Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2008 @ 10:22 inneke | hey, leen: een leuke gedachte van planckendael, wij zijn lid, ik heb de datum opgeschreven en als hat weer wat mee zit en mijn ventje moet geen nacht doen , dan kan het wel zijn dat we planckendael een bezoekje brengen. voor de rest alles kalm. maar ma wel een beetje zorgen om M. , hij loopt op school op de speelplaats steeds alleen rond, zo triestig en als ik hem 's middags terug afzet wil hij niet meer naar school, dan gaan we naar zijn vriendinnetje maar hij wil er niet mee spelen dan zet ik hem maar af bij de juf. Van de juf heb ik gehoord dat hij de speeltijd niet leuk vind en steeds aan de had van de juf loopt. ik hoop maar dat hij wat socialer wordt wat dat vind ik maar triestig hoor, leter wordt hij dan misschien gepest door de kinderen omdat hij steeds alleen is. groetjes. inneke |
| 04/09/2008 @ 13:34 Leen | Kom ook heel eventjes piepen. Wil een hoop vertellen maar ben op het werk dus niet echt tijd. Ja, we missen Mammie toch wel hé, de locomotief van ons groepje ! Mascha, van harte beterschap !! Vervelend hé, zwanger en ziek... Ik heb vorig jaar met een hoest gezeten van september tot december. Elke nacht me te pletter gehoest. Dokter wou me niks voorschrijven dat hielp (wel vies homeopathisch siroopje dat geen zier hielp) want zwanger... Ik werd er zooo wanhopig van, begon zelf te vrezen dat ik mijn baby eruit zou hoesten. Ik hoop dat het bij jou veeeeel vlugger betert. Verzorg je in elk geval. JDR, jij geeft me telkens inspiratie voor 5 blz te schrijven als reactie op de dingen die jij vertelt (over borstvoeding, over je werksituatie, over dromen van het beroep vroedvrouw --- ik heb de studie 3 jaar geleden effectief aangevat maar vertel je het hele verhaal nog wel eens,...). Echt ! Maar nu nog effe niet. Ik probeer gauw tijd voor je te vinden. Cin, ik denk dat onze dochters in de club van de Rappe Baby's zitten !!! Bo is toch ook een felle hé zeg ! Wij schrokken ons een bult gisteren want Nina bleek zich rechtgetrokken te hebben in haar park en STOND daar dus met een big smile te glunderen. Djeezes zeg ! Moeten we het park en haar bedje NU AL in de laagste stand zetten want anders duikelt ze er vandaag of morgen gewoon over ! Ze begint ook meer en meer op haar knietjes te kruipen. Verbluffend ! Bloem, fijn dat M het zo goed deed de 1e dag. Hopelijk blijft het goed gaan en gaat hij graag naar school. En L is toch wel echt borstverslaafd precies 's nachts. Moet toch wel heel vermoeiend zijn. Zo vaak drinkt N niet meer maar ze slaapt toch ook nog geen hele nacht door. En doet L het al een hele dag met groentenpap en fruitpap. Ik geef toch altijd nog een fles mee hoor. Omdat de fruitpap absoluut geen succes is, drinkt ze meestal na die paar hapjes die ze er toch inkrijgen, haar flesjes nog. Is mijn melk toch niet verloren. Zou het niet zien zitten om te kolven om het daarna weg te gieten. Inneke, niet te gauw schrik hebben dat je zoontje het niet leuk vindt op school. Onze 3 oudsten liepen in het begin ook zo wat verloren op die grote speelplaats maar ze wennen daar wel aan. Natuurlijk doet het je wel pijn als mama als je kindje daar alleen loopt. Als het te lang duurt, kun je de juf toch eens aanspreken. En dat hij de juf een handje gaat geven is toch superlief. Dat betekent dat hij toch ergens troost/steun zoekt. Arwen, we kijken uit naar je reisverslag ! Denk je dat je zwanger zou kunnen zijn ??? Hier vanavond oudercontact, kennismaking met de leerkrachten... Ik zou me moeten kunnen opsplitsen in 3 want ik moet tegelijk in 3 klassen zijn (van de 3 groten dus) en mijn man kan niet mee. Ik zal dus moeten kiezen