< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » wanneer vruchtbaar na miskraam??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
wanneer vruchtbaar na miskraam??
25/08/2008 @ 11:06
leen

Online Status Stuur bericht
veel sterkte hoor meid.
u kindje in u armen houden en dat dan moeten afgeven, amai.je komt er bovenop als jullie samen sterk zijn daar ben ik van overtuigd en wij zijn hier ook voor een babbelke.

xxx
Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 19:41
wendy

Online Status Bekijk profiel
eerst en vooral wil ik iedereen hier op het forum bedanken voor de enorme steun als ik weer eens een dipje heb,nu is het beter maar toch bedankt iedereen!!!!!!!!

prutske,test opnieuw,die onzekerheid maakt je gek he,ik ben nieuwsgierig.

roomanski,ik weet niet echt wat zeggen,dit moet verschrikkelijk zijn,wat denk ik aan jou meid

lisa,jij was er ook altijd voor mij dus ben ik er ook voor jou,hoe gaat het nu? ik begrijp je wel hoor maar ze zeggen soms,hoe zieker hoe beter en hoe meer kans dat je kindje blijft leven,probeer daar je moed uit te slaan.

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 19:53

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi meiden

Hey prutske ik zag dat jij ook precies net zo overtijd ben als ik in de cylcus.
Maar ik heb hem maar even voor het gemak op 40 dagen gezet.
Dus bij jouw ook nog geen positieve testen.
Heel verveldend he..ik had ook als laatste dag 21 juli.
Sorry dat ik zo even in jullie gesprek kom vallen.

X Bambi

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 21:28
prutske04

hey ja het is vervelend.

maar ik ben bena uit men lijden verlost. de dokter heeft me voorgesteld om een echo te laten nemen van men buik om te zien of ik iets aan het laten groeien ben in men buik, of een kistje of iets anders. er moet een reden zijn waarom het zo lang duurt. met de echo weten we exact wat er scheelt, zwanger of niet morgen is de grote moment. ik hoop van wel, ik kan best wel goed nieuws gebruiken. morgen om 16.45 echo dus ...

hop naar het dagverhaal,
ik heb vandaag de uitslag van senne's onderzoek bij het COS gaan aanhoren. hij heeft autisme. alhoewel ik me al een tijdje voorbereid heb dat er iets was ben ik toch nog verschoten. het doet toch geen goed om dat te horen van je kind maar ben blij dat we nu eindelijk senne kunnen helpen en gelukkig maken. hij is al een tijdje niet meer gelukkig op school en nu weten we ook waarom. tijd dus voor de aanpak en niet stilstaan.en nu de school nog het nieuws vertellen. pff we zullen er wel doorkomen zeker. sorry meiskes als ik hier kom zagen nu, maar kheb het af en toe nog heel moeilijk . senne is al 4 jaar een zorgenkindje, zelfs mijn eigen mama wil dat ik geen 2de kindje krijg om zeker te zijn dat senne niets te kort gaat komen, maar dat gaat niet gebeuren echt niet. senne krijgt alles wat hij wil en zal al de nodige begeleiding gaan krijgen die nodig is.
ik ga slapen, ben moe door al de dingen rond me, eventjes te veel geworden in men hoofdje
xxxjes greet

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:45

HEy Wendy,

ja ik weet het maar tis toch erg lastig hoor. Ik droom ook bijna dagelijks dat ik bloedverlies heb, raar hoor. OVerdag gaat het maar s'nachts niet te doen.

HEy Bambi,
heb even je profiel gelezen, is ook niet niets e bij jou! Veel succes in ieder geval.

Hey Greet,
ik denk dat een broer/zusje zelfs goed zal zijn voor je kleine Senne.
Hopelijk straks goed nieuws! Ik alvast mee.
groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:09
wendy

hey lisa,
ik begrijp het hoor meid,wat een miskraam al niet met je doet he.
ik droom dikwijls dat ik opnieuw zwanger ben,pff,waarschijnlijk door er teveel met bezig te zijn.

hey greet,
en wat nieuws meid?
en jou senne zal heel gelukkig zijn met een kleintje bij hoor.
maak je niet teveel zorgen,die kindjes zijn inderdaad ook gelukkig,nu je weet wat het is zal het nog beter gaan hem te begrijpen.
dikke

bambi
ook van mij veel succes toegewenst en een

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:39
prutske04

geen zwangerschap, geen kistje, niets te zien.

de dokter zit met een raadsel .... als ik volgende maandag nog geen duivels heb gehad moet ik naar de gynecoloog.

het is vreemd.

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:40
prutske04

kom morgen wel weer maar senne doet vrij ambetant nu en tis niet om uit te houden, er komt een vriend sfs langs en hij weet dat en nu is er geen zeg meer aan

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 19:50
wendy

hey prutske,
ik hoop dat je niet teveel op een zwangerschap had gehoopt anders is het zo een zware klap.
ons lichaam houdt ons dikwijls voor de gek.
hopelijk gaat het wat met je.
grt wendy

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:48

Hoi Meiden

Allereerst Lisa gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk hen je gauw een mooie echo in handen

Romaanski heel zwaar wat je hebt meegemaakt, sterkte zeg.
Ik moet de rest nog even bijlezen..veel bladzijdes..hihi

Ja Prutske ook een lastige uitslag van die echo he.
Weet je nog steeds niet veel. Stond je cylcus stil? Of wisten ze niet goed waar in de cylcus je zit.
Ik zat te lezen dat dit dus je eerste cylcus is na je miskraam,
pff ik weet er alles van van miskramen zeer emotioneel he.
Nog een hoopje is dat ik bij Iris een late bevruchting had en pas op de 41e dag posit testte.. Ik heb vanmorgen ook nog even getest, zo van wie weet heeft de gynea het fout ingeschat maar negatief helaas.

