Hallo allemaal!
Jammer dat het mooie weer gedaan is hè

Maar ja, hopelijk is het zich nu aan het opladen voor een volgende lange periode goed weer
Nathalie, wanneer ga je op vakantie? Leuk hè! Wij hadden dit jaar ook over Bulgarije getwijfeld, maar door de vele niet zo leuke reakties die ik las op het net, toch maar voor iets anders gekozen. Leuk dat ik dan nu wel van iemand een échte indruk kan krijgen hoe het daar is! Houdt Sevi het nog vol zonder tutje? Daar zou ik nu echt niet aan moeten beginnen want als ze moe is en ze kan niet meteen aan haar tut dan schreeuwt mijn madam al de hele boel bij elkaar
Petitje, wat vervelend als Denis zo ziek is geweest hè. Maar als hij niet zo goed eet, das niet zo erg, zo lang hij maar goed drinkt hè. Dat hebben ze tegen mij ook al vaak gezegd

Zo'n loopwagentje is nog niet te vroeg denk ik. Kunnen ze ook zittend mee spelen hè. Loeka had er ook zo eentje van haar 6 maanden en ze liep met steun op haar 9 maanden, dus toen begon ze het ook op die manier te gebruiken.
Ellebel, was het mooi in Cuba? Vast wel hè. Maar ik zou het ook niet kunnen, Loeka zo lang weg te brengen

Zal dus wel zijn dat je er nu enorm hard van geniet om terug te zijn!
Anneke, ik krijg helaas dagelijks in mijn werk met zulke verhalen te maken en ik vind het gewoon heel spijtig dat de kinderen er altijd de dupe van zijn. Verder ga ik me wijselijk buiten deze problemen houden... Proficiat trouwens nog met de verjaardag van Laurinne!
Hier gaat ook alles zijn gangetje! Lekker genoten van het lange weekend vorige week. Wij hadden dinsdag ook nog vrij en hebben daarvan gebruik gemaakt om naar de efteling te gaan. Het was wel leuk maar ik heb wel mogen ervaren dat ik dit jaar nog geen geld hoef uit te geven aan disneyland

Loeka vond aan de meeste dingen niet veel aan, 't is een echte bangerik

Van het moment dat het een binnenattractie was, begon te wenen tot we er weer uit waren. De glijbaan was nog het meest populair en die had ik natuurlijk ook hier in de speeltuin kunnen vinden

Ach, het was wel leuk hoor
Verder heb ik het best druk. Mijn eindevaluatie voor mijn cursus komt er aan, ik moet voor volgend jaar een eindwerk beginnen en ik moest nog een presentatie doen op school gisteren. Die is gelukkig goed gegaan. Pfff... En dan beginnen de evaluaties van mijn eigen kinderen. Dus dat is ook nog eens heel wat werk. Zo blijven we bezig hè
Allé, ik ben er weer vandoor!
Doei doei!