< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » wie is ook net bevallen in februari ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Je baby
wie is ook net bevallen in februari ?
10/10/2008 @ 13:49
MamaMir

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Emmy, heel goed even opschrijven wat je wilt vragen, doe ik ook altijd. En ja ik doe niet altijd iets van kinderboerderij. Zijn ook vaak gewoon huishoudelijke dingen die we samen doen, boodschappen, wasopvouwen, eten voorbereiden. Het is dan eerder in het weekend dat we iets leuks doen.

Lies, Bou heeft ook veel last van hyperventilatie. Hij had daarvoor een psycholoog. Dat begint hij nu vrij goed onder controlle te krijgen, maar eens in de paar jaar heeft hij er echt veel last van. Dat komt ergens vandaan en nu is hij met een psychiater aan het kijken of hij mss last heeft van ADHD, of iets anders, en of hij gebaat is bij medicatie.

Karin, ik ben ook wel van de franse slag, af en toe doe ik dingen even goed en dan weer even met de franse slag. We hebben sinds kort een poetsdame eens in de 2 weken, want met die zwangerschap lukt het me niet meer om het af en toe goed te doen. Vooral de badkamer en heel goed zuigen en dweilen is moeilijk (heb 2 katten en je moet af en toe echt heel grondig zuigen).

Anneke, mss tandjes of weer een hoofdstuk oei ik groei?
Een vriendin die vertelde dat die van haar van 6 mnd een periode van huilen, brullen, chagerijnig etc had en in eens 2 tanden had, kon omrollen, tot zitten komen en tijgeren, waarna hij weer zijn vrolijke zelf is geworden zeer content met zijn nieuwe vaardigheden. Tja was ook wel een hoop ineens voor zo'n kereltje...

Janneke is vandaag met papa naar Artis geweest en daarna viskoekje gaan eten bij de viskraam (dat laatste is traditie op vrijdag). Dus die heeft al een leuke dag. Ik ben blij als ik weekend heb, ben er klaar mee.

Hoorde vandaag ook dat in de kwartaalpresentatie gisteren dat het slecht gaat, pff nou dat was een shock in huidige economie... Maar toch er is net een collega in haar zwangerschapsverlof ontslagen, dus krijg wel de kriebels...

groetjes,
Miriam

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 16:43
Anneke

@miriam, ze is alleszins druk in de weer met vanalles. Deze morgen waren we net op tijd om haar van een val uit haar box te redden. Mevrouwtje wil nl al gaan rechtstaan. Box stond nog op hoogste stand maar daar hebben we snel verandering in gebracht.
Ze wil ook proberen om haar knietjes te zitten om te kruipen maar ze schuift weg en daar kan ze zo verschrikkelijk boos om worden.

Heb net een heel stuk van haar haar afgeknipt, 4 cm in de nek en vooraan ook een héél stuk.

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 16:44
jessie

Als justin vanavond in bed ligt kom ik reageren maar wil wel even weten waar ik die foto's van liesbeth kan bewonderen.

groetjes jessica

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 18:29
Emmy

Anneke; snelle madam zeg!Nu al willen rechtstaan! Ziet ze natuurlijk allemaal van haar grote broer

