Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/10/2008 @ 16:44 jessie ![]() | Als justin vanavond in bed ligt kom ik reageren maar wil wel even weten waar ik die foto's van liesbeth kan bewonderen. groetjes jessica |
| Gisteren @ 14:12 emmy | Katien; ja zalig dat warme lijfje! ![]() ![]() ik heb een doek van Kelly, ik weet eerlijk gezegd niet precies de naam ervan. Ik geloof dat dat een soort mei tai is?? heb eerlijk gezegd niet echt een idee daarvan. Je weet vast wel hoe hij eruit ziet. Wat is het verschil precies van de doeken die jij noemt? Wat erg zeg dat die vrouw dat tegen je zei in de boekenwinkel! ![]() wat heb je terug gezegd op dat moment? Ik zou echt niet weten hoe ik dan zou moeten reageren zeg! En ja ik denk dat de doek idd ook handiger is dan een kinderwagen, zo hoef je niet steeds in de winkel te manouvreren met een wagen die eigenlijk te groot is voor de gangpaden. Alleen dat al! wat een gedoe altijd! ![]() |
| Gisteren @ 15:49 Debby | Hallo! Even een ego berichtje, deze week een kl*te week gehad, afgelopen maandag kregen we van mijn vader het berichtje die nog steeds in het ziekenhuis ligt dat de artsen even niet meer weten hoe ze hem kunnen behandelen, hij heeft iets vrij eenvoudigs een gaatje in zijn long en normaal gesproken moet dit makkelijk met een longdrain kunnen genezen binnen 2 weken maar dat is bij hem nog steeds niet omdat zijn longen te zwak zijn. Dus dat was een grote schok want dat zou betekenen dat hij met ingeklapte long mee naar huis zou moeten met alle benauwdheid van dien en ze hadden al gezged dat hij dat niet lang vol zou houden, dus dikke tranen en een hoop stress met alle gevolgen dat ik een dinsdag zo veel last van m,n buik had en even naar de vk ben geweest om me te late geruststllen dit is gelukt. Nou hebben we ze lf een gesprek met de longarts gehad en ze gaan nu spoed achter een longtransplantatie zetten en mischien dat ze hen nu al gaan opereren om het gaatje dicht te maken, dit is voor hem een riskante operatie omdat zijn conditie slecht is en ze zijn bang voor bloedingen en infecties eb die mag hij er eigenlijk niet meer bij hebben. Maar ze proberen nog te hopen op een zelfstandig herstel. Maar anders gaan we een zware tijd tegemoet, ik ben echt zoooo bang om mijn vader kwijt te raken....... Sorry voor dit berichtje maar moest het van me afschrijven. |
| Vandaag @ 09:03 MamaMir ![]() | Emmy, ik heb een tricot slen en een draagzak van babybjorn. En tegen maagzuur is vanillevla goed. En momenteel is de mode vrij wijd van die tuniekjes en zo en dan een legging d'r bij of een wikkeljurkje met een panty. Kijk maar eens bij H&M online, http://shop.hm.com/nl/? Je kan dan dingen bestellen zonder het al te moeten betalen, als het niet past of leuk is, zit er gewoon een retoursticker bij en kan je gewoon weer retour sturen. Dit is ook een leuke winkel online: http://www.perfectlybasics.nl Daar hebben ze duurdere en minder dure dingen, allemaal vrij basic. Verder vind ik het ook moeilijk omdat ik niet weet hoe je eruit ziet. Janneke had vannacht een flinke nachtmerrie! Om 3 uur werd ze overstuur wakker, dus maar bij ons in bed genomen. Bou kon vervolgens niet goed meer in slaap komen, ik ook met moeite, maar hebben wel tot 8.30 in bed gelegen waarvan het laatste half uurtje met de tv aan. Dus ze heeft toch nog flink geslapen. Wel klaagt ze de laatste dagen dat ze zo moe is. Nu had ze van de week wel een paar wat onrustige nachten, maar niet zo. Dus mss dat het komt door wat slechter slapen? Fijne zondag! Miriam |
| Vandaag @ 15:45 MamaMir ![]() | Emmy, was de eerste keer dat ze bij ons sliep. Viel me reuze mee, want ik was ook bang dat ze zou gaan spelen, maar dat deed ze niet. En als je zo geen zin meer hebt in kraamvisite, kan je toch zeggen dat je de komende tijd even een kraamvisite-pauze inlast. Je moet het niet tegen je zin in doen. Zeg je gewoon dat het allemaal even te veel is geweest en je een paar weken even geen bezoek wil hebben. De meeste begrijpen dat wel en anders hebben ze dikke pech! En je kan ook eens bij Zara of Mango kijken, Zara heeft geen online winkel. Mango wel: http://www.mangoshop.com en een outlet: http://www.mangooutlet.com Die winkels zijn iets goedkoper dan die Basic winkel. Hopelijk kan je het een beetje vinden. Vanmorgen met Janneke bij oma gaan zwemmen. Hebben daar ook gelunched en ze zou daar ook gaan slapen, wat ze dus niet wilde. Zijn toen na een wandeling naar huis gegaan, en samen de tuin opgeruimd en het gras gemaaid. Nu is ze moe en ligt ze op de bank. Tv te kijken, eigenlijk ben ik daar niet voor. Maar ben ook nog moe van de nacht en heb even geen puf... Straks moet papa nog maar even met haar buiten spelen. groet, Miriam |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie is ook net bevallen in februari ?

Nu al willen rechtstaan! Ziet ze natuurlijk allemaal van haar grote broer

Hij heeft ons als advies gegeven om een stuk meer nutriton te gebruiken, volgens hem was t erg weinig wat we hem geven en waarschijnlijk zou Ivo dan een stuk minder last hebben van zuur wat omhoog komt. Als het echt niet veranderd en we hebben vragen of zijn ongerust of wat dan ook dan hoeven we maar te bellen en kunnen we weer een afspraak maken. Maar nu hoeven we in principe niet terug te komen. Iets van medicijnen heeft hij niet voorgeschreven want hij denkt dat het voldoende is om meer nutriton te gebruiken. Mocht Ivo echt veel last houden dan mogen we dus bellen.
Er zitten al heel wat tranen in en die frustratie wil ik mij en mn gezin verder besparen.

Ben benieuwd wat het word. Ga zo lekker borduren, heb er nu even de tijd voor. Door de week gaan we om half tien al naar bed, en dan begin ik er om 8 uur niet meer aan.
. Maar ja hij was de laatste dagen ook niet zo gezellig dus ws was het gewoon een inhaalslag.
ook echt een meisje is, want anders krijgt iedereen een meisjeskaart

Maar ach, ik probeer me dr niks van aan te trekken. Heb nu gezien hoe fijn Ivo het vind!
wat heb je terug gezegd op dat moment? Ik zou echt niet weten hoe ik dan zou moeten reageren zeg!
En probeer je maar zo rustig mogelijk te houden als lukt.
Heb wel een half uurtje bijgetankt vanmiddag.
maarja...de tijd zal t leren...en anders maar een hele nieuwe garderobe aanschaffen
over anderhalve week hebben we ook nog eens een feest...dus ik moet daar ook nog iets voor kopen wat een beetje netjes is. Kmoet eens zien wat ik daarmee ga doen. Iemand tips? evt leuke winkels die niet te duur zijn?