< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 14/9 gestopt met de pli

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/08/2008 @ 14:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

We hebben een druk weekend achter de rug ... Kermis

De kids vonden het super . Ina was zo fier als ne gieter met haar zusje naast haar in het molentje en ja ja margo vond het fijn .

Eendjes vangen deden ze ook graag . Margo die smeet ze wel liever terug

De papa heeft een gans weekend hamburgers en pensen gebakken dus wij zijn ook is gaan proeven .

En Ik heb nieuwe melk gevonden voor Margo .... eentje die er niet dadelijk uitkomt . Groeimelk van alpro soja ...

ga weer aan het werk

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:15

hoi,

ERika* De zee heeft ons goed gedaan! Helemaal opgeladen en redelijk goed weer gehad. We zijn elke dag gaan wandelen enzo.
Batterijen zijn opgeladen, PAulien deed het daar ook altijd maar beter, hopelijk blijft het zo hé
JA kermis, dat is altijd leuk hé, de eendjes dat heeft Lukas nog niet gedaan totnogtoe, mss volgend weekend dan is het temse in de wolken en kermis en ballonnen enzo en vuurwerk, daar zijn we ook naar gaan kijken vrijdag, Lukas vond he super, sterretjes in de wolken en tekenen in de lucht zei hij.

Grietje* Hoe is het ondertussen?

lieveke

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 07:21

Het was me een drukke dag gisteren en dacht o de kids slapen vast wat langer ... mooiniet dus

Margo die wil nu fluiten je moet dat snoetje dan zien er komt wind uit haar mondje maar geluid dat niet

Ze begint nu ook te knijpen als ze haar zin niet krijgt ... Ina heeft het hard te verduren de laatste tijd . En mama is bemiddelaar

Nu ze kunnen ook niet zonder elkaar hoor s'morgens moet ik heel snel zijn wil ik als eerste op de kamer van Margo zijn als die wakker wordt want haar grote zus staat al vaak naast Margo haar bedje om haar te sussen " mama komt hoor ..." * * Zwijm zwijm **hoe lief

In de week was ik ook de vaatwasser vergeten op te zetten en we hadden net gegeten en ik zeg "O de vaatwasser zit vol "
Zei Dave " doe het dan met de hand "

En in Ina stond als eerste klaar om af te wassen ... en de volgende dag hebben we weer met de hand samen afgewassen .
Wat wordt mijn meisje groot denk ik dan

@Lieveke, fijn dat de vakantie geslaagd was .
En Dat je kleine meid het zo goed doet
En hihi
die Lucas . Heeft hij nu eendjes gevangen ?

Groetjes Erika

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 15:59

Hoi,

Erika* Alé je kleine meid wort goed verzorgd daar bij jullie, alé kleine meid, tis ook al een grote aan he worden. Allebei trouwens
De school begint weer se.

Hier is Lukas ook al ingeschreven, super.

GRietje* Hoe is het met jou?EN je beebje?

Hier zijn we net terug van de kinderarts, veranderen van medicatie is de boodschap, deze avond kan ik starten met Omeprazole. Hopelijk helpt dit snel dat ook Paulien eens op haar gemak in de wipper kan liggen lachen en doen(want dat wil ze wel, maar door haar ongemak komt het er maar bitter weinig van). En ook wat beter slapen en minder wenen.

Kben toch blij dat ik nog eens naar de dokter geweest ben. Ik vroeg ook of het koemelkallergie kon zijn, de dokter zei dat dat niet zoveel kans maakt bij borstvoeding. MAar ik drink wel heel veel melk en melkprodukten, daar moest ik toch iets mee minderen zei ze.

En ze weegt al 4130 gram

Alé kga jullie laten.

lieveke

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:08
grietje

Hallo,

hier ben ik nog eens. Vandaag mijn eerste echo gehad. Zijn of haar hartje klopte en ons kleintje is 1,1 cm, dus ik ben 2 dagen later uitgerekend maar toch ga ik mijn banner zo laten staan. Dus wij krijgen hier tot nu toe een Paaskindje.

Over 3 weken mag ik al terug gaan en heb al mijn afspraken al gekregen tot de strucutrele echo van 20 weken.

Alles gaat goed. Geen misselijkheid enkel vermoeidheid. Dus tot hier toe helemaal anders dan mijn 2 jongenszwangerschappen.

Lieveke, wat een flinke meid het je daar! Hoe is het nu met de reflux?
Erika, is je meid goed gestart met school?

Hier is het wel nog steeds angstig afwachten. Nu ben ik nog meer bang dat ik de 12 weken niet zal halen en dan naar die 20 weken echo.
Bram is momenteel erg veel gaan werken. Werkt zo goed als 6 van de 7 dagen dus alles is zo wat voor mij.Maar ja voor wat hoort wat zeker. Hij verdient nu meer centjes en hopelijk kunnen we in oktober onze auto verkopen omdat hij dan een bedrijfswagen krijgt. Dan wordt ons terras, oprit en de leilinden aangelegd.

