Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2008 @ 08:29 Gwendy | hallo Debby wat leuk! dan heb je een koningswens, en geloof me, de rekening van je word geplunderd als je al die mooie kleedjes ziet hangen. Dikke proficiat. Hier een probleempje, ik moet al mijn gegevens terug gaan ingeven wat ik kan niet meer intekenen. Ik weet niet wat er fout is gelopen. Maar ja de computer is mijn beste vriend niet en het is zeker niet de eerste keer dat ik ruzie met hem krijg. Wij zijn ook af aan het tellen, mijn broer word volgende maand papa van een zoontje, was wel niet gepland(hij is nog maar 20) en na een moeilijke periode kijken we er toch allemaal naar uit. Ons lore blijft maar tussen de neefjes zitten. ![]() |
| 16/06/2008 @ 13:32 gwendy ![]() | hoi debby, we zullen duimen op goede resultaten op je rapport. Waar heb je dan studies voor gedaan? Is echt wel een mooie naam voor een meisje. Klinkt ook lief. |
| 17/06/2008 @ 10:06 gwendy ![]() | ik ben eerder dan verwacht tante geworden. Zijn naam is jayden. Leuk zo een babytje terug in de familie |
| 17/06/2008 @ 11:40 Debby ![]() | Gwendy, een dikke proficiat met je neefje. Leuke naam ook! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwanger worden voorjaar / zomer 2006

gekregen, zal nog eventjes afwachten en dan maar afspraak maken met gynaecoloog want dit is niet normaal meer. Gelukkig dat het negatief was want heb serieuse woordenwisseling gehad met jeffry
, omdat ik altijd zei dat ik wel 3 kindjes zou willen dacht hij dat ik het express had gedaan, en dat hij zeker geen derde kind wou....

blijven.
ben gisteren dan maar terug naar dokter gegaan want had hem 2 dagen thuis gelaten van school, had geen koorts meer en gisteren toen hij thuis kwam had hij weer 39,3. Heeft nu antibiotica gekregen omdat hij maar blijft sukkelen. Was deze morgen toch al wat beter en geen koorts meer, is naar school want morgen is het schoolfeest. Hoop dat hij goed genoeg zal zijn om mee te dansen.
.En lore word ook al een hele meid. Ze kan zo lief zijn dat ik helemaal smelt.
zondagavond rond 20u is ze achterover gevallen op haar hoofd, ze is direct beginnen wenen, heeft nog melk gedronken en heb haar in haar bedje gedaan, rond 23u is ze beginnen huilen en kreunen, jeffry en ik waren nog een film aan het kijken, ben gaan zien en zag direct dat het niet ok was, er zat totaal geen leven meer in, ze liet haar hoofd hangen, armen, benen... heb koorts genomen ze had 39,6 dacht direct dat het door die val op haar hoofd was, heb in mijn auto gesprongen en naar de spoedgevallen in blankenberge gereden, het enige wat ze daar gedaan hebben is een suppo gegeven en gezegd dat ik naar knokke moest omdat er hier geen kinderarts aanwezig is
vraag me infeite af welk ziekenhuis dit infeite is, doordat ik gewend ben om naar het az st jan te gaan zijn we dus naar brugge gereden. Tegen dat we daar waren zat er al wat meer leven in maar ze huilde nog constant, ze hebben haar onderzocht en ze was in orde, enkel haar klieren waren lichtjes ontstoken, het zou dus van de plotse hoge koorts zijn dat ze apathisch was! Dat doet echt vies hoor om je kindje zo te zien, amai wil ik nooit meer meemaken, de volgende dag heb ik dus ontdekt dat er weer 2 tanden aan het door komen zijn (onderaan), ze heeft er nu al 12. Bij haar 2 bovenste kiezen heeft ze ook zo'n hoge koorts gemaakt, hoop dat ze er allemaal vlug staan dat ze niet meer zo moet afzien