De kinderarts heeft Ivo nog eens goed bekeken en hij vond dat hij het heel goed doet. Hij is heel tevreden. Hij groeit goed (weegt nu 5305 en is ongeveer 56,5 cm) Ik heb al mn vragen op m afgevuurd. Hij heeft ons als advies gegeven om een stuk meer nutriton te gebruiken, volgens hem was t erg weinig wat we hem geven en waarschijnlijk zou Ivo dan een stuk minder last hebben van zuur wat omhoog komt. Als het echt niet veranderd en we hebben vragen of zijn ongerust of wat dan ook dan hoeven we maar te bellen en kunnen we weer een afspraak maken. Maar nu hoeven we in principe niet terug te komen. Iets van medicijnen heeft hij niet voorgeschreven want hij denkt dat het voldoende is om meer nutriton te gebruiken. Mocht Ivo echt veel last houden dan mogen we dus bellen.
Hij zag eigenlijk een gezond mannetje wat gewoon langzaam drinkt. Daar maakte hij ook geen probleem van, dat Ivo geen snelle drinker is. Als hij maar goed groeit, dan krijgt hij voldoende binnen.
Ivo heeft nu wat uitslag en de kinderarts informeerde nog naar allergieen, die zitten er wel wat in de familie. Heb met hem overleg gehad welke flesvoeding, als ik ga overstappen. Hij zei preventief hypoallergeen vd Friso. Die hebben we bij Laura ook gebruikt.
Ik heb nu wel besloten om te gaan stoppen met de bv...hoe ontzettend graag ik het ook wil. Maar ik begin zelf keimoe te worden van dat gehannes en gekolf. Ik vind het steeds zwaarder worden en de voeding is steeds meer achteruit aan t lopen, dus als ik het niet zelf beslis om te stoppen, doet de natuur het snel genoeg voor mij.
Ik vind het wel echt heel heel erg dat ik hem niet langer heb kunnen geven, maar t is gedaan nu.Er zitten al heel wat tranen in en die frustratie wil ik mij en mn gezin verder besparen.

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 19:26
jessie

HOi allemaal,

@Emmy, fijn dat alles zo goed ging en hij niet aan de medicatie hoeft. Wel jammer dat je nu gaat stoppen met de bv. Maar ik kon met justin ook merken dat ik zelf helemaal achteruit liep. Je bent met niets anders bezig dan kolven en voeden en het breekt een keertje op. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven, want ik wist hoe graag je het wou.

@Anneke, hou haar goed in de gaten. Ze weet goed wat ze wil dus. Pff, snelle madam hoor.

@Mamamir, misschien ben ik wel met iemand in de war, maar ik dacht dat jij voor jezelf werkte. Heb ik dat zo verkeerd? Maar idd wel om de kriebels van te krijgen. Denk je dat ze dat bij jou ook zullen doen. Als je een vast contract hebt kan dat toch helemaal niet.

@Karin, kun je jouw slaapmannetjes niet eens hierheen sturen????? Als justin uitslaapt is het hooguit tot acht uur. Pff, dat is geen luxe meer, jij leeft in weelde

Hier dus twee dagen gewerkt, en ik ben blij dat het er weer opzit. Hoewel ik nog maar 17 weken ben, kan ik toch merken dat het zwaarder word. En ik doe ook nog wel zwaar werk, dus dat helpt niet echt. Maar gelukkig hebben we het weer gehad. Erwin is nu dat muurtje aan het sausen. En het is vreselijk donker Ben benieuwd wat het word. Ga zo lekker borduren, heb er nu even de tijd voor. Door de week gaan we om half tien al naar bed, en dan begin ik er om 8 uur niet meer aan.

liefs jessica

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 20:27
Anneke

marie slaapt eindelijk, die zit idd in een sprongetje volgens mij.
Ze vindt het dus super om recht te staan, k denk dat we een snel stapperke gaan hebben.

Daarnet met Arthur op stap geweest, hij had geslapen in de zetel van 16 uur tot 19 uur en is dan meegeweest naar de bancontact (flappentapper voor de nederlandse dames) en frietjes gaan halen.
Toen we de bank binnengingen zei hij héél fier tegen een dame die daar stond ' Atuu centjes kopen' & in de frituur was hij zo flink dat de mensen keken hoe flink hij wel was , was natuurlijk apetrots op hem.

@emmy, jammer dat het niet gelukt is maar idd de frustratie is het niet waard. Moest je weten hoezeer ik wou dat ik het kon doorgeven hé.... Geniet maar van de mooie flesvoedingmomenten, die zijn er ook genoeg!

Link naar deze reactie
10/10/2008 @ 23:13
karin

Emmy; goed dat ivo goed groeit. En fijn dat de ka niet gelijk naar medeicijnen grijpt. Wie weet helpt de nutrilon wel. Wij hebben dat met Bjorn ook gebruikt. En stoppenmetd e bv, ja ik denk wel dat het het beste is voor jou. Het is al vermoeiend genoeg en je hebt er alles aan gedaan om et proberen dus verwijt jezelf niets hoor.