Straks gaan we eindelijk eens regelen dat we wettelijk samenwonend zijn en onze reispassen voor NY aanvragen.

liefs

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 09:22

Hoi,

Grietje* Hopelijk blijft alles goed hé meid, ik ga straks naar het werk voor mijn ouderschapsverlof!

Erika* Hoe is het met je meiden?

Gisteren naar K&G geweest. Paulien weegt met haar 10 weken 4,5kg en is 56 cm groot. Ze zit op de P25. Volgt mooi haar lijn.Ze heeft haar serieus kwaad gemaakt voor haar spuitjes amai, Lukas moest nogal kijken, maar hij is daarna flink geweest.
IVM de reflux, of allergiën daar zijn we niet wijzer uit geworden, dus gewoon voort doen zoals we bezig zijn zeker. Ze slaapt nu ongeveer 5 uur overdag, dus ja. Ze is af en toe contenter in de wipper.
Lukas die weegt met zijn dik 2 jaar 11,5 kg en is 87 cm groot, ook niet van de grootste maar dat moet ook niet hé.
AMai twas een drukke bedoening daar.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 07:38

hoi,

k moet hier nog steeds veel opstaan, Paulien had om 22u30 een flesje gedronken, 70 cc en nog een beetje van mijn borst, dan om 02u en om 05u.
Ik denk da ze nog altijd heel weinig drinkt, maar ja ik kan daar niet veel aan doen hé.

Aan de andere kant is Lukas deze morgen opgestaan met een droge pamper!!
Wat ben ik fier op mijn jongen, plots dacht ik ah ja, nu moet ik toch snel een grote pipi doen, super vind ik het, amai dat maakt het wel goed dat ik zo vroeg moet opstaan.

Alé dada

lieveke

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 10:45
grietje

Hallo,

lieveke, Paulien doet dat wel goed he. Vind ik toch. Toen Victor zo klein was moest ik meer opstaan om bv te geven.

ik heb wat vraagjes voor jou. Volgende maand gaan we naar NY en ben alles zo wat aan het bekijken.
Had jij een zwangerschapsbewijs mee voor in de luchthaven?
Maken ze er een probeel van als je niet door de dedector gaat maar appart wilt gecontroleerd worden. De stralen zouden schadelijk zijn voor de baby en ik wil geen risico's nemen.
Hoe betaalden jullie daar? Visa, bankcontact of met geld?
Is het daar echt zo goedkoop? En wat koop je daar dan het beste?

Wat neem je het beste mee van kledy in oktober. We vertrekken de 18de voor 1 week.

merci

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 16:39

grietje*
Idd ik mag eigenlijk niet klagen van Paulien zenne, maar met die reflux is het niet altijd gemakkelijk, maar alé tgaat vrij goed moet ik zeggen nu

NY* VAn kledij weet ik het niet precies tussenin zo, het kan nog redelijk goed weer zijn geloof ik, nu is het er bvb 21 graden en zonnig.
Kleren zijn daar goedkoop, maar ook electronica enzo

Van de detector weet ik het niet, ik ben er toch wel doorgeraakt en Paulien is toch gezond
Ik had idd en bewijsje mee van de dokter in geval van, maar nooit moeten gebruiken zenne, maar jij gaat ook nog niet zove zijn als ik was hé in maart dus kzou er nietvan wakker liggen.

hoop dat dit je geholpen heeft als je nog vragen hebt vraag maar hé

lieveke

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 18:45

Hey eindelijk terug ... mijn laptob had een vreselijk virus Dus die was naar de vaantjes . Heb ventje is heeeel diep in de ogen gekeken en heb een nieuwe .
De oude heb ik alles afgesmeten en een collega heeft na een week zuchten en blazen hem in orde gekregen maar geraak er niet meer mee op internet . NU Ina die is blij want die heeft nu een laptop en is al bezig met robby konijn
Op school gaan ze dat ook leren dit jaar dus is ze al wat voor
Het gaat heel goed op school hoor . Ze gaat heel graag .

Margo daar krijg ik grijze haren van ... man man een kleine duivel zenne

Alé ben er van door want ze staat weer aan mijne arm te trekken

dada

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 07:23

Goeiemorgen,

Snel een berichtje om te zeggen hoe het bij de kinderarts was.
Paulien moet verder de omeprazole nemen zoals we doen. Dus eigenlijk weinig verandering, ze weegt nu 4620, dus was ze op een week tijd eigenlijk niet veel bijgekomen, binnen twee weken ga ik zelf eens naar K&G om haar te laten wegen, zolang ze blijft bijkomen is er geen probleem anders zou ze verder zoeken, dwz: bloedonderzoek, urine, scopie,lactose en koemelktest Maar voorlopig dus niet.
Ik zou al binnen 2 weken met wortelpatatjes moeten proberen, maar ik zou liever nog wel minstens 4 weken wachten hoor en dan nog vind ik het vlug.
Maar we zien we hoe het verder gaat nu

lieveke

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 09:31
grietje

Hallo,

deze ochtend om 8 uur bij de gyn geweest. Alles was in orde. Ons kleine is 3,09 cm. Over 2 weken mag ik teruggaan voor de nekplooimeting.

