< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Nieuw hier - jonge mama's gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Nieuw hier - jonge mama's gezocht
04/08/2008 @ 09:00
sandra

Online Status Bekijk profiel
hey hey,

Hier alles ok hoor! De zwangerschap verloopt uitstekend goed en onze kleine meid beweegt erg veel! Ik heb van niets geen last en hopelijk blijft dat zo!
Ja, al over de helft! Gaat vlug hé! Voor ik het goed en wel besef ligt ze in men armen. Zalig!!!!

Zaterdagavond is er een kennis van ons bevallen van een zoon! Ik schrok mij een bult toen ik de naam hoorde! Pablo, juist gelijk voor een hond of zo! Hoe komen sommige mensen toch op namen é! Hun kind zit daar nu de rest van zen leven mee opgescheept. Ocharme het manneke!

Nog twee weken en we krijgen de sleutel van ons huisje en dan kan het verhuizen beginnen. Ondertussen leven we toch al zo'n twee weken tussen dozen en plastiek zakken maar we nemen dat er graag nog bij!

Deze week een weekje verlof, hopelijk verandert het weer wat!

Hoe gaat het met iedereen?
Jambalaya, ik zit te popelen om je verslagje te lezen over je bevalling hé!!!

dada,

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 11:45
LiLLeBi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Jambalaya zal van haar dochtertje aan het genieten zijn

Jaja, de laatste cyclus zonder foliumzuur hier
Nog 4 weken en Mallorwa here we come!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 22:09

helabakkes :-) hier mijn verhaal seh:

Om 8u eerste tabletje gekregen, rond 10u begonnen de weeën, zag je ook op de monitor verschijnen. Wij blij natuurlijk :-D
Rond 13u nekeer gevoeld, en blijkbaar nog altijd geen vordering (nog altijd maar 1Cm opening) ondanks de weeën, dus 2de tabletje opgestoken.
Dan om 16u had ik 2cm opening maar omdat het dus veel te traag ging hebben ze mijn vliezen gebroken. Toen heb ik om een epidurale gesmeekt en om 17.30u hebben ze die dan gestoken.
Een uurtje later (19u) zat ik ineens op 7 cm, dus alle hoop was weergekeerd héhé.
Maar ook hier viel alles weer ineens stil, allez, had weeën maar die deden niets. Dan rond middernacht is de gyn komen voelen waarom het niet vooruit ging en bleek dus dat ons Amélie een sterrenkijker was en dat ze daarom niet kon indalen en het niet vooruit ging.
Toen hebben ze een blaassonde gestoken om zoveel mogelijk plaats te maken, dat ze eventueel toch nog een bekke zou draaien, en ik kreeg ook een baxter met weeënopwekkers nog.
Een uurke daarna kreeg ik al lichte persdrang en ook de ontsluiting vorderde weer een bekke. En dan om kwart voor 2 werd ik naar de verloskamer gebracht, een uurke later was ons Amélie der.

:-) ons Amélie roept ....
aja fotoke op profiel van ons prinsesje!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 08:22
Mirjam

Hey

Jambalaya, das niet fijn he als het niet wil vorderen, maar gelukkig is het toch allemaal goed gekomen bij jouw.
En wat een popje hebben jullie zeg!
Oh ja ik vraag regelmatig aan onze lucas waar baby-tje bij mama is en sinds gisteren wijst hij naar mijn buik, hij heeft baby-tje zelfs al een kusje gegeven.
Hij staat hier nu naast mij heel gek te doen op 'lief klein konijntje'

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 18:47
LiLLeBi

En hoe doet de kleinste sptruit van den hoop het?
Eet ze goed en slaapt ze goed?

Hier mijn kleine ster:
(wel de spatie er van tussen laten, anders zette hij de link hier niet)

http://s133.photobucket.com/albums/q72/danny-carmen-zoe/Zoe%20Ouder%20dan%2018%20maand/?action=view& current=MOV07197.flv

Mirjan das super he! Hier ook zo een babyfan!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:45
LiLLeBi

Trug van het ziekenhuis ...

t'Was alleen bij de assistente nu. En weer begon ze over een brilletje, zoals vorige keer (maar toen zij de arts zelf dat dat het scheelzien enkel zou verminderen, niet oplossen en dat we dan haar oogjes luier zouden maken omdat die hun werk wel degelijk doen) dus ik heb daar maar weinig interesse aan getoont.
Ik moet nu afwisselend afplakken (elke dag ander oogje en maar 1u inplaats 2u) omdat ze niet hard meer een voorkeuroogje heeft.
Als we het brilletje laten voor wat het is dan zou ze waarschijnlijk eind dit jaar geopereerd worden. 2 spiertjes zouden er dan onder hande worden genomen.

Ben eens benieuwd wat onze nieuwe oogarts gaat zeggen!
Daar moeten we volgende maand naartoe.

Deze van vandaag is dat rotziekenhuis ...

(al weet ik ook wel dat opereren nodig is)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]