[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/01/2008 @ 13:06 esther | Hoi, Even over dat bruin verlies na verwijderen van het spiraaltje. Ik heb daar nu ook last van. Toen ik met de pil was gestopt om voor een eerste kindje te gaan, had ik geen tussentijds bloedverlies en kwam de ongesteldheid na vijf weken weer op gang. Na de eerste heb ik de mirena laten plaatsen (ideaal!), maar die is er op 12 november uitgehaald omdat we voor een tweede willen gaan. Sinds die verwijdering is mijn "ongesteldheid" echt een drama! Vanaf 3 december een paar dagen alleen heel veel slijmverlies (soms ietwat bruine afscheiding), op 19 december slechts 1,5-2 dagen hevig ongesteld, op 26 oktober zomaar 1x helder rood bloedverlies en op 30 december begon het bruin slijmverlies wat tot vandaag nog duurt (7 januari). Zijn er vrouwen die hier iets van herkennen?! Zijn mijn hormomen gewoon zo van slag door dat spiraaltje?? Esther |
| 13/01/2008 @ 14:42 | mirena spiraal hallo allemaal, ik heb nu al 2 jaar de mirena. ben zo een 3 tot 4 keer per jaar ongesteld, en dan maximaal 1,5-2 dagen, en ik kan het bij wijze van spreken af met een inlegkruisje. ik heb wel meer slijmproductie, maar das eigenlijk ook logisch. (bijsluiter) ik heb geen kinderen, en mijn arts vond het geen probleem er een te plaatsen, het is wel makkelijker inbrengen als je een kindje hebt gehad. ik had er slechts licht ongemak van. wel heb ik regelmatig gevoelige borsten, net als vlak voor je menstruatie, alleen nu langer. ik ben over het algemeen zeer zeker tevreden over mijn mirena. veel minder pieken en dalen in mijn humeur en voel me veel meer in balans, ik was die pil echt goed zat, mijn klachten waren na het stoppen ook meteen weg. en over het zwangerworden met mirena: de pil is 1 op 100 kans, met de mirena is dat 1 op 1000. dus het kan, maar is onwaarschijnlijk. ieder lichaam is anders en ieder reageert anders, volg je eigen intuitie en bel of ga anders gewoon bij je huisarts langs. succes allemaal. |
| 13/01/2008 @ 14:42 | mirena spiraal hallo allemaal, ik heb nu al 2 jaar de mirena. ben zo een 3 tot 4 keer per jaar ongesteld, en dan maximaal 1,5-2 dagen, en ik kan het bij wijze van spreken af met een inlegkruisje. ik heb wel meer slijmproductie, maar das eigenlijk ook logisch. (bijsluiter) ik heb geen kinderen, en mijn arts vond het geen probleem er een te plaatsen, het is wel makkelijker inbrengen als je een kindje hebt gehad. ik had er slechts licht ongemak van. wel heb ik regelmatig gevoelige borsten, net als vlak voor je menstruatie, alleen nu langer. ik ben over het algemeen zeer zeker tevreden over mijn mirena. veel minder pieken en dalen in mijn humeur en voel me veel meer in balans, ik was die pil echt goed zat, mijn klachten waren na het stoppen ook meteen weg. en over het zwangerworden met mirena: de pil is 1 op 100 kans, met de mirena is dat 1 op 1000. dus het kan, maar is onwaarschijnlijk. ieder lichaam is anders en ieder reageert anders, volg je eigen intuitie en bel of ga anders gewoon bij je huisarts langs. succes allemaal. |
[Reageer]

Mirena-spiraal???