Jessie; ja het was nog erger met Bjorn vandaag, nadat ik hem wakker gemaakt had was hij nog erg slaperig. Ik ben van 13 tot 14 even met hem naar de winkel geweest en om half 3 sliep hij weer tot 5 uur. Nu ging hij om 8 uur weer naar bed dus hij is vandaag maar 7 uur wakker geweest. Jeetje als ik dat lees maak ik me gelijk zorgen. Maar ja hij was de laatste dagen ook niet zo gezellig dus ws was het gewoon een inhaalslag.

Ik heb vandaag alle enveloppen geschreven en de kaartjes in elkaar gezet. Jeetje we hebben kaartjes uitgekozen die nog flink wat werk hadden. maar het is nu klaar. Nu alleen de tekstkaartjes erin schuiven en ze kunnen op de bus.

Oh ik hoop wel dat ook echt een meisje is, want anders krijgt iedereen een meisjeskaart

gr karin

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:59
MamaMir

Goeiemorgen allemaal,

Jessie, ja ik werkte ook voor mezelf, maar na de bevalling van Janneke kon ik weer helemaal opnieuw beginnen en dan een baby hebben, dat trok ik niet meer. Daarom besloot ik om weer in dienst te gaan en nu ik weer zwanger ben, ben ik daar wel blij om.
En tja een vast contract betekende vroeger wel meer zekerheid, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer. Het enige voordeel is, dat het wat moeilijker is en je dus wel iets meer zekerheid hebt en je niet elke keer die onzekerheid hebt als je contract afloopt.

Anneke, zo dat is 1 rappe dame!! Janneke was 7 mnd toen ze rechtstond.

Emmy, spijtig van de bv, maar ik denk dat het naast traantjes ook wel opluchting zal brengen...

Ben het verder even kwijt en moeten zo boodschappen doen, dus ben ermee weg

Fijne dag!
Miriam

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:20
Emmy

Dank voor jullie lieve berichtjes..Doet me echt goed.

Anneke; dat was wat...als je t kon doorgeven!

Ja het doet me écht heel veel pijn te moeten stoppen nu.Ik vind het echt heel erg en denk er de hele dag aan. Maar t is beter zo. Ik heb vannacht niet gekolft en vanmorgen had ik er wel even last van. Maar vandaag nog helemaal niet gekolft maar ik merk niks nu. Heb t idee dat ik er niet veel voor hoef te doen. De voeding is al aardig weg geloof ik.

Vanmorgen de draagdoek geprobeerd.Ivo vond het super. Ik dacht alleen even in de woonkamer rond te wandelen, maar hij viel meteen in slaap. Hij heeft er de rest van de morgen dan maar ingehangen.Heb ook meteen een stukje gewandeld met Laura en Ivo in de draagdoek. Hij werd nergens wakker van. Toen we gingen eten vanmiddag heb ik hem er wel uitgehaald vordat hij de bami op zn hoofd zou krijgenEn ja even later werd hij dan natuurlijk wakker. Maar de eerste keer met de draagdoek beviel megagoed!Al werd ik natuurlijk wel meteen nagestaard op straat. De mensen hier zijn daar geloof ik niet zo voor. Die vinden dat stom en zielig, zoals de baby er in moet hangen.Maar ach, ik probeer me dr niks van aan te trekken. Heb nu gezien hoe fijn Ivo het vind!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:58
kt

emmy, bij emma-louise woonden wij nog in leuven, je zou denken in een stqd zijn ze toch wat gewend...
maar ook ik werd regelmatig bekeken, een keertje stond ik in de boekenwinkel en kwam een oudere dame naar mij toe, nadat ze eerst tegen haar vriending gezegd had 'kijk dat kind, we zijn toch niet in de kongo...' en zei ze tegen mij dat ik van dat geld dat ik wou besteden voor die boek voor mezelf in de kringloopwinkel wel een kinderwagen kon kopen...

