< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Eind november gestopt met de pil !!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Eind november gestopt met de pil !!
20/02/2008 @ 21:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Wieke,

Hoe gaat het met je?

Groetjes!

Link naar deze reactie
08/03/2008 @ 22:58
Wieke

Online Status Stuur bericht
Hey!

Hier gaat het super goed! 12 wk al weer voorbij! gaat echt super snel. Al wat echo's gehad en kindje groeit goed. Ik heb verder nergens last van behalve moe maar hopelijk is dat snel afgelopen wel begin ik al aardig uit te dijen.... tja dat hoort er bij!

Hoe is het met jullie??

Groetjes, Wieke

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 20:49

Hey Wieke,

Ja dat moe zijn hoort erbij, dat mindert wel.
Fijn dat jullie kindje goed groeit.
Hier gaat alles goed, de kindjes zijn weer een jaartje ouder en ik ook. Onze Jens heeft wel de wijnpokken,... waarschijnlijk gaat ons Jana het ook krijgen, maarja beter nu, dan ziet ze er minder vanaf.
Deze week ben ik thuis wegens verbouwingen op het werk,
dus dat is wel fijn.

Groetjes!

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 21:29
Katje

Hallo dames,

Ik kom hier ook nog eens langs.

Wieke, al voorbij de 12 weken, wat gaat dat snel meid. Goed dat jullie kindje goed groeit. En ja de vermoeidheid hoort er wat bij. Probeer maar voldoende te rusten! Van de kilo's moet je je niet teveel aantrekken, je hebt wat reserve nodig he. Geniet dus maar van je buikje!

Wendy, hoe gaat het met de kindjes? Weer aan de beterhand?

Hier is alles goed. Ons meisje begint een echte kapoen te worden die razendsnel door het huis kruipt. We moeten haar nu echt in de gaten houden.

Dikke knuffel voor jullie,
K.

Link naar deze reactie
15/03/2008 @ 21:29
Katje

Nog even vergeten: Sophie, hoe gaat het met jullie? Al meer nieuws over de gezondheid van jullie kleine meid? Nog veel sterkte!

Groetjes,
K.

[Laatst gewijzigd door Katje - 15/03/2008 @ 21:31] - Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 16:26
Wieke

Hey!

Hier gaat het allemaal super goed! nergens last gelukig maar. Indd probeer ik voldoende te rusten maar soms toch wel lastig hoor maargoed alles voor het goede doel. Over 2 weken weer naar de gyn en over week of 5 20 weken echo pff gaat allemaal best snel. maar buikje groeit goed. kan al geen normale kleding meer aan enne je ziet het ook gewoon al....

Wendy; zijn de kids al van de waterpokken (zo noemen we dat hier in NL) af? ik hoop het maar!

Katje; Fijn dat het met je kleine zo goed gaat. Leuk he om te zien dat ze steeds weer nieuwe dingen ontdekt nu ze kruipt. geniet er maar van!

Groetjes,

Wieke

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 22:14

Hey Wieke,

Onze Jens is volledig genezen, maar nu heeft ons Jana de waterpokken en véél erger dan onze Jens, echt zielig hoor..
Maarja niets aan te doen, binnen een paar dagen is ze er ook vanaf.

Fijn dat je buikje zo goed groeit
Geniet er maar van want voor je het weet heb je je baby'tje in je armen!!

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 21:30
Katje

Hallo Wieke, wat gaat de tijd toch best snel voor jou. Al bijna 15 weken ver. Geniet er nog van, ik vond het alvast een zalige tijd!

Wendy, ja eens het in huis zit ...
wat zielig dat je je kleine meid zo ziek moet zien hé. Vertroetel ze maar lekker.

We hadden zwemplannen, maar die zijn in het water gevallen, hopelijk komt het er binnenkort toch eens van. Hier is Merel net wat beter, maar ze heeft 4 dagen erge koorts gehad. Ik nu voor beter weer want de koude en zotte wind zijn we hier wel beu.

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 08:39
Wieke

Hoi!

Hoe gaat het met jullie?
Hier nog steeds alles goed al een aardig aan het krijgen... hoort er bij. Vorige week vrijdag hardje gehoord erg leuk! alles gaat nog steeds super goed. gelukkig maar!
over een week of 3 hebben we 20 weken echo ben benieuwt kunnen we weer even binenn kijken!

Groetejes,

Wieke

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 22:10
Katje

Hallo Wieke,

Blij te horen dat alles goed met je gaat. Geniet maar van dat hoor. Je mag er trots op zijn. Pronken maar!

Bij ons was het ook steeds aftellen naar de volgende controle of echo. Zo ben je altijd weer een stapje dichter bij je beebje hé.

Zijn jullie al plannen aan het maken voor de kinderkamer en uitzet?

Hier gaat het goed. We zijn Merels verjaardagsfeest al aan het plannen, binnen 4 weken is het al zover. Wat is dat jaar toch voorbij gevlogen. Het is erg hectisch geweest, maar toch wel om te koesteren.

Wendy, hoe gaat het met jou en je gezinnetje?

