijn,ik kan me geen stap verroeren of hij hangt aan me broek,

dikke kus en ik hou jullie op de hoogte!!!

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 13:41
lietje

Hey Allemaal,

Mies wat en verhaal arme EJ. Gelukkig dat het nu wat beter gaat. En dat hij zo geel is geweest! Meestal is dat ook wat met de lever.
Hopelijk is dinsdag alles goed. van ons.

Mijn schoonvader ligt nog steeds in ziekenhuis en moet volgende week naar ander ziekenhuis en daar krijgt hij dus ook een omleiding e.d. Dus mekkie ik denk het zelfde verhaal als bij jou.
En heel veel beterschap voor jou, niks aan ziek zijn.
Ze konden hem namelijk niet catheteriseren.
Verder alles prima Robin is heel erg aan het puberen en krijgt regelmatig een time out. Als hij niet vervelend is is hij super lief en speelt lekker. En met de dag komen er woorden bij. Vooral bij sesamstraat pikt hij veel op.

Greetz lia

[Laatst gewijzigd door lietje - 03/05/2008 @ 13:42] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:34

Vanavond zijn we met Sophie naar de dokter gemoeten omdat ze van de trap was gevallen. Ze heeft dus haar tong gepierced, er zit echt een gat in Maar ze kunnen dat toch niet hechten, moet gewoon dichtgroeien.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:11
lietje

Hoi Allemaal,

Mekkie! arme sophie. Heeft je op haar tong gebeten dan? Jakkes moet er niet aan denken. Doe sophie maar een dikke knuffel zielig hoor.

Hier alles goed alleen is Robin vreselijk aan de diaree sinds woensdag. Hij drinkt gelukkig wel goed en heb de dokter gebeld maar die doen toch niks. Donderdag had hij zulke zere billen dat hij niet in bad durfde te gaan zitten. Nu is het wat beter maar heb wel een tabl norrit bij de fles in gedaan en dat lijkt wel te helpen ook tegen de zere billen.

Mies hoe was het met ej dinsdag?

Greetz lia

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 12:14
mies

hier gaat t redelijjk

ej is levenidg en gewoon leuk!

alleen kotst zich helemaal te pletter,al 1 week heeft tie niets gegeten,aleen sochtends pap,verder gene brood,fruit,warm,koekjes enz!

ook heeft tie diaree(vanmoregn was het alwere iets dikkermgeen water meer zeg maar)

en drinken wil ie ook niet!

vd week werd ie helemaal slapjes en snel moe,nu geef ik ors..maar dat wil ie niet,dus moet ik dat per lepel geven..(water pe lepel,zie je het voor je,,)

1 flesje melk gaat er in(110 cc)

en een paar slokjes water,meer wil ie niet!

ik moet nu snachts me wekker zetten en m slapend aanleggen,zodat tie toch vocht krijgt,we denken gewoon dat het nu een buikvirusje is,want snds gister ben ik ook kots misslijk en mega last van me maag,nog geen diareen en kotsen,,maar het gevoel is er wel!!

mekkie,,beterschap voor je prinsesje

lia jij ook beterschap met je prinsje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]