< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Adoptie- en pleegouderschap » adoptie ? En dan

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/06/2008 @ 21:17
kelly

WAW, Truus, geweldig, Proficiat en geniet er van. Dit is waarschijnlijk een vakantie die jullie nooit meer zullen vergeten.
Kelly
Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 22:59

Online Status Bekijk profiel
JOEHOEH TRUUS !
Een hele dikke proficiat meid !
Hierop heb je zo lang en vol verlangen gewacht.
Die vakantie kan dus niet meer stuk .
Geniet er nog van.

Zai jian,
Greet

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 08:00
ilse

een dikke proficait van ons drieeën !!!

Ilse & co
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 08:30

Online Status
Truus,
al kan ik je berichtje niet goed lezen (vele 'chinese' tekens) kan ik er toch uit opmaken dat jullie eindelijk een zoontje hebben, en wat een kleintje nog!! geweldig nieuws, een dikke proficiat!
Dominique

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 08:49
elke

hey truus,

Idd moeilijk te lezen berichtje, maar de heel belangrijke boodschap is duidelijk! PROFICIAT!!!! Geniet ervan!

Elke
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 09:51
oma els

Hoi Truus

Wat een heerlijk nieuws.......en dat krijgen op je vakantie !!!!!!!
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal hoteldebotel van bent.
Geniet er maar van!!!!!!

lieve groetjes
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:22
Natachke

Truus een dikke proficiat met jouw zoontje en hopelijk snel de vlieger in naar Belgie en dan naar Ethiopië.
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 13:06
truus

Hoikes,

inderdaad &#305;k gebruikte de verkeerde i op het toetsenbord.
We hebben dus een zoontje toegewezen gekregen, geboren op 5/11/2007,
Zijn originele naam is Frawol en we hebben deze letters gebruikt om tot de naam Florian te komen,
Dus volled&#305;g gaat onze zoon Florian Frawol noemen!!!
We hebben nog steeds de foto niet gezien. Het inertnet werkt niet mee.

Vele groetjes Van een gelukkige mama
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 21:52
oma els

Hoi iedereen,

nog meer goed nieuws???
Mich gaat de courtdate nu door heb ik gelezen,of is het een andere Mich?????
Ik denk dat ik goed zit,een hele dikke proficiat en nu op naar Addis.

liefs
Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 08:21
Ferkateli

Online Status Stuur bericht
Een hele dikke proficiat Truus!!! Geniet van je wel heel bijzondere vakantie en roze wolk!

Liefs,
Kat

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 09:44
Kirsten

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
DAg iedereen,

Truus, een dikke proficiat met je zoontje!

Kelly, hoop dat je pees snel weer beter is. Met één hand gaat inderdaad ook, maar toch een pakje langzamer en onhandiger he. Spreek uit ervaring want ben nu ook met één hand aan het typen terwijl ik Sientje borstvoeding aan het geven ben.

Greetje, ondertussen heb je al een antwoord op je vraag mbt onze cursus. Zoals oma Els al liet weten mogen we in september starten... Kijken er al naar uit. Jimmy heeft zijn werkschema al aangepast, want normaal zou hij weer in Slowakije zitten op enkele dagen, maar vliegt wel weer even over en weer.

Wij hopen binnen een 5 tal jaren een adoptiekindje te mogen verwelkomen (mits wij positief vonnis krijgen). We weten ook dat de wachttijden langer worden en misschien in zo'n "stop" bij roh wel het beste, maar toch storten we ons in een avontuur he. We zien wel, meer dan dat en wachten kunnen we toch niet doen he.
We zijn alvast nog bezig: cursus, daarna mo en dan zijn we toch ook al weer een anderhalf jaartje verder en kan er weer een heleboel veranderd zijn. Ik kan mij wel inbeelden dat de mensen die op intake stonden, geschrokken zijn door het nieuws van roh.

Voila, ik moet al gaan want onze Tijl hangt aan mijn arm dat ik in de zetel moet komen zitten.