bij wie ik de infosessie in de klas kan meemaken en dan kan ik hopelijk op de receptie achteraf heel even met de andere 2 praten... Ben toch wel benieuwd. Ik zou ergens graag bij het oudercomité gaan (dat zeg ik elk jaar begin september) om wat meer betrokken te worden bij het schoolgebeuren maar ga ik daar tijd voor vinden...? Vannacht overigens tot half 1 boeken aan het kaften geweest, yeah! Vooral werken met van die kleefplastiek is nieeet gemakkelijk ! Dju, toch weer niet kort gehouden ! Superwoman ![]() gaat weer wat doorwerken nu... Tot gauw !! Leen |
| 04/09/2008 @ 21:18 cin. | Hey jdr, Hi,hi...ik was sneller...ik liep op 9maand, had wel kromme beentjes, maar das gelukkig goed gekomen. ![]() Onze Kobe kroop(alé sluipen) op zes maand en liep op tien maand. Maar persoonlijk vind ik het beter dat ze wat langer wachten met lopen, die beentjes zien nog teveel af volgens mij. alé, ga hier nog wat verder strijken .slaaplekker cin. ![]() |
| 04/09/2008 @ 21:35 Bloem | he ..gauw even een update . ik geraak niet bijgelezen (weeral niet). M deed het dag 1 goed maar ...dag twee en dag drie heeft hij gehuild als mijn manhem ging wegbrenegn en vandaag heeft M zelfs overgegeven van stress op de speelplaats toen mijn man verder ging.mijn jingen heeft het er erg moeilijk mee... ai L wordt wakker denk ik. hij is zooooooooooo verkouden iemand tips ? hij heeft me gistereneen hele nacht opgehouden en toen hij om 4 u eindelijk insliep kwam M de kamer binnen . ben doodmoe ... ik moet naar L gaan kijken ...hopelijk vind ik morgen een verdoken moment dat ik even wat meerkan schrijven !!! |
| Gisteren @ 21:18 inneke | hoi, hier ben ik weer. de vorige dagen erg druk gehad. op op jullie vragen te beantoorden ivm. M. ja hij gaat eigelijk al een 1,1/4 schooljaar naar school. dus hij moet het er nu toch wat gewoon zijn. M. is tot zijn 1 jaar opgevangen door mij en de grootouders dan is hij naar een onthaalmoeder gegaan, waar ze met 3 waren van dezelfde leeftijd. Ze gingen tesamen naar school en zaten in dezelfde klas. zijn allerbeste maatje is nu verhuisd en komt dus niet meer naar zijn school. Hij had een beetje een vriendinnetje waarmee hij in de schoolvakantie is is gaan spelen maar die zit ook niet in zijn klas. wegens een juf tekort zit hij nu ook in zo'n graadklas; ze zitten met 18 3-jarige en maar 6 4-jarige waar M. 1 van is. Ik weet niet of al die veranderingen goed voor hem zijn. geen vriendjes, andere kinderen, zijn beste maatje weg. Zou dat voor hem allemaal niet teveel zijn. ik weet het niet. We zullen moeten afwachten zeker. op babyvlak. Geen veranderingen. Leen ik heb kinderverpleeging gestudeerd, heb er nu een beetje spijt van had veel liever vroedvrouw gestudeerd, dat had ik misschien ook niet zo snel opgegeven om mee in de bakkerij te gaan werken. Het enige positieve aan mijn studiekeuze is dat ik er een paar goede vriendinnen aan heb overgehouden. groetjes aan iedereen. inneke |
| Gisteren @ 21:23 inneke | over ziekte, ik heb tot hiertoe enkel de jongste die zit met een serieuze 'snotvalling' en wat hoesten, tot hier toe valt het bij ons mee. ik zeg wel toyt hier toe, ik,denk dat het stilte voor de storm is want vorige winter amaai, die 2 wisselde elkaar gewoon af, op den duur was ik die aërosol en dat gehoest 's nachts zo beu. en ik altijd mee wakker natuurlijk. veel steun aan de zieken of diegene met zieke kindjes. mascha, planckendael is een soort zoo. waat ook een speeltuin is en een kleine kinderboerderij. Mechelen ligt iets boven Brussel. groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

bijna geobsedeerd door 3 kinderen

good to be back
gaat weer wat doorwerken nu... Tot gauw !! 

krijgen?