< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » endometriose

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/07/2008 @ 14:59
Nina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Leen en Lynn,

Hier ik nog eens...

Leen , hoe is het met je? Lukt het een beetje om je zinnen te verzetten?
Ik had ook heel veel schrik dat de endo in mijn tussenperiodes dat ik aan het proberen was terug zou komen... Voor mijn eerste zwangerschap was dat ook het geval (op mijn profiel kan je dat verloop volgen). Na mijn eerste zwangerschap heb ik (zover ik weet allesinds) geen endo terug gekregen...
Jammer, dat je er met niemand over kan praten uit je omgeving. Ik had daar wel nood aan... Maar kom hier gerust je hart uitstorten, tetteren, 'zeuren', wat je maar wil! Dat kan soms zoooo goed doen!

Lynn, heel veel succes voor morgen! Ik duim dat alles er goed uit ziet!! Laat zeker iets weten hé

Ik moet morgen ook naar de gyn, zal ook versag komen uitbrengen...

Liefs
Nina

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 18:37

gavond,lynn en nina,

ik werk in een matrassenfabriek,daarom had ik het op het werk snel verteld(soms hard sleuren,matrassen inpakken)achteraf bezien ni zo leuk ze zullen maandag van alles zeggen of vragen waarschijnlijk en daar heb ik geen zin in(rare mentaliteit)
zaterdag 28.06 had ik nog zwangerschapskleren gewonnen in gbc(ik win anders nooit iets,we waren bij een vriendin aan zee en omdat er solden waren zei ze denk al wa verder tis nu solden,ik ja je hebt gelijk en dan win ik ze nog!!)
ja ik kan er wel over praten met m'n vriend ik weet juist ni goed hoe zijn kinderen zullen reageren,zij wisten het ook al maar zijn nu 3weken bij de mama woensdag komen ze hier voor 2 weken(vakantieregeling)anders week om week telkens van woensdag(als ik dan wa minder op pc ben ,kinderen spelen graag op pc(12 en 9 jaar)
sorry nina kben hierin nog wa nieuw en weet ni hoe ik profiel kan lezen.mijn schrik is omdat prof na behandeling zei dat ik nog kleine vlekken had in de onderrug met orgametril voelde ik me goed maar nu neem ik niets he.ja zeg da wel dat doet harstikke goed eens te kunnen praten,want dan nog met dit weer ik zou me suf piekeren!!dank!!!!
hè voor jou begint het wel echt te naderen ?was jij het die morgen wist of het keizersnede wordt?
ik ga morgen zeker es aan allebei denken!!!!!!!!!!!!!!!
allee kga nog wa lezen(een beetje een hobby)
groetjes en het allerbeste daaaaaaaaaaaggggggg
Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 22:01
Nina

Hoi meiden,

Leen, mijn profiel kan je lezen door op het ballonnetje met 'I' te klikken bij mijn naam.

Lynn, hoe was het onderzoek?? Hopelijk goed nieuws, zodat je gerust op vakantie kan gaan!

Ik ben gisteren dus bij de gyn geweest, en zoals ik al verwachtte ligt de baby nog steeds dwars in de buik... Dat wil dus zeggen dat het een keizersnede zal worden. We hebben ook een datum gepland, als het zo ver is laat ik zeker iets weten!! (of ik geef mijn man opdracht )

Groetjes
Nina

[Laatst gewijzigd door Nina - 11/07/2008 @ 22:03] - Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 13:44

hallo,

amaai nina das ook wat!!!ik ben destijds ook door prof koninckx geopereerd.maar ik heb lang gesukkeld voor ze me zeiden dat het endo was.2002 2x een laserbehandeling,2003 onderzoekscurretage maar dan 4 maand nadien kon ik het nimeer houden van pijn en hebben ze me een scan laten doen eind 2003 wist ik dat ik moest geopereert worden.
mag ik u iets vragen heb jij soms last van huiduitslag?ik wel en voel me dan super slap echt ni leuk,al meerdere malen daarvoor bij prof ceuppens geweest(leuven)maar vinden ni waarvan.

nina laat nog eens iets horen hè,moest het na de bevalling zijn alvast het allerbeste en nog een fijne zwangerschapstijd

lynn,ik hoop dat alles goed is en dat je al fijn aan het genieten bent van de vakantie!!!!!!!!!!!!

grtjes
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 21:53
Nina

Hoi dames,

Hier ben ik eindelijk nog eens... We hebben een drukke tijd achter de rug en ik ben een weekje 'weg' geweest...
Ja, ja, we zijn met zijn 4-en ondertussen

We hebben een dochtertje erbij, haar naam is Gioia en ze is geboren op 14 juli. Ze was 2,340kg en 46cm bij de geboorte. Ondertussen zijn we terug thuis en alles gaat prima.

