< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na curettage
01/09/2008 @ 13:29
Cleo

Online Status
Hallo,

sorry dat ik stoor hoor, ik ben oud en nieuw hier en ben 21 juli gecuretteert. Mijn periode is er nog steeds niet en nu ben ik bang dat ik weer zwanger ben. Kent iemand dit gevoel hier? Ik ben al langs de VK geweest, maar die vond het nog te vroeg om iets te doen. Ik moest maar twee weken wachten. Een test, nee, nog niet gedaan. Ik ben bang dat het weer misgaat, waarom? Geen idee eigenlijk. Zit ik wel bij de goeie forum?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 15:34
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey meid
welcome hier op ons stukkie forum!!

meid als jij onveile sex hebt gehad,is het toch hele goe dmogelijk dat je zwanger bent hoor,,

doe gewoon een testje..dan wete je het zeker(tenzij je tevroeg teste natuurlijk)

dat je bang ben is heeeeeeeeel logisch hoor,wij allemaal hier,,
gerda,patries,heidy...we zijn allemaal bang,omdat we allemaal al ellende hebben meegemaakt...

kom maar lekker mee typen hiert,gezellie toch!!

net met ej naar de sokter geweest,weer een tube vette zalf gehad voor zn exeem,en hij moet er over hene groeien,tis gewoon eceem wat zo vele ukkies hebben,
hij hefet er ook totaal gene last van hoor,maar heel zn beentjes zitten onder,tis gewoon en vreemd gezicht!!

en toen vertelde ik gelijk dat buikgriep verhaal,
dokter zei,test vlgd week nog ff 1 keer(heb vandaga getest,en nog steeds negatief)

en als het dan niets is is het niets,,,ik ga er gewoon van uit dat ik niet zwanger ben,,,

wel zit ik me te bedenken waraneer ik ga stoppen met de pil,,,heb nu nog 3,5 strip,,zou ik daarna stoppen,,,of zou ik nog iets doorgaan,,,ik wil zo graag die 2 jaar bv halen,,erg he,,,das t enige wat mij er van weerhoud,,,
ach we zien t wel he...

nou ik ga ff kolven,..en eten koken,lekker stampot andyvie vandaag...hihi...me sgatje komt denk rond 5 uur thuis,,ons eerste avondje samen bendenen,,,wat zou dat wennen worden he,,,hihih

dikke kus miesje en slapende e-j

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 16:02
heidje

hoi cleo

ja je zit hier goed hoor we hebben hier allemaal zoiets mee gemaakt

ikzelf ben ook gecurretteerd maart 2006 ik heb daarna 1x een periode gahad en daarna was ik meteen weer zwanger dat het zosnel is kan heel goed de gyn zei tegen mij dat je baarmoeder dan in een hele schone en goede staat is en dat je dan best meteen zwanger kan raken, ik was doodsbang kon het niet geloven en dacht dat de 1e positivetest ook van de hormonen van de vorige zwangerschap waren het is heel eng en pas als je je kindje in je armen houd is je angst pas verdwenen, en geloof me die angst gaat niet weg ben nu voor de 2e keer zwanger en weer is de angst er de huisarts zei laatst als het mis gaat is het wel met een reden is ook wel maar het gevoel is vreselijk

ik denk aan je meid en hou je ons op de hoogte gewoon een testje doen hoor kan geen kwaad

dikke knuffel

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:27
Cleo

Online Status
Heel erg bedankt voor jullie berichtjes! Ik heb vandaag maar een test gehaald, die ik vanavond in bijzijn van mijn lieve man ga doen! Ik kan gewoon niet meer wachten! Als de test positief is ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger, volgens de berekening.
Ik heb me de hele dag misselijk gevoeld en overgevoelig voor rare luchtjes. Zelfs me sigaretje (ja ik rook) smaken me niet meer. Tijd om te stoppen dus, als ik idd zwanger ben. De vorige keer heb ik door gerookt en daar geef ik mezelf nog elke dag de schuld van. Inmiddels heb ik lekker gegeten, spaghetti carbonara, en weer is me buik opgezet! Ik pas nu echt tussen die Duitsers hier, lol! Fijne avond allemaal en ik houd jullie op de hoogte! Cross the fingers pls.

