Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 20:21 ingrid ![]() | Anne, ook is het bij mij tussen de oren doorgeschoten. De verjaardag van jouw zoon. Toch nog gefeleciteerd. Een fijne dag gehad? Ingrid |
| Vandaag @ 11:18 a3 ![]() | ik ben bepakt en bezakt en ga tot dinsdag naar mijn ouders. ik wens iedereen fijne, zonnige en warme dagen ![]() |
| Vandaag @ 13:02 Marjan | He Nea; het is goed hoor! Het was ook niet aanvallend bedoeld. Meer vragend. Wat heb jij het dan nog druk zeg! Zo met een gemeentedag voor de boeg. Knap dat je dat er nog bij doet! Gisteravond nog met Anna naar de huisartsenpost geweest. Nadat wij boodschappen hadden gedaan (de buurjongen heeft even opgepast) had ze 39,8 graden koorts. Veel te veel. Toch maar de huisartsenpost gebeld. Het komt niet van de oorontsteking. Gedacht wordt aan een hardnekkig virus. Vandaag gaat het gelukkig stukken beter. Anna gaat alleen steeds maar door en door. Tot ze er dus letterlijk zowat bij neervalt. Kon ze nu maar tot rust komen. Maar er gaat zoveel bij haar om in dat koppie van haar... Willen jullie nog een keer bidden voor Susan? Ze redt het nauwelijks meer nu Brian in het ziekenhuis ligt. De epilepsie begint weer bijna de kop op te steken. Ik ben erg bang dat ze een aanval krijgt terwijl er nu niemand is. Met Brian gaat het redelijk. Maar zijn spraak is erg slecht en ook heeft hij bijna geen gevoel in zijn linkerarm. Hij moet via het ziekenhuis door naar een revalidatiecentrum. Vanmiddag hebben ze het gesprek met de arts. Om 16.30 uur. Ik hoop zo dat het meevalt. En ik hoop ook dat Susan voor zichzelf maatschappelijk werk gaat aanvragen want het gaat niet lang goed meer, vrees ik... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger worden en christen zijn...