< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwanger worden en christen zijn...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwanger worden en christen zijn...
Gisteren @ 20:21
ingrid

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anne, ook is het bij mij tussen de oren doorgeschoten. De verjaardag van jouw zoon. Toch nog gefeleciteerd.
Een fijne dag gehad?

Ingrid

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:18
a3

ik ben bepakt en bezakt en ga tot dinsdag naar mijn ouders.
ik wens iedereen fijne, zonnige en warme dagen

Link naar deze reactie
Vandaag @ 11:50
Nea

Ingrid, fijn dat Levi nu zulke mooie nachten maakt.
Gaan jullie allebei met het kamp mee. Welke leeftijd is dat? En nemen jullie de kinderen mee? Gaat het van de kerk uit?

Marjan, oh ik klaag ook helemaal niet hoor. Het was heerlijk in mei/juni in de Ardennen. En we vinden het ook heerlijk om september/oktober nog 2 weekjes weg te gaan.
Maar het was zo grappig dat Anne hier iedereen een goede vakantie kwam wensen, terwijl mijn hoofd helemaal niet met vakantie bezig is. Ik ben juist extra druk met de voorbereidingen voor onze gemeentedag half september en ik ben gewoon aan het werk. De rest van de gemeentedag-commissie is straks met vakantie (gisteravond bij mij voorlopig de laatste vergadering gehad), dus de meeste acties liggen de komende 4 weken in elk geval op mijn bord. Als de andere 4 personen terug zijn van vakantie is de gemeentedag al bijna daar, dus dan gaan we de laatste puntjes op de i zetten.
Maar nogmaals, begrijp me goed, ik ben niet ontevreden over onze situatie. Ik vind het heerlijk dat ik niet in het hoog-seizoen met vakantie hoef. Ben blij dat wij nu (nog) buiten het seizoen om kunnen.
Arme Anna… Hoe gaat het nu met haar?

A3, fijne tijd bij je ouders. Maar waarschijnlijk lees je dit niet meer…

Wat een fantastisch weertje vandaag!
Vanochtend was ik om 9.00 uur al in de supermarkt te vinden. Bij thuiskomst de keuken gesopt, terwijl Luca lekker aan het spelen was. ’t Kleine mannetje om 10.15 uur in bedje gelegd en toen m’n ramen gedaan, beneden lekker alles schoongemaakt en gestofzogen en gedweild. Boven gesopt en gedweild. En nu ff achter de pc.
Vanmiddag ga ik met Luca lekker een stukje fietsen en heerlijke dingen halen bij de slager, de bakker, de groente- en de visman.
Vanavond komen vrienden bij ons eten. Omdat het zulk heerlijk weer is, heb ik besloten dat we gaan barbecuen. We leggen eerst de kids (zij hebben 2 meiden, 4 jaar & bijna 1 jaar) op bed en dan duiken wij lekker de tuin in met al die heerlijkheden. Mmmmm, af en toe is dat zo lekker he, eten...
Hoe het met mijn lijn gaat? Ahum, niet teveel over nadenken. Hihi…

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:02
Marjan

He Nea; het is goed hoor! Het was ook niet aanvallend bedoeld. Meer vragend. Wat heb jij het dan nog druk zeg! Zo met een gemeentedag voor de boeg. Knap dat je dat er nog bij doet!

Gisteravond nog met Anna naar de huisartsenpost geweest. Nadat wij boodschappen hadden gedaan (de buurjongen heeft even opgepast) had ze 39,8 graden koorts. Veel te veel. Toch maar de huisartsenpost gebeld. Het komt niet van de oorontsteking. Gedacht wordt aan een hardnekkig virus. Vandaag gaat het gelukkig stukken beter. Anna gaat alleen steeds maar door en door. Tot ze er dus letterlijk zowat bij neervalt. Kon ze nu maar tot rust komen. Maar er gaat zoveel bij haar om in dat koppie van haar...

Willen jullie nog een keer bidden voor Susan? Ze redt het nauwelijks meer nu Brian in het ziekenhuis ligt. De epilepsie begint weer bijna de kop op te steken. Ik ben erg bang dat ze een aanval krijgt terwijl er nu niemand is. Met Brian gaat het redelijk. Maar zijn spraak is erg slecht en ook heeft hij bijna geen gevoel in zijn linkerarm. Hij moet via het ziekenhuis door naar een revalidatiecentrum.
Vanmiddag hebben ze het gesprek met de arts. Om 16.30 uur. Ik hoop zo dat het meevalt. En ik hoop ook dat Susan voor zichzelf maatschappelijk werk gaat aanvragen want het gaat niet lang goed meer, vrees ik...
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]