Knuffel terug
Cleo

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 20:33
mies

meid ik duim voor je
spannend hoor
hopelijk gauw een mooi bericht!!

dikke kus miesje en e-j

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 08:43
heidje

en cleo????????????????

ben benieuwd hoop het voor je

knuffels

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 14:33
patries

he meiden, gaat nog goed hoor hier....
Alleen een beetje heeeeel erg druk de laatste tijd!
Vanavond als ik het huis weer schoon heb (tja dat is een bende met 4 kindjes die naar hartelust spelen hier) en de meiden liggen op bed kom ik even langs om de boel bij te lezen!

moet gaan ze vliegen elkaar zowat aan hier....

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 16:16
heidje

gerda hoe gaat het met jou??????????

dikke knuffel

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 19:06
mies

ja indd gerda,,hoe gaat het met jouw
heb je al paar dagen hier niet gezien,is toch niets geks gebeurd ofzo he??

dikke kus miesje en e-j

[Laatst gewijzigd door mies - 02/09/2008 @ 19:06] - Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:34
patries

Gerda, het is al meer dan een week geleden dat we iets van jou hebben gehoord hier op het forum!!!

Hoe gaat het met je/jullie???

Je laatste bericht ging over je insuline spuiten..

Ik ga weer want naar de pc kijken doet echt zeer aan m,n hoofd (heb al sinds gister knallende koppijn)

tot snel xx

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:48
gerd

hallo allemaal,

sorry dat het een tijdje stil was, maar onze computer had rare kuren en het weekend was ook heel druk (straatfeest in onze straat).
Maar hier is alles ok. De kids zijn sinds maandag terug naar school en het is hier stukken rustiger, kan me terug regelmatig even leggen en alles rustig aandoen.
Het wordt wel zwaar hoor nu en als ik te lang rechtop zit of sta krijg ik pijn onderaan...
De insuline is opgestart maar de tot nu toe werkt het nog altijd niet zoals het moet. Slechts af en toe kan ik het binnen de perken houden ookal hou ik me nog steeds aan hetzelfde dieet (en dat is vrij streng, mag niet veel eten hoor).
Ik blijf dus verder afvallen (ondertussen nog maar 5 kg extra sinds ik zwanger werd) en soms voel ik me echt wel futloos en down gewoon omdat ik het gevoel heb niks van reserves te hebben.
Ik hoop dat ik genoeg kracht zal hebben om te bevallen en zeker ook om borstvoeding te geven (normaal gezien lukt dat goed maar gezien de situatie..) Soms vind ik dus echt dat het genoeg geweest is, dat ons beepje nu maar eens gebore nmoet worden, dat ik eindelijk terug wat normaal kan functioneren, maar anderzijds voel ik me daar dan schuldig over omdat ik weet het voor hem voorlopig nog beter is om nog even te blijven zitten.
Gisteren controle gehad bij gyn. en mijn baarmoederhals is terug wat korter. (de pijn die ik voel dus...) Ik word zowieso ingeleid op 38 wken (dus ergens de eerste week van oktober) als ik zelf niet vroeger beval !
Donderdag op controle bij arts voor diabetes (ben benieuwd).

Voilakes, zo zijn jullie terug mee !

Gerdi

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:34
mies

gerda blij te horen dat er niets engs was gebeurt,ik maakte me echt zorgen...

dikke kus....nog 4 wk meid...en jullie mooie liefdes baby gata geboren worden!!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 21:08
patries

Gerda snap je helemaal, want met een zwaar dieet je zwangerschap door gaan is gewoon erg pittig!!
Ik hoop dat je jezelf de rust kan geven de laatste 4 weken want die zal je heel hard nodig hebben!

Blij weer van je te lezen!

Ik ga maar proberen te slapen straks, en hopen dat die verrekte hoofdpijn een keertje weg gaat!!!!

liefs patries

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:55
heidje

gelukkig dat je er weer bent gerda

de laatste loodjes zijn zwaar he hoop dat de laatste weken goed gaan en een beetje snel voorbij gaan...

dikke knuffel

patries hoe gaat het met je hoofdpijn???

mies hoe bevalt het ronald op het werk???

jorn is hier een beetje erg verkouden snotneus flink hoesten en koorts maar hij is er wel vrolijk onder....

xxxx

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:35
mies

hoi liefjes....

hier gata het goed,
ej zit nu paar dagen in de fase "ik sla ontbijt en luch over"ik eet 1 sinasppel,en warm eten per dag en de rest drink ik melk en water..

dus vanacht had ie erge honger,,2 keer wou ie borstvoeding,ik ston dre echt versteld van...tegenwoordig weigert tie snachts als ie verdriet heeft ofzo,,
dus hij had nu denk echt echt honger,want ik hoorde zn maagje gewoon knorren!!

