< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Voor het eerst naar de gyn geweest

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Voor het eerst naar de gyn geweest
25/07/2008 @ 20:14
Eitje

Online Status Stuur bericht
He dames, hier alles oke, vermoeidheid lijkt wel wat minder te worden.
Ben nu alleen op zoek naar orginele ideeen voor de babykamer, niet van die standaard babykamers met beertjes en van die randen, das niets voor ons.

Hebben jullie leuke ideeen vanuit jullie zelf of vanuit jullie omgeving???

Zelf had ik al 2 ideeen opgedaan, 1 is met 2 banen van een groene ster

http://www.behangwereld.nl/?menu=article&, dit is van de een en dan zeg maar dat we het wiegje tussen 2 banen met sterren in doen de rest wit in de kleur van die ster

het andere idee is

een hele donkere vloer, petrol baluw behang en dan zilver accenten als accesoires. Kan die afbeelding nie kopieren das jammer.

dus als jullie nog leuke orginele ideeen hebben graag.

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:14
Jinx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Eitje: als ik op de link klik, krijg ik de tekst: uit de collectie gehaald... te zien!

De kamer van Christine is aan 3 muren gewoon wit, en 1 muur is lime groen. met een echte houten vloer. Zelf heb ik er geen thema van disney figuren van gemaakt, zodat ik tenminste niet ieder jaar hoef te veranderen van verf (behang).

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:47
Eitje

ah das ja stom, flauw hoor.

Ik denk dat we gewoon wachten tot we de meubeltjes hebben en dan gaan kijken hoe we het neerzetten en dan eesn naar een behangwinkel bij ons in de stad gan die zelf ook heel kunstig zijn met behangen. Misschien dat die nog leuke ideeen hebben voor ons.

Nunog lekker drie en halve dag werken dan dan eindelijk vakantie, JOEPIE. Ik hbe dan bijna 4 week vakantie en die eerste week is al volgepland met verjaardagen, shoppen, verloskunde en de 19 weken echo, joepie.

Groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 06:50
Jinx

ohh dat is leuk.., dan heb je al iets om naar uit te kijken.
Maak je een foto voor je profiel als het kamertje af is?

Christine is ondertussen 1 jaar geworden
Wij hebben het lekker onder ons 3tjes gehouden. We zijn met haar naar de dierentuin geweest. En ze vond dat echt super leuk. Thuis hadden we pannenkoeken gegeten (voor het eerst voor haar) en dan natuurlijk was er een leuk versierde prinsessen cake. Die ze heel erg netjes op at vond ik

Viekemieke: Hoe gaat het met jou?

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:37
Eitje

Ja idd van harte gefeliciteerd. Wat gaat het snel he zo`n jaar dan.

Natuurlijk laat ik een foto zien van hoe het is geworden.

Eerst maar eens heerlijk genieten van mijn, vind ik zel, wel verdiende vakantie. Heerlijk zeg.

we gaan nog een weekje naar Reuver dat is in het noorden van Limburg. Hopelijk blijft het weer een beetje mooi en hebbenw e het in ieder geval droog die week.

Mara donderdag gaan mijn moeder en ik eerst naar de verloskundige, ben benieuwd hoe het is met de kleine en dan hebben we vrijdag de 20 (19) weken echo. Spannend hoor ben echt wel super benieuwd hoe het met ons kleine mannetje of vrouwtje gaat.

Liefs

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 20:28
Jinx

Eitje: Ik geloof dat ik het al een keer gevraagd heb.... Maar wil je weten wat het wordt? Of blijft het tot het laatst een verrassing?

Wat een goed vooruitzicht is dat. Een paar weken vakantie. En wat leuk dat je naar Reuver gaat. Dan ben je niet zover vandaan waar ik woon Ontspan je maar lekker en geniet maar van al het moois op je vakantie. Dat doet altijd goed.

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:24
Eitje

Vandaag de 20 (19) weken echo, spannend hoor hoe zal het zijn met ons kleine moppie.
Nee wij willen niet weten wat het gaat worden.

Ja zo`n vakantie doet altijd goed hahaha, en voor die tijd hebben we heel wat te regelen en na die tijd ook dus, een weekje er tussenuit zal ons goed doen.

Grappig dat wij dan bijna bij jou zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:59
Jinx

Hoi eitje, Hoe was de echo gegaan??

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]