Veel groetjes
Kirsten en co

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 20:47
Mildred

12 / 07
hallo,

had de datum van 12/07 in mijn agenda genoteerd...
wordt er nog iets georganiseerd ?

groetjes,
MIldred
Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 16:04

Hallo Mildred,
Ik denk niet dat er op 12/07 nog iets georganiseerd wordt aangezien er hier op dit topic geen of weinig beweging meer is de laatste maanden .
Maar schiet me niet dood als ik me vergis .
Hoe gaat het met jullie ? Valt het wachten een beetje mee ?
Hoe lang staan jullie al op de wachtlijst nu en op welke plaats ? Het schiet niet zo op de laatste tijd geloof ik hè, hopelijk komt daar snel verandering in. Ik voor je !
Zai jian,
Greet

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 08:20
Ferkateli

Online Status Stuur bericht
Ik wil bij deze iedereen die op een wachtlijst staat bij Horizon sterkte toewensen, nu de dienst zijn deuren blijkt te sluiten. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid over je adoptietoekomst . Naar ik had begrepen zouden ze iedereen op de lijsten wel nog verder helpen, maar kon het NOG langer duren... Ik was al heel erg geschrokken, ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal niet goed van zijn...

Liefs,
Kat

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 17:32

hey,

het is al een tijdje geleden dat ik hier nog eens een berichtje achterliet he.
Vandaag hebben we een brief gekregen van kind en gezin dat we niet bij de ouders zijn die in september mogen staten maar dat we bij de volgende sessier er wel bijzullen zijn omdat we op nummer 20 staan.

Eigenlijk valt ons dat heel goed mee hoor, september hadden we zowiezo niet verwacht.
We hopen natuurlijk wel dat de volgende cursus niet té lang op zich laat wachten maar ja, das afwachten he.
ondertussen hebben we ons eigen kleine wondeertje dat op komst is he.
en met de operaties die komen zal hij/zij ook de nodige tijd vragen natuurlijk.
Aan al diegene die wel in september mogen beginne, veel geluk en we duimen hoor voor jullie, we zijn blij in jullie plaats

groetjes Akoos

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 21:40
Mildred

wachten
hoi Greetje,

Mijn antwoordje valt wat later maar ik kom hier ook niet meer dagelijks meelezen...

het wachten valt de ene keer wat beter mee als de andere keer....
t slechtste is dat we dachten dat we met onze voorkeur (jongen 4-6) vlug zouden schuiven...We zijn vertrokken op nummer 4 en staan nog steeds op nummer 4.... Ik heb zicht op de wachtlijst tot de toewijzignen vanaf december en sindsdien is er geeneen met deze voorkeur toegewezen geweest (behalve bij de siblings)... dat stemt me sommige dagen wel wat depri... ons dossier is blijkbaar ook nog niet verstuurd naar Ethiopie... Ze hadden gezegd waarschijnlijk eind juni maar we hebben nog niets gehoord.... das t lastigste... niets kunnen doen en wachten... Soit...
maar zondag vertrekken we op reis en zal ik heel dat adoptiegedoe ne keer van me af zetten (als we daar op de camping tenminste geen zwartje tegenkomen ).
nog vele groetjes,
Mildred
Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 12:24

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

ik ben hier vroeger een tijdje mee komen lezen, ik heb enorm veel interesse voor adoptie en hoop over een paar jaar ook de beslissing te kunnen nemen.

De laatste maanden heb ik niet echt tijd meer om hier mee te komen lezen, maar een andere mama die sinds een paar maand ook pleegmama is van een Afrikaans baby'tje vroeg of ik haar niet meer info kon geven over de Mickerline-producten. Is er hier een mama met wat ervaring die kan aanraden wat er precies nodig is? Ofwel hier op de topic ofwel via een mailtje of privé-berichtje, dat zend ik dan door naar Sharon.

Alvast bedankt!
Bianca

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]