theeft me toch niet tegengehouden om haar te blijven dragen, ze zou nog wel willen, en ik vind het handiger dan de kinderwagen, plus ook zaliger, dat warme lijfje tegen je aan dat zo zalig slaapt...
ik kan al niet wachten tot ik deze klein man zo kan ronddragen...
wat voor doek heb je? ik een mei tai en tricot slen en voor deze komt er ook nog een sling bij (heb een patroon gevonden op het net en mijn ma gaat hem maken)

katrien

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:12
emmy

Katien; ja zalig dat warme lijfje!
ik heb een doek van Kelly, ik weet eerlijk gezegd niet precies de naam ervan. Ik geloof dat dat een soort mei tai is?? heb eerlijk gezegd niet echt een idee daarvan. Je weet vast wel hoe hij eruit ziet. Wat is het verschil precies van de doeken die jij noemt?
Wat erg zeg dat die vrouw dat tegen je zei in de boekenwinkel!wat heb je terug gezegd op dat moment? Ik zou echt niet weten hoe ik dan zou moeten reageren zeg!
En ja ik denk dat de doek idd ook handiger is dan een kinderwagen, zo hoef je niet steeds in de winkel te manouvreren met een wagen die eigenlijk te groot is voor de gangpaden. Alleen dat al! wat een gedoe altijd!
Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:37
kt

emmy, die van kelly is een mei tai.
de tricot slen is een wikkeldoek, zeg maar zes meter stof die je opeen bepaalde manier omknoopt zodat je kindje er op heel wat verschillende manieren in kan.
en de sling, ja hoe leg ik dat uit, een doek die je over een schouder draagt, een beetje zoals de sherp van een misverkiezing maar dan korter en breder die je kort tegen je lichaam draagt en waar je kindje of in ligt in kommahouding of in zit op de heup. als het niet duidelijk is dan google je maar eens. of als je het patroon wil dan stuur ik je de link wel door, wel moet je een stel ringen kopen om de doek aan te passen aan jou en je kindje maar die kosten amper iets... terwijl zo een doek in de winkel toch ook 65 euro kost...

tegen die dame heb ik niks gezegd, te geschokt op dat moment...
maar zeker de vorige generatie en die daarvoor zijn niet te vinden voor draagdoeken, mijn moeder vind het ook vreselijk...

ik ben beginnen te dragen omdat ik in leuven woonde op een appartement zonder lift en dan eerst mijn koets naar beneden moest dragen op de straat zetten en dan de kleine gaan halen... te veel gedoe voor mij en de kasseien waar leuven mee vol ligt zijn ook geen aanrader voor de kinderwagen...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:49
Debby

Online Status
Hallo!

Even een ego berichtje, deze week een kl*te week gehad, afgelopen maandag kregen we van mijn vader het berichtje die nog steeds in het ziekenhuis ligt dat de artsen even niet meer weten hoe ze hem kunnen behandelen, hij heeft iets vrij eenvoudigs een gaatje in zijn long en normaal gesproken moet dit makkelijk met een longdrain kunnen genezen binnen 2 weken maar dat is bij hem nog steeds niet omdat zijn longen te zwak zijn.
Dus dat was een grote schok want dat zou betekenen dat hij met ingeklapte long mee naar huis zou moeten met alle benauwdheid van dien en ze hadden al gezged dat hij dat niet lang vol zou houden, dus dikke tranen en een hoop stress met alle gevolgen dat ik een dinsdag zo veel last van m,n buik had en even naar de vk ben geweest om me te late geruststllen dit is gelukt.
Nou hebben we ze lf een gesprek met de longarts gehad en ze gaan nu spoed achter een longtransplantatie zetten en mischien dat ze hen nu al gaan opereren om het gaatje dicht te maken, dit is voor hem een riskante operatie omdat zijn conditie slecht is en ze zijn bang voor bloedingen en infecties eb die mag hij er eigenlijk niet meer bij hebben.
Maar ze proberen nog te hopen op een zelfstandig herstel.
Maar anders gaan we een zware tijd tegemoet, ik ben echt zoooo bang om mijn vader kwijt te raken.......

Sorry voor dit berichtje maar moest het van me afschrijven.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 17:17
MamaMir

Debby, zulke ego berichtjes hoef je je niet voor te excuseren hoor! Mijn hemel meid, kan me heel goed voorstellen dat je je enorm ongerust maakt. Dat kan je er nu niet bij gebruiken. Zou niet weten hoe ik daar mee om moest gaan.
Gelukkig gaan ze toch wat proberen, beter iets met een kans, dan niets.
Ik duim heel hard dat het de goed kant op gaat!!