Ik kom later nog wel uitgebreid vertellen, nu ben ik al blij dat ik een gaatje gevonden heb om het goede nieuws even te komen melden!!

Tot gauw
Groetjes
Nina

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 17:50

hallo nina,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochterje!!!!
ik ben net thuis van 12 dagen ardennen en het heeft me ook es deugd gedaan.
nog steeds niets van lynn kbegin er wa mee in te zitten!!!!!
tot wanneer ben je nog thuis?net op tijd bevallen het is nu warm he.nogmaals proficiat en tot ziens
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 09:56
Lynn

Hela, hier ben ik EINDELIJK weer... WIj zijn 18 dagen op vakantie geweest naar het gardameer en de dag voor vertrek had ik echt geen tijd meer om iets te komen vertellen... Sorry hiervoor

Nina, een hele dikke proficiat met jullie dochtertje, hopelijk is alles goed verlopen en heb je een wolk van een baby. Slaapt en eet ze goed? Geniet er maar van!

Leen, hoe is het met je? Heb veel aan je moeten denken hoor. Hoever sta je nu, nog bij dokter geweest of was dat niet niet nodig?

Ik ben gisteren in Lier op controle geweest, en alles is goed! De bloedklonter is helemaal verdwenen dus vanaf nu kan ik iets geruster genieten van mijn (laatste) zwangerschap! De baby is bijna 5 cm groot en heel actief. De nekplootmeting was ook goed, nu moet ik enkel volgende donderdag bellen voor uitslag van bloed ivm toxoplasmose en verhoogd risico op mongooltje, open ruggetje, ...

Mijn buikje groeit stilaan en gewone kleren zijn bijna uitgesloten, enkel mijn rokken kan ik nog over de buik trekken,maar broeken kan ik vergeten. Och ja, dat hoort er allemaal bij hé.

Ik ga hier nog wat verder wassen en strijken, de berg is niet te overzien na de vakantie,

veel liefs,
Lynn
xxx

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 10:19

hallo lynn en nina,
lynn ik ben echt blij voor je dat je goed nieuws hebt(heb er ook steeds aan gedacht)een fijne vakantie gehad?wij zijn naar de ardennen geweest(al een paar keer en kennen ondertussen al 6 gezinnen vrij goed)heb dan ook eens goed kunnen babbelen heb trug nieuwe moed.)
naar de dokter moet ik 21 aug,ik moest enkel 1 maanstonden opletten dan mocht het trug,ik heb wel een zeer pijnlijke eisprong gehad(15 min puffen,was nu vrij lang)
nina,alles goed met jou en het kleintje(zal al een beetje verandert zijn zeker straks al een maandje oud,wat gaat de tijd snel)
vele groetjes aan beiden,leen
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 14:03
Lynn

Dag Leen, hoe is het nu met je? Kan je er goed met je partner over praten? Je zal wel aftellen naar het moment dat jet terug mag starten? Veel succes in ieder geval!

Nina, hoe is het de daar? Braaf kindje?

Ik heb juist voor uitslag gebeld van mijn bloed, alles was in orde! Dus nu kunnen we aftellen naar 25 augustus, dan moeten we terug naar gynaecoloog!

Waar zitten de anderen eigenlijk? Ik mis jullie hoor!

Liefs,
Lynn
xxx

[Laatst gewijzigd door Lynn - 07/08/2008 @ 14:05] - Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 16:01
Nina

Hoi meiden,

Leen en Lynn, allebei een fijne vakantie achter de rug... Ben jaloers Maar in september gaan wij ook; naar Italie! Mijn grootmoeder woont daar en mijn ouders hebben daar een vakantiehuisje...

Leen, fijn dat je weer wat goede moed hebt! De 21ste op consultatie en dan vlug terug actie hoop ik voor jullie!

