Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/10/2008 @ 09:17 brien ![]() | Kim, Houd moed meid, je bent nog niet bezocht door .Misschien dat een volgende test wel goed is!! Ik blijf voor je duimen!! Dikke knuffel, Brien ![]() |
| 08/10/2008 @ 11:50 Miertje ![]() | ........Ga je deze week nog weer testen? he..ik hoop het zo voor jullie!!!! ![]() sterkte met wachten, Miertje |
| 08/10/2008 @ 13:34 masaatje | Hoi hoi... ik voel me al een weekje beetje raar in m'n buik,gewoon anders.... Aanstaande vrijdag is mijn nod, heb alleen stiekem vamorgen al een testje gedaan van het kruitvat met zo'n pipetje....en tot mijn verbazing kwam er al gelijk een tweede sreepje!!!!!Wel iets lichter als de andere maar toch!!!! Zou het dan toch?? Of kan dit nog veranderen omdat ik eigenlijk te vroeg heb getest???? liefs masaatje |
08/10/2008 @ 13:50 ![]() | Het zou heel goed kunnen die test heb ik ook gebruikt. Bij mij was het bij de eerste zwangerschap ook zo heb ik ook getest voordat ik mijn nod had. Dus het kan wel. |
| 09/10/2008 @ 09:30 kim ![]() | de zijn gisteravond gearriveerd.wat voel ik me voor de gek gehouden zeg,dacht echt dat 't goed zat. ![]() |
09/10/2008 @ 13:28 ![]() | Het spijt me zo voor je. ![]() Sterkte ermee. Tonny |
| 09/10/2008 @ 15:43 Miertje ![]() | weet niet wat te zeggen...vind het zo erg voor jullie....... ![]() |
| 09/10/2008 @ 19:47 brien ![]() | Hai Kim, Weet niet wat te zeggen.... zo zielig voor jullie... Sterkte! Greetzz Sabrina |
| 09/10/2008 @ 20:23 visioentje ![]() | Kim, meis een hele dikke knuffel. ![]() Ik wou dat ik betere woorden voor je had maar ik kan ze niet verzinnen. Groetjes Visioentje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

symptonen?

.

........