Katrien, ik had die dame toch heel erg op d'r plaats gewezen hoor en d'r duidelijk uitgelegd dat er niets armetieterigs aan de methode is, zelfs heel goed, zo niet beter voor het kind.

Emmy, fijn dat de draagdoek zo'n succes was. Ik hoop deze zwangerschap er meer gebruik van te kunnen maken, bij Janneke had ik hem pas heel laat gekocht en toen wilde het niet goed om de een of andere reden.

groetjes,
Miriam

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:45
karin

Emmy; wat fijn dat Ivo zich erzo prettig invoelt. Ik zou het heel graag willen maar ik heb zo snel last van mijn rug, schouders en nek dat hij bij bjornniet echt ging. Alleen kleine stukjes.

Kt; zou je sommige mensen niet grrrr

Debbie; veel sterkte meid En probeer je maar zo rustig mogelijk te houden als lukt.

Vandaag weer heel erg last van maagzuur. Beetje jammer maar ik weet niet zo goed wat ik eraan moet doen. Het beste helpt rechtop zitten maar de eetstoelen heb ik op een gegeven moment ook wel gezien Straks voetbal kijken en dan hopen op een goede nacht, vannacht was het weer maar 3 1/2 uur Heb wel een half uurtje bijgetankt vanmiddag.

Gr karin

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:52
Emmy

Katrien; Ja de link daarvan wil ik wel, ben wel erg benieuwd! En hier ook wel een handige moeder en schoonmoeder achter de naaimachine, dus komt zeker goed.

Debby; wat een rot situatie zegecht vreselijk. En je kan hier altijd je verhaal kwijt he! dat je dat weet. heel erg veel sterkte meid!!

Karin; kmoet zeggen dat ik ook wel vrij snel last van mn rug heb, maar ik heb vanmorgen helemaal niks gemerkt toen ik Ivo in de draagdoek had. Wat heb jij eigenlijk voor een doek?
Ivm maagzuur, heb je als eens geprobeerd melk te drinken en wat pudding te eten?

Miriam; en natuurlijk ook aan jou de vraag welke doek jij hebt. Ben nu wel benieuwd naar de ervaringen van anderen

Vanmiddag zijn we even een kadootje gaan kopen voor ons nichtje, die is morgen jarig. Ze vieren het 's middags maar wij gaan morgenvroeg even. Is voor mij wat rustiger en zeker ook voor Ivo. Sinds we in het zkh hebben gelegen kan ik helemaal niet tegen drukte.
Ivo heeft overal doorheen geslapen. Die heeft sowieso vandaag de hele dag geslapen. We hebben gewoon zo'n knutselsetje gekocht. Ik vind dat altijd moeilijk en we komen meestal met zoiets aan, ze knutselt graag dus t zal wel goed zijn. Is zo'n setje waar mozaiek steentjes inzitten om op een vaas en fotolijstje enzo te plakken.

Ik baal enorm want ik kan nog altijd geen enkele broek of trui aan. Ik loop nog altijd in zwangerschapskleren en die zijn dan eigenlijk weer te groot. Ik heb t idee dat het nog lang duurt voordat ik weer ergens ga inpassen. Het is niet zo dat ik de broeken niet dicht krijg, maar ik krijg ze niet eens over mn benenmaarja...de tijd zal t leren...en anders maar een hele nieuwe garderobe aanschaffen
maar goed, ben dan ook vanmiddag even naar de zeeman gegaan en heb 2 truien gekocht voor een hele kleine prijs. Ik wil dr niet teveel aan uitgeven want ik mag hopen dat ik toch nog wel wat ga afvallen. maar ik moet gewoon echt iets anders hebben want al het zwangerschapsspul is echt versleten. Ziet er niet uit en ik voel me er dus niet zo vrouwelijk meer inover anderhalve week hebben we ook nog eens een feest...dus ik moet daar ook nog iets voor kopen wat een beetje netjes is. Kmoet eens zien wat ik daarmee ga doen. Iemand tips? evt leuke winkels die niet te duur zijn?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:03
MamaMir