Lynn, ook jij goed nieuws hé! Fijn! Heb je de verdere uitslagen van het bloed al? Zal wel allemaal in orde zijn, maar toch een geruststelling als blijkt dat het idd zo is hé. Begin je je buikje al wat te zien? Geniet er maar van! Ik vond de tweede zwangerschap nog veel sneller om zijn als de eerste; minder tijd om er echt bij stil te staan en mee bezig te zijn, net omdat je er nu nog eentje hebt rondlopen thuis hé

Hier alles goed voor de rest. Gioia is een braveke Ze eet goed, vandaag nog gewogen door de verpleegster van Kind en Gezin en ze was 400gr op 9 dagen bijgekomen, weegt al 3,020kg nu. Deze nacht geslapen van 23.30u tot 5.30u dus daar was ik heel blij mee... Is natuurlijk ook nog vaak minder maar zo af en toe een lange nacht ertussen doet toch wel goed
Daria is nog steds een flinke grote zus
Maar het is natuurlijk wel een heel pak drukker, zo twee, als de ene slaapt wil ik vlug vanalles doen en dan is de andere weer daar... dus het huishouden staat op een laag pitje op het moment!!
En heel af en toe vind ik dus de tijd om op de pc te komen

Groetjes
Nina

Groetjes
Nina

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 16:11
Nina

ook mijn banners aangepast

[Laatst gewijzigd door Nina - 07/08/2008 @ 16:21] - Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 14:15
Lynn

amai Nina, jullie kleine meisje doet het goed precies! Das wel leuk hé! Had je eigenlijk 2 dezelfde zwangerschappen of waren ze anders? Bij Stigh was ik soms wel misselijk maar als ik iets at was het over. Maar bij deze zwangerschap ben ik ontzettend misselijk en eten helpt of lukt soms zelfs niet! Daarstraks heb ik voor de eerste keer moeten overgeven, en dat terwijl ik de 3 maand voorbij ben! Vele mensen zeggen tegen me: dan zal het nu wel een meisje worden, maar volgens mij wil dat allemaal niks zeggen... Ik ben niet zo gek op overgeven, dus hoop ik dat het maar eenmalig was.

Een fijn weekend hé,
liefs
Lynn
xxx

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 14:14
helena

Hoi hoi, sorry dat ik zomaar kom binnenvallen hoor! Nina, heb jouw profiel gelezen en stel me nu toch een vraag. Heb ook zware endo, direct zwanger van de eerste IVF (geen eileiders meer) maar nu heb ik terug twee pogingen gedaan. Ik heb al een tijdje terug een cyste op mijn linkereierstok. Volgens de gyn kan het geen kwaad, maar kan het geen eventuele zwangerschap in de weg staan? Weet iemand daar meer over?
Voor de rest wens ik jullie heel veel succes met de verdere pogingen en de wondertjes die al gekomen zijn. Want elke keer als ik naar mijn dochter kijk klopt mijn hart sneller door dit geschenk...
Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 14:17
Lynn

Dag Helena, welkom! Ik denk dat het afhankelijk is van de plaats waar je cyste zit of het kwaad kan of niet. Bij mijn eerste operatie namen ze endo weg tussen de darmen en de baardmoeder en toen zei de gyn dat. Ik had geluk dat het 'maar' daar zat en het weghalen zou de vruchtbaarheid bevorderen maar dan zijn we een jaar later toch de medische kant weer op moeten gaan. Ik zou wel vertrouwen op je gyn, maar toch duidelijk vragen hoe het zit!

Ik heb ondertussen mijn best gedaan om een profiel te maken, mss handig om wat meer te weten te komen!
veel succes!

Lynn
xxx

[Laatst gewijzigd door Lynn - 09/08/2008 @ 14:36] - Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 16:14
Lynn

Ik ben vandaag op controle geweest. Baby is bijna 18 cm en is heel fotogeniek en beweeglijk. Morgen ben ik volgens gynaecoloog 15 weken zwanger en kan ik elke moment beweging voelen. SPannend hé!

Waar zit de rest? Ik voel mij hier zo eenzaam

Liefs
xxx

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 21:39
Nina

Hoi Hoi,

Lynn, je hebt gelijk, het was weer schandalig lang geleden dat ik nog gereageerd had Ik had nog wel eens gelezen tussendoor maar het ontbreekt me dikwijls aan tijd om iets te schrijven...