Ik heb zondag ook een echo gehad.
Ging met veel buikpijn naar de huisarts en die stuurde me door naar het ziekenhuis. Hij dacht aan blinde darm onsteking.
Daar aangekomen geen blinde darm onsteking, alle testen gedaan.
Mocht door naar de gynea voor een echo.
Ik was er al bijna van overtuigd dat het een cyste was. had ik eens eerder al gehad en ook met die klachten.
Krijg een echo en wat ze zei is dat de cylcus volledig stil ligt.
Er waren wel een paar kleine blaasjes te zien.
De cylcus moest zich nog gaan herstellen dus "rustig" afwachten.
Vandaag had ik nog een bel afspraak staan waarin ze vroeg hoe het ging.. ja..nog steeds wat buikpijn, net als bij jouw die syptomen had ik ook dat misselijk veeeeel plassen etc etc. De laatste week is dit allemaal wat afgenomen.

Nu had ik gauw maar eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen wanneer ik dan terug mocht komen, dat mocht over 3 maanden.
Maar hoefdde me geen zorgen te maken was volstrekt "normaal"na het gebruik van implanon. Maar ja leuk is anders he.
Ik denk nu ook wel eens maar kunnen wij dan niet beter veilig klussen..
want dadelijk zit ik over een half jaar nog zonder ongi en ben ik ineens wel zwanger maar dan al een hele tijd..
Nu weet ik immers nog niet of ik weer een eisprong ga krijgen.
Dat vroeg ik ook, dus ik moet eerst een eisprong hebben voor daarna een menstruatie te krijgen en het antwoord was ja.
En ik zei en die kleine blaasjes gaat dat dan nog wat worden?
Dat was ook niks van te zeggen. Pff ik had liever volgende week terug gegaan om te controleren maar ja omdat je nog maar net met de anti conceptie gestopt bent mag je dat eerst even "gezellig" zelf afwachten.
Weet je wat het stomme is wat ik dan vind,
eerst kreeg ik met de implanon ook geen regels maar voelde me evengoed vrouw maar nu ik geen anti conceptie meer gebruik maar niet vruchtbaar ben voel ik me ineens zo geen vrouw meer.
Zo'n dubbel gevoel
Ik zit wel te denken om ovu testjes te kopen maar ik weet niet of dat niet een heel duur grapje gaat worden, en ik hoeverre heeft dat zin dan.
Ik ben nu wel gestopt met teunisbloemolie, omdat deze ook de menstruatie minder hevig kan laten zijn en verkorten dus wie weet heeft deze olie mijn cylcus wel stopgezet.
Deze gebruikte ik voor de PMS klachten en die had ik dan wel weer terwijl mijn cylcus stil lag.
Ja, sorry voor het lange verhaal. Dat heb jij denk ik ook he..zoveel vragen en zo weinig antwoorden. Frusterend he.

X Sacha

[Laatst gewijzigd door bambi29 - 26/08/2008 @ 22:01] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 08:40
prutske04

hier zijn de

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 09:50

ah prutske,

zo jammer!

Lisa

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 18:15
wendy

oh prutske,
het is zo frustrerend he,maar je weet nu toch tenminste wat het is he.
gaat het beetje?
wendy

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 21:10
veronique

he prustke
hoe is het met je
veel last van je regels
en hoe gaat het verder
groetjes vero

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 21:13
veronique

he wendy
hoe is het met je

groetjes

he lisa
hoe is het met je ,nog veel last van misselijkheid.en veel moe

gr vero

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:11

Hey Veronique,

lang geleden hoor.
Met mij alles redelijk, misselijk maar te doen dank zij de postafene. Vrijdag mag ik terug naar de gyne, ben benieuwd of alles goed is. Ik heb al een dik buikje en kan het bijna niet meer wegsteken. Op het werk hebben het al verschillende personen komen vragen... Je kan er eigenlijk niet meer naarst zien, ik denk dat ik zeer vlug zwangerschapsbroeken zal moeten dragen . Probleempje, ik heb die uitgeleend en als ik terug vraag weten die ook hoe laat het is. Ik ga zeker niet tot 12 weken kunnen wachten om het te zeggen dus ik denk als ze vrijdag zeggen dat alles goe is dat ik het aan mijn moeder zal vertellen.

groetjes

hoe gaat het hier met de rest?

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 11:30
wendy

amaai dat is hier stilletjes,alles goed met iedereen?

hallo veronique,
met mij gaat het redelijk goed,ik ben nu wel ziek,juist tijdens mijn klusdagen natuurlijk maar heb aan de dokter wel medicijnen gevraagd die geen kwaad kunnen voor een eventule