Emmy, ik heb een tricot slen en een draagzak van babybjorn.
En tegen maagzuur is vanillevla goed.
En momenteel is de mode vrij wijd van die tuniekjes en zo en dan een legging d'r bij of een wikkeljurkje met een panty.
Kijk maar eens bij H&M online, http://shop.hm.com/nl/?
Je kan dan dingen bestellen zonder het al te moeten betalen, als het niet past of leuk is, zit er gewoon een retoursticker bij en kan je gewoon weer retour sturen.
Dit is ook een leuke winkel online: http://www.perfectlybasics.nl
Daar hebben ze duurdere en minder dure dingen, allemaal vrij basic.
Verder vind ik het ook moeilijk omdat ik niet weet hoe je eruit ziet.

Janneke had vannacht een flinke nachtmerrie! Om 3 uur werd ze overstuur wakker, dus maar bij ons in bed genomen. Bou kon vervolgens niet goed meer in slaap komen, ik ook met moeite, maar hebben wel tot 8.30 in bed gelegen waarvan het laatste half uurtje met de tv aan. Dus ze heeft toch nog flink geslapen.
Wel klaagt ze de laatste dagen dat ze zo moe is. Nu had ze van de week wel een paar wat onrustige nachten, maar niet zo. Dus mss dat het komt door wat slechter slapen?

Fijne zondag!
Miriam

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:47
Emmy

Miriam; ja H&M koop ik wel vaker wat, dat is idd wel fijn dat je niet meteen hoeft te betalen. Verder ken ik die andere winkel niet, ik zal er eens op kijken, bedankt voor de tip!
Janneke zo gedroomd, das altijd erg he, dan kan je ze niet echt helpen. Laura kunnen we niet in ons bed nemen want dan gaat ze alleen maar liggen spelen.

Vanmorgen naar de verjaardag geweest van ons nichtje. Ivo is heel de tijd wakker geweest. Hij sliep wel toen we aankwamen, maar toen kreeg hij de hik en ja dan is hij meteen wakker. Hij is wel heel erg lief geweest. Hebben daar later een flesje gegeven en toen zijn we weer gegaan, toen heeft hij goed in de auto geslapen en nu slaapt hij nog. We hebben hem gewoon nog in de maxi-cosi liggen. Anders zou hij zeker wel wakker zijn geworden als we hem eruit hadden gehaald. Vanmiddag krijgen we nog kraamvisite. Heb ik helemaal geen zin in om eerlijk te zijn. t is me allemaal n beetje teveel eigenlijk. We hebben net pas gegeten en opgeruimd enzo en over 3 kwartier staan de mensen al voor de deur. Hopen dat ze niet te lang blijven. Zijn sowieso mensen waar ik eigenlijk niet zoveel mee heb.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:45
MamaMir

Emmy, was de eerste keer dat ze bij ons sliep. Viel me reuze mee, want ik was ook bang dat ze zou gaan spelen, maar dat deed ze niet.
En als je zo geen zin meer hebt in kraamvisite, kan je toch zeggen dat je de komende tijd even een kraamvisite-pauze inlast. Je moet het niet tegen je zin in doen. Zeg je gewoon dat het allemaal even te veel is geweest en je een paar weken even geen bezoek wil hebben. De meeste begrijpen dat wel en anders hebben ze dikke pech!

En je kan ook eens bij Zara of Mango kijken, Zara heeft geen online winkel. Mango wel: http://www.mangoshop.com en een outlet: http://www.mangooutlet.com
Die winkels zijn iets goedkoper dan die Basic winkel.

Hopelijk kan je het een beetje vinden.

Vanmorgen met Janneke bij oma gaan zwemmen. Hebben daar ook gelunched en ze zou daar ook gaan slapen, wat ze dus niet wilde.
Zijn toen na een wandeling naar huis gegaan, en samen de tuin opgeruimd en het gras gemaaid. Nu is ze moe en ligt ze op de bank. Tv te kijken, eigenlijk ben ik daar niet voor. Maar ben ook nog moe van de nacht en heb even geen puf...
Straks moet papa nog maar even met haar buiten spelen.

groet,
Miriam

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]