Anders gaat alles redelijk goed als heb ik wel wat last van de geurtjes en avondmisselijkheid. Dus idem dezelfde zwangerschap als de 2 andere dus ik gok al op een jongen.

hoe gaat het met jullie?

liefs

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 16:31

Hey
HIer is het een echte ziekenboeg ... alé we zijn al aan de beter hand hoor .Van Vrijdag heeft Margo al diaree ... amai niet alles zenne en dan ook al is goed overgegeven ben dan zaterdag naar den dokter geweest want ik had ook al een week last van mijn darmen .
Dus drie dagen thuis geweest .
Ina die heeft maar één keer overgegeven en wat diaree maar die wou naar school zenne die is niet thuis te houden .
Het gaat heel goed bij juf nancy .
En ik sprak haar aan deze week en ze was vol lof over onze meid .
Zo zelfstandig en beleefd . Ze mag ook alleen op de pc omdat ze dat al zo goed kan ( verslaafd net als haar mama zeker ) . EN de juf stond versteld dat ze de letters van haar naam al kan ( hihi zijn er niet veel natuurlijk )
En tellen moeten ze kunnen tot 6 maar dat gaat ook al verder . INde week vertelde ze dood leuk mama twee + één is drie .

Margo begint ook goed te praten . Soms nog wat moeilijk want ze kan haar boos maken hoor als ik ze niet dadelijk versta .

amai wat een epistel ...

@Grietje , fijn dat alles goed is met je en je denkt dus aan een jongen .komt wel goed hoor meid natuurlijk zal je pas kunnen echt genieten als je je kleintje in je armen hebt

@Lieveke ;

Hopenlijk gaat het altijd maar beter en beter met Paulien want als ze so afzien das nie alles hé . Margootje die deed ook niks anders dan huilen tot we echt gevonden haden wat er was
Liefs Erika

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 20:01

Hoi,

sorry lang geleden hé, maar onze computer van thuis is kapot en ik zit nu even achter die van mijn man.
drukke periode achter de rug, trouw en iedere dag wel iets, bezoek enzo, zaterdag wordt Paulien ook gedoopt.

ik begin borstvoeding af te bouwen, maar heb nu wel wat pijn in mijn ene borst, en het lukt niet om het weg te krijgen, heel vervelend is het , lukt niet om af te kolven ook

verder gaat het redelijk goed met Paulien en Lukas,

sorry zal de volgende keer langer komen

grietje* Hoop dat alles goed blijft gaan zenne!!wanneer ga jij nu naar NY?

ik begin half december terug te werken en binnenkort gaan we een weekend naar Parijs dat zal ons deugd doen!

lieveke

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 08:57
grietje

Hallo,

hoe gaat het met iedereen?

Gisteren naar de gyn geweest. Alles wat zeer goed. De nekplooimeting in combinatie met de bloedafname was zeer goed. We weten al ongeveer wat het zal worden. Hoogst waarschijnlijk ..... een . Zoals verwacht , want mijn schoonvader zei dat zij alleen maar jongens kunnen maken. En idd terug een jongen. Geen meisjes in de familie langs de achternaam van mijn vriend.

Nog 8 weken en we zijn aan die beruchte echo van 20 weken. Misschien zal ik daarna wat rust vinden. Tot nu toe is het al veel stress geweest. Heb het regelmatig nog moeilijk met het verlies van Arthur*. Zeker nu dat ik weet dat het terug een jongen wordt. Het leuk daaraan is is dat ik in totaal nog maar 2kg ben aangekomen wat een wonder is voor mij.

Vandaag gaan we naar een feestje in de opvang. Het is de dag van de verzorgsters. Zondag vieren we Victor zijn verjaardag en volgende week vrijdag vertekken we voor een week naar New York!

liefs

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:01

Hoi,

Ja leuk feest gehad en redelijk weer, hoewel het vandaag veel beter was.
Paulien is zeer braaf geweest in de kerk, ze zat echt te kijken, wel een beetje overgegeven maar tviel mee, dan heeft ze van 13u tot 16u30 geslapen, terwijl wij aan het eten waren, we zaten dus heel erg op het gemak, wat wel leuk was.De kindjes hebben gans de namiddag buiten gespeeld, twas ideaal met een speeltuin eraan.

Mijn broer vertrekt nu morgenvroeg terug naar NY, dus ja twas een kort weerzien, hij zit daar dan nog tot volgend jaar september, waarschijnlijk komt hij nog één maal terug gedurende deze periode.

Paulien die heeft vandaag enkel snachts en deze morgen borstvoeding gehad, en waarschijnlijk deze avond ook nog, verder heeft ze 2 flesjes gekregen van 180 ml.Dus zit ze op 5 voedingen met de nachtvoeding erbij.
Ik kolf al niet meer af sinds woensdag of donderdag denk ik, dus dat gaat redelijk goed nu, snachts is het het slechtst.

Alé we zijn deze morgen gaan wandelen in het bos, Lukas wou niet slapen, dus gans de namiddag buiten gezeten en nu ben ik eigenlijk bezig aan het eten.

Lieveke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]