< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Geelse Meeting

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/07/2008 @ 08:43
Belle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Da's nog eens een idee! Terrasjes doen bij de leden van dit forumpje! Hoe laat zouden we zaterdag kunnen afspreken? Ik zou in de loop van de namiddag wel eens kunnen afkomen als Norah in bed zit. Niet al te lang dan, want we moeten dringend de slagvensters eens schilderen en dat zouden we misschien zaterdag ook nog doen... Kan er nog iemand komen?

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 21:05
safirke

Online Status Bekijk profiel
Hey allemaal,

Zijn terug uit verlof (zalig geweest!) sinds deze namiddag dus ben al 'n hele tijd zoet geweest met uitpakken, alles opruimen, wassen en strijken...
Lees dus nu pas dat Liesbethje voorstelt om morgen af te spreken.
Ik vind het wel 'n leuk en origineel idee maar ga toch moeten passen hoor...'k heb nog heel wat te doen in dit krappe weekend plus dat Bart morgennamiddag bijles moet gaan geven (wiskunde) en dat ik dus dan op onze 2 kindjes moet letten (Thijs doet ook nog steeds 'n flinke dut in de nm dus moet sowieso aan huis blijven)
zat. 9 aug. moeten we nog naar 'n trouwfeest en vrij. 22 aug. verjaart m'n broer maar de andere vrij-en zaterdagen v/d maand augustus moeten voor mij wel lukken!

Zomerse groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 13:21
Belle

Hey!

het zal voor een volgende keer zijn, vrees ik! Maar we zullen nog wel eens iets kunnen afspreken zeker?

Let me know! Volgende zaterdag is Tim werken, dus dan ben ik alleen thuis :)

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 13:07
safirke

Belle,

Vandaag zal voor mij (weeral) niet gaan want wij gaan seffens kijken naar de trouwmis van 'n goeie vriendin van me en deze avond naar hun feest natuurlijk! Ze is daarenboven ook nog eens jarig vandaag dus da's dubbel feest...

Maar voor de rest van de maand aug. gaan eigenlijk alle vrij-en zaterdagen wel hoor...alleen jammer dat de meesten hier precies niet meer veel komen lezen of het laten afweten

Enfin, ik lees het wel als er nog reactie komt...

Groetjes

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 14:30
Dabberke

hello,

ik ben ook nog steeds geïntereseerd in een "mama's-only-meeting" hoor!

Safirke, goed gewandeld? Zag je vandaag met de kindjes aan de geitjes in Elsum...
Amuseert u op het trouwfeest!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:46
Liesbeth

Hoi,

Nog eens tijd gemaakt om hier langs te komen. In augustus heb ik niet veel meer vrij. Volgende week zaterdag vertrekken we naar Frankrijk en komen 28 aug terug.

groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 12:59
Dabberke

ik heb zo'n vermoeden dat onze meeting eerder in september zal doorgaan?

zullen we eens werk maken van een "echte" datum? Wie kan er bv 13 september?
Of een andere dag is natuurlijk ook goed hé!?

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 14:01
Belle

Hey!

het is inderdaad misschien beter om het op die manier proberen te regelen! Maar ik moet zeggen dat september voor ons pas echt problematisch is

30-08 zijn we net terug van vakantie, dus wil ik waarschijnlijk wat uitrusten :)
06/07-09 geef ik een vervroegd verjaardagsfeestje voor Norah, omdat het er de weken daarna niet van zal komen
13-09 is het bbq van bij ons op't werk
14-09 wordt Tijsje gedoopt
20/21-09 gaat voorlopig nog wel
28-09 is het feestje van de ruiterclub...

Dus wat voor ons eventueel nog gaat is 31/08, 20/09, 21/09 en 27/09

Maar moesten jullie graag op een ander moment afspreken, mogen jullie dat zeker doen hoor! Dan ben ik er gewoon de volgende keer weer bij!!!

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:14
safirke

Hallokes,

Zal september de goeie maand worden om iets afgesproken te krijgen, moet toch wel te doen zijn, he...

Zelf kan ik natuurlijk 13/09 ook niet omdat het dan personeelsfeest is bij Bart op het werk en het eerste weekend kan ik vrijdag of zaterdag niet want m'n ventje verjaart den 8ste en dan gaan we meestal samen iets eten.
Ik zie dat Belle 20,21 of 27/09 kan en voor mij kunnen die 3 data ook wel
20/09 moet ik wel dienst doen in de nm. maar we gingen deze keer toch 's avonds afspreken of niet?

Mss dan één van die 3 dagen kiezen?

Ik lees het nog wel...Liesbeth is momenteel ook nog met verlof tot eind augustus dus haar reactie zullen we ook nog moeten afwachten, he...

Oh ja Inne, moet wel lukken dat je ons toen op die bewuste zaterdag zag bij de geitjes, was toen met de kindjes naar de bib gegaan en dan moeten we daar toch telkens eens kijken, he...

groetjes

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 09:08
Dabberke

hey,

zullen we't dan voorlopig op 20/9 zetten?

Safirke, die geitjes zijn hier ook erg populair!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]