< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » zomer tweeling

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/08/2008 @ 19:16
L.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dames
voor beiden een mooi buikje vind ik hoor!!

follow up van onze boys
Yerko is sinds begin aug proper, Yarne stapt gans het huis rond en Kenzo begint nu ook aardit zijn broer te volgen
ze kruipen ganse dagen in de zetel om dan met drie samen in de zetel te springen... wordt er beetje gek van

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:29
Tessa

Ja m'n buik was bij de meisjes al wel dikker.Al vind ik het nu toch ook van dag tot dag verschillen.Afhankelijk hoe ons meisje zich legt.

Yvonne,ik heb je een pb gestuurd he

L,dat in de zetel kruipen kennen we Er in kruipen is niks maar als ze door het zot doen er dan uitvallen is het hier concert natuurlijk.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:55
Yvonne

L. wow al zindelijk? Wat goed zeg! Kan niet wachten tot het hier het geval is. Dat scheelt een hoop pampers!
En ja dat in en op de banken klimmen, klinkt heel bekend. Om gek van te worden. Hier al flinke builen opgeleverd.
Jaja, nu 3 rond stappende mannetjes! Nu kom je zeker echt handen te kort! Al is Yerko al wel een stukje ouder he!

Tessa, zie PB voor adres en gsm nr.

Wie willen er nog meer adressen uitwisselen voor de kaartjes?
Ik kan jullie al wel de mijne sturen??

zo ga nu weer een flinke strijk doen.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:33
Ingrid

Online Status Bekijk profiel
Hey iedereen,

Effe snel zwangerschapsupdate: ben morgen dus 37 weken zwanger. Alles gaat goed, maar het kindje zit een heel stuk onder het gemiddelde qua gewicht...heel de zwangerschap al, maar nu neemt mijn gyn het zekere voor het onzeker... Ik moet stoppen met werken en zoveel mogelijk rusten. Niet plat liggen, gelukkig, maar dus niet meer zoveel rondlopen als ik de voorbije weken gedaan heb. Best wel moeilijk...gelukkig is Kevin thuis, maar ik kan toch moeilijk alles op hem laten terechtkomen!? Bovendien vragen de meisjes ook heel veel aandacht.
Kindje weegt nu rond de 2400 gr maar daar zit een foutenmarge van 300 gr op...
Ik moet dus veel rusten om het te laten bijkomen, en twee keer per week aan de monitor om het hartritme in het oog te houden. Moest hij /zij het benauwd krijgen of niet meer genoeg voeding, zou dat op de monitor te zien zijn...
Pffffff.....

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 08:44
Yvonne

Oei ingrid, maar dat is toch wel even spannend hoor! Goed dat je nu thuis gaat blijven dat is trouwens in NL verplicht 4 weken voor de bevalling. 6 weken mag ook maar 4 in wettelijk bepaald.
De kleine moet wel gezond en met ietsje meer gewicht ter wereld komen, vind je niet!

Adressen staan hier genoteerd! Wij hebben deze week ook al de enveloppen binnengekregen. Dus na onze vakantie kan ik ook langzaamaan aan de slag!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 14:31
L.

ingrid
doe maar rustig aan he!!
je banner zegft wel dat je 36 weken bent ipv 37
klopt die dan niet,?

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 12:14
Tessa

Als ik me niet vergis is Ingrid uitgerekend voor 4/9

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 22:54
Ingrid

Online Status Bekijk profiel
inderdaad, voor 4 september dus ben vandaag 37 weken en 3 dagen!! Nog nooit zo lang zwanger geweest, haha!

Eerst was ik uitgerekend voor 13 september, maar na de tweede echo is de datum aangepast omdat het kindje toen heel groot was blijkbaar...raar hoor.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:26
Tessa

Ingrid,ons kindje lag bij de 2de echo ook voor op schema (denk een paar dagen) en nu zou ze ook onder het gemiddelde liggen.Niet te veel zorgen maken,het zal gewoon een klein fijn kindje zijn.
De ex-nonkel van jens (ex man van z'n tante) is enkele weken geleden ook terug papa geworden en dat kindje woog ook "maar" 2,470kg en was 48cm.Zij mocht ook ineens op de kamer.
Oooooooh ik ben zo benieuwd

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]