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 22:10
Wieke

Hey!

Hoe is het hier?
Met ons gaat het goed! de eerste 20 weken zitten er bijna op.... nog steeds nergens lanst van dus hopelijk blijft het zo!!
We hebben ook al de 20 weken echo gehad! was echt geweldig we hebben bijna een uur kunnen genieten van ons kleintje! en alles zat er op en er aan was niets mis gelukkig. En we krijgen een ....... houden we nog even geheim voor iedereen..

Groetjes! Wieke

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 00:01

Hey Dames!!
Fijn dat alles goed gaat met jullie!
Wieke, je zit al over de helft! Ben blij voor jullie dat alles inorde is met jullie kindje en dat je hebben kunnen genieten van de echo!
Hier gaat alles ook nog steeds heel goed! Ons Jana stapt nog niet, ze kruipt, aan de hand stapt ze maar alleen durft ze nog niet.
Hoe gaat het met jouw kleine meid Katje?

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:30
Katje

Hallo Wieke, je zit al over de helft meid! Leuk dat jullie het geslacht van de baby al weten. Maakt dat je praktische dingen toch wat beter kan plannen he. Nu ja, dat vonden wij toch. Staat jullie naam dan ook al vast?

Wendy, ons meisje doet het erg goed. Ze heeft nu niet zoveel last meer van haar reflux, het is er dus wat uitgegroeid. Gisteren is ze al 1 jaar geworden, wat gaat de tijd toch snel! Ze begint al een beetje te stappen (met haar wanderwagen en aan de hand). Verder probeert ze al wat te brabbelen en verstaan we: mama, papa, tut en daida.

Groetjes,
K.

[Laatst gewijzigd door Katje - 11/05/2008 @ 21:02] - Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 22:23
Katje

Hey dames, wat is het hier stilletjes. Hoe gaat het met jullie? Wieke, geniet nog van je ronde buikje hé. Heb je niet teveel last?

Wendy, hoe gaat het met jullie?

Nieuws van deze kant: ons meisje stapt sinds een dikke 2 weken. Echt genieten hoor, ze is er, net als wij, behoorlijk fier op ook.

Groetjes,
K.

[Laatst gewijzigd door Katje - 06/06/2008 @ 22:23] - Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 17:32

Fijn dat jullie meisje stapt! Ons Jana stapt nog steeds niet alleen, aan de hand wel, maar ze wil liever kruipen. Ach ja het zal wel komen. Voor de rest is ze nog altijd even vrolijk!
Onze Jens en ons Jana zijn de dikste vrienden, zo lief om bezig te zien als ze elkaar knuffelen en kusjes geven

Wieke, hoe gaat het met je buikje? Nergens last van hoop ik. Laat nog eens wat van je horen!

Groetjes!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 21:06
Katje

Hallo dames, hoe gaat het met jullie?

Wieke, het laatste deel van de zwangerschap komt eraan. Heb je nog niet teveel last van kwaaltjes. Hoe voel je je? Hebben jullie nog veel voor te bereiden voor de komst van de of ? Zijn jullie nog met de naam bezig of ligt die al vast? Probeer nog voldoende te rusten hé!

Wendy, hoe gaat het met jou en de kindjes? Niet te druk nu het vakantie is?

Wij hebben nu ook een aantal weken vakantie. Voorlopig nog rustig thuis, als het weer meezit willen we nog wel naar zee gaan. We wachten dus ongeduldig op het zonnetje. We genieten hier iedere dag van de ontdekkingen van onze meid: stoelen klimmen, alleen drinken, voor het eerst naar de kapper. Echt leuk allemaal om te zien hoe ze de wereld aan het verkennen is.

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 21:56

Hey Katje,
Leuk he, al die kleine dingen die Merel kan,
dat maakt je toch trots he ?!
Onze Jana eet al heel goed alleen, stappen doet ze nog steeds niet, nog maar even geduld hebben. Onze Jens is 's nachts nog steeds niet zindelijk, echt niet fijn maarja, zal daar ook nog geduld voor moeten hebben, ooit zal het wel lukken zeker.
Het is hier ongelooflijk druk, pff, ga toch bij zijn als het terug school is eerlijk gezegd. Ben nu ook al bijna 3 maand thuis, mijn contract werd niet verlengd. Normaal kan ik midden augustus ergens anders beginnen, dat gaat me goed doen, want altijd thuis zitten is het ook niet hoor, allé voor mij toch niet.

Wieke??
Hoe gaat het met je? Laat nog eens iets van je horen?
Alles al inorde voor de komst van jullie baby'tje?
Nu is het niet lang meer he?! Binnenkort kunnen jullie al beginnen aftellen.

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 23:42
Katje

Hey dames,

Wieke, hoe gaat het met je? Wegen de laatste loodjes nog niet te zwaar? Veel succes alvast!

Wendy, met jou en de kids alles oké?

Onze vakantie zit er bijna op. We hebben echt genoten van de leuke tijd met ons 3. Merel is een echt schatje die iedere dag wel iets nieuws ontdekt.

Groetjes,
K.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]