< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » op naar een winterkindje!!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
op naar een winterkindje!!!!
22/08/2008 @ 09:18
Lotje

Online Status
Vandaag zijn er dan eindelijk wel gearriveerd helaas. Wel raar hoor zo maar een week overtijd. Vorige keer toen ik het spriraal heb laten verwijderen zat ik gelijk goed in mijn cyclus. Hopen dat deze nu ook weer gewoon regelmatig is.

Groetjes Lotje

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:25
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee Lotje, jammer dat de nu gearriveerd is... Hopelijk wordt je cyclus nu wat korter, of liever, blijven de 9 maanden weg!!
Je was nu in de tussentijd aan de pil gegaan toch??
Ik heb tussen de geboorte van Evi en deze zwangerschap niets gebruikt, alleen condooms. Mijn cyclus was wel heel onregelmatig (van 27-35 dagen), maar mijn lichaam was wel gelijk weer ingesteld op een zwangerschap, zo bleek Ik wist ook dat ik af en toe een langere cyclus had, dus ben ook niet te vroeg gestopt met klussen. En ik had deze keer inderdaad een lange cyclus (35 dagen)

Ik heb nu net mijn eerste werkweek gehad, en heb het overleefd. Heb het gelijk erg (te) druk, en dat blijft de komende weken helaas zo. gelukkig hou ik dit jaar veel vakantie over en kan ik na mijn verlof nog een paar weken vakantie plakken, heerlijk vooruitzicht!

Sterre: hoe was je echo?!?!?

Fijn weekend allemaal!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 23:37
Ieniemienie

hoi allemaal

ik ben hier ook weer eens verzeild geraakt. Kon het een tijdje eigenlijk niet aan, heb het echt heel erg moeilijk gehad met de MK en de nasleep, nu eigenlijk nog wel een beetje. Mijn bekkeninstabiliteit is namelijk weer knalhard teruggekomen en nu ben ik weer in therapie om mijn lijf weer een beetje op te krikken. In ieder geval betekent het dat ik nog lang niet mag gaan nadenken over toch een tweede... want als ik nu weer zwanger wordt dan kan ik blijvende schade houden en hoe graag ik ook nog een kindje wil, die heeft ook niets aan een stompelende moeder...

fijn dat de zwangerschappen zo goed vorderen hier! Gaat echt hard zeg! Maarja mijn kleine grote boef is ook al weer 19 maanden... We zijn bezig met het plannen van zijn nieuwe kamer, hij schuift een kamer op (we houden de babykamer zoals die is in de hoop...) en krijgt een kamer vol auto's! Daar is hij (heel gek, wij hebben er niets eens eentje) helemaal weg van!
Verder is Christiaan ook eindelijk gaan lopen! Loopt helemaal los nu en kan ook al vanuit zitten zelf gaan staan. We zijn supertrots!
Vorige week een spannende week gehad: toen zijn bij Christiaan buisjes geplaatst in zijn oren en zijn zijn amandelen geknipt. Het was doodeng om hem weg te brengen voor de "operatie" maar gelukkig is alles goed gegaan en knapt hij snel weer op. Nu hopen dat het ook echt werkt en hij niet meer 2x per maand ziek is met elke maand oorontsteking...

groetjes Ineke

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 20:19
Suus

Hee Ineke,
Ik kan me voorstellen dat je het heel moeilijk hebt gehad met je miskraam en de nasleep Wat vervelend zeg, dat die bekkeninstabiliteit zo erg is teruggekomen!! Ik hoop dat het weer goed gaat komen, zodat jullie ook over een 2e na kunnen denken!

Wat leuk dat je kleine mannetje nu ook loopt! En hopelijk is hij nu minder vaak ziek!

Hoe is het met de rest van de dames? Iedereen van het lekkere weer genoten??

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]