< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
08/05/2008 @ 09:49
khira

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Knorretje, dat is echt jammer meid, maar kop op, ik blijf voor je duimen hoor! Vanaf juli doe ik met je mee (hopelijk ben je tegen dan zwanger en mag ik jou vlug volgen) :o)
Geniet maar van de BBQ deze avond, het weer is fantastisch gewoon :o)

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:04
knorretje

Khira, weet nog niet wat ik deze maand doe. Als ik nu zwanger zou raken, dan zou ik rond Annika's verjaardag uitgerekend zijn. Twijfel nog of ik dat wil of niet. Dus misschien dat we allebei pas in juli zwanger zijn. Gaan we mooi gelijk op!

Ik heb het al wel weer geaccepteerd hoor (kan natuurlijk ook niet anders). Maar we hadden eerst toch in ons hoofd om pas in juli te beginnen, en in de eerste ronde gelijk raak was gewoon heel veel geluk geweest.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:55
Lieke

Knorretje, spijtig dat het niet raak is! Veel succes in de volgende ronde! Ga je nu een maandje overslagen? Zou je het erg vinden moesten je 2 kindjes in dezelfde maand verjaren?

Khira, zalig dat Gilles nu mama zegt. Ella roept tegenwoordig altijd op mama als ze wakker wordt! In de week riep ze 's morgens Mama! Papa! en dan was ze terug een kwartier stil... dus wij natuurlijk wakker en madam terug slapen. Vond het wel schattig!
Ik zet Ella regelmatig op haar potje, maar tot nu toe heeft ze nog niets gedaan, ze voelt het wel aankomen, want dan begint ze aan haar pamper te trekken.. maar dan is het ook meestal al te laat. Als ik binnenkort thuis ben ga ik me er wat meer mee bezig houden!

Kathy, goed te horen dat alles in orde is met je baby! Alleen spijtig dat je zo'n last hebt van die misselijkheid, dus wie weet terug een dochter...

Kissie, veel succes met de verhuis! Het komt korterbij!

Hier verloopt alles rustig! Ik ben nu enorm op mijn eten aan het letten, ik was op enkele dagen tijd 2.5 kg kwijt en sinds dan blijf ik op hetzelfde gewicht. Soms kost het me veel moeite om aan alle lekkere dingen te weerstaan, maar tot nu toe heb ik al volgehouden. Gelukkig is mijn suiker niet zo hoog dat ik insuline moet spuiten!
Volgende dinsdag terug naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen, of mijn suiker al goed gedaald is.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 15:39
knorretje

Lieke, ik vind het knap hoor dat je je aan het dieet houdt. En logisch dat het moeilijk is om lekkere dingen te laten staan. Hoop ook erg hard voor je dat je suikerwaardes nu veel beter zijn!

Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het erg vind als ze in dezelfde maand jarig zijn. Wat denken jullie? Of hebben jullie toevallig een broertje of zusje dat in dezelfde maand jarig is? Het is natuurlijk ook maar net hoe je er als ouders mee omgaat. Maar ik denk dat ik niet kan wachten hoor. Vanavond maar even goed met manlief doorspreken (die vindt het volgens mij ook onzin om te wachten, behalve als ik het echt wil), en dan gewoon iets afspreken en ons daar aan houden.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:22
knorretje

Gisteravond na een goed gesprek besloten deze ronde over te slaan. Zou het toch echt niet leuk vinden om twee kinderen rond dezelfde datum jarig te laten zijn. Dus nog 1 ronde rust, genieten van wijn, biefstuk etc. en dan er weer echt tegenaan!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:43
knorretje

Ik heb trouwens (eindelijk) een recente foto van Annika op m'n profiel gezet.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:58
Lieke

Knorretje, mooie foto van Annika, ze is al een echte meid!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:33

knor leuke fotos en volgende maand dan maar weer goed klussen he

Khira dan ook spannend voor jullie binnenkort

Vanavond zijn we nog met Sophie naar de dokter gemoeten omdat ze van de trap was gevallen. Ze heeft dus haar tong gepierced, er zit echt een gat in Maar ze kunnen dat toch niet hechten, moet gewoon dichtgroeien.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:52
Kathy

Voor alle mama's een heel fijne moederdag!!!

Mekkie,ik heb ook zo een piercing in mijn tong.... als kind twee keer van de verzorgingstafel gevallen (Kathy wou nooit stil zitten). En ook bij mij hebben ze die toen niet kunnen hechten terwijl ze eigenlijk maar met een puntje meer vast hing. Moet eerlijk zeggen dat het bij mij niet mooi genezen maar voor de rest heb ik er weinig last van. Sterkte voor die arme Sophie hoor!

Knorretje, mooie foto's hoor!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]