Hier gaat alles goed, maar het is wel druk met mijn twee meiden! Gioia weent veel als ze wakker is, gelukkig slaapt ze wel goed en veel En Daria wil natuurlijk ook haar portie aandacht... en als ze beiden slapen dan schreeuwt het huishouden voor wat aandacht

Lynn, al 15 weken, goh, het gaat toch ook snel hé! En nu zit je dus te wachten op 'leven'. Ze zeggen soms dat je het bij een tweede eerder voelt, maar bij mij was dat toch niet zo. Dat is zo'n fijn gevoel hé Alleen daarom al zou ik zwanger willen zijn
Mijn twee zwangerschappen waren eigenlijk een beetje vergelijkbaar, niet misselijk geweest, een beetje dezelfde kleine kwaaltjes,... Maar mijn buik was meer naar 'voor' bij Gioia, dus iedereen gokte op een jongen omdat ik 'anders droeg' dan bij Daria... Zo zie je maar dat die theorien niet altijd kloppen hé! Willen jullie weten wat het geslacht zal zijn?
Hoe is het verder met jou? Nog misselijk?
En met Stigh?

Helena, het is al even geleden dus ik hoop dat je mijn reactie nog ziet...
Ik denk dat die ciste een zwangerschap op zich niet in de weg staat. Misschien heeft het wel invloed op de productie (het aantal of de kwaliteit) van de follikels.... Maar je hebt nog een tweede goed werkende eierstok, toch?
Ben je bezig met een poging op het moment?

Heel veel groetjes
Nina

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:06
Lynn

Nina, wij gaan het geslacht niet vragen en gaan dus weer voor de verrassing. Wat niet wil zeggen dat ik superbenieuwd ben hoor! Deze zwangerschap is totaal anders, dus iedereen zegt: dan zal het wel een meisje worden deze keer, maar zoals je zei, dat wil allemaal niks zeggen! Ik ben nog altijd misselijk, op de meest gekke momenten van de dag! Bij mijn eerste zwangerschap ging de misselijkheid over als ik iets at, maar nu niet hoor! Gelukkig heb ik nog maar één keer overgegeven!

Stigh zegt wel altijd: baby buik mama, baby aaien, baby kus geven. Maar dat daar effectief een klein wondertje groeit, daar is hij nog te klein voor om dat begrijpen! Maar hij ziet wel graag kindjes en hij loopt naar elke kinderwagen om kindjes te aaien, moet hem constant terug roepen dan, haha.

Zo twee kleine meisjes, ik geloof het dat je je handen vol hebt. Maar langs de andere kant, zul je er veel deugd aan hebben! Hoe is het met jou eigenlijk, al helemaal hersteld van de bevalling, niet te moe?

Veel liefs
Lynn
xxx

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 22:10
Griet

Hoi,

Zo lang geleden! Zie ik dit nu goed?? Nina, heb jij intussen een tweede dochter?? Proficiat!!! Is het vlot gegaan allemaal? Of had je weer endo-last?
En bij Lynn: een tweede op komst!! Dat gaat hier snel als je niet meevolgt.

Onze jongste is intussen 19 maanden. Een grote jongen, want hij meet 90 cm en weegt 13 kg. Ons dochtertje is pas 4 geworden. Wij gaan ook voor een derde kindje. Dat zal mijn vriendin weer dragen. Zij heeft immers geen endometriose, dus daar gaat het allemaal iets gemakkelijker.

Stom dat ik op het eind van de vakantie dit forum herontdek. Ik moet morgen terug beginnen werken en met twee kindjes (en 's avonds voorbereidings -en verbeterwerk) heb ik het al eens te druk om te komen kijken!

Alvast véél groetjes en proficat met Gioia en baby op komst!
Liefs,
Griet
Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 14:17
Lynn

dag Griet, het verloren schaap is terug! Ik miste je hier en vroeg me af hoe het met jullie ging! Hoe heten je kindjes nu ook alweer?

Jaja, bij ons een tweede onderweg, een nieuw huis gekocht, we doen alles maar in één keer hé, haha. Een tijdje geleden moest ik ook terug op zoek gaan naar deze site, maar ben content hem terug gevonden te hebben! Zijn jullie al bezig voor een derde? Mijn man wil geen derde, dus dit zal mijn laatste zwangerschap zijn... Ik probeer ervan te genieten, maar met de drukke werken aan het nieuwe huis en het inpakken, vergeet ik soms precies dat ik zwanger ben!

veel succes hé
Liefs,Lynn
xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]