dus het doorslapen is even gedaan vlgs mij...hihi

ronald zn werk vind ie harstikke leuk,hah vd week moesten ze 8100 broodjes smeren(luxe broodjes he,dus niet alleen beleg,maar ook salade,plakjes tomaat enz enz)en toen moest tie ff voor 2700 mensen pasta koken(70 kilo pasta)en voor 2700 menesen pasta saus maken!hij zegt,,je staat gewon te roeren in 3 badkuipen vol pasta suas met een schep die net zo groot is als ik,,,hahaha

hij vond het heel leuk,,,vandaga werkt tie van 12 tot 4..en vanaf 4 tot 10 uur vanavond(1 kere in de weekk laat dus)vargaderen over rooster maken,enz en!!

elke middags stata er een hele buffet waarvan hij kan lunchen,,haha 2 soorten soep,kroketjes,luxe broodjes,allemaal soorten belegn,soorten drankjes enz,,,haha nou menereje hefet het goed voor elkaar hoor~~hihih

verder geen nieuws...

dikke kus miesje en e-j

oja vanmorgen weer zn hb late prikken,ik ben dus de drager van ej zn ziekte,,en elke keer als ej verhoging hefet gehad(verhoging hoort bij ene virusje of infectie ergens int lijf)dan moet zn hb geprikt worden,,vorige week had ie 39 graden,das nu over en nu kijken of zn hb nog wel gewoon is,,arm kind,,brullen,,hij weet nu precies,,als we daar zijn,,krijg ik pijn,tis echt een ramp hoor,en moeten m met 3 pers in de houdgreep houden,want hij is zo giga sterk!!
mrg bellen voor uitslag!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:58
gerd

Hoi allemaal,

Mies ik denk dat het goed is dat jullie nu eindelijk weten hoe ej altijd aan die koorts komt... nu weten jullie waardoor het komt en kunnen jullie ook de nodige maatregelen treffen (ookal zijn die niet zo leuk)
Patries hoe zit het met de hoofdpijn, beter? Is dat een soort migraine?
Heidje hoe zit het met jou? misselijk? moe?
Hier gaat alles rustig zijn gangetje, heb gisteren goede reacties gekregen van de diëtiste (ik doe het goed) en dat is toch wel fijn ... Op den duur weet je niet meer of het goed is wat je doet of niet. Moet binnen 2 weken weer op controle bij diabetesarts en de dosissen insuline zijn weer wat opgedreven. Ik voel mij er precies wel beter bij, nu dat suikergehalte wat beter op peil blijft !
Verder geniet ik van de rust in huis nu de kids terug op school zijn en kan ik af en toe terug lekker genieten met een boekje in de zetel !
Nog even doorbijten hé...

knuffel,

Gerdi

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 11:32
mies

hey gerda
ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt!!
we weten niet hoe het komt dat ej koorst had van de week,,doorkomende kies??buikpijn??gewoon ff een dagje niet lekker??

maar het is zo...als hij een keer koorts heeft gehad<wat gelukkig zelden voorkomt..
moeten we bloed prikken erna,want de koorts(ik bedoel de virus of de infectie die de koorst veroorzaakt)kan zorgen dat ej zn rode bloed cellen worden opgegeten zeg maar!!

normaal breekt een enzeem in ons lichaam die koorst af,maar omdat ej dat enzeem mist,gaan zn rode bloedcellen dat doen,..

snap je...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:44
mies

haha die ej heeft de smaak te pakken zeg met lopen,hij loopt veel vandaag,weliswaar kleine stukjes,maar hij loopt he..
hij slaapt ook lekker veel vandaag!
nu al 1,5 uur,ga m zo wakker maken we gaan eten
en vanmorgen,iets meer als 2 uur!!!hihi lekker luilakje..

dikke kus

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:37
gerd

Hé Mies,

fijn hé die eerste stapjes... heb van het filmpje genoten !

Gerdi

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:40
patries

Vervelend he Mies dat je mannetje weet wat er gaat gebeuren als hij prikjes moet krijgen..
Maar iedere keer als hij vorhoging heeft, pffff maar ja wat moet dat moet he meid!
Ik hoop maar dat ej heeeeel weinig ziek is

Lieve meiden ik moet weer gaan, vandaag 2 meisjes die niet kunnen slapen, zijn gewoon paniekerig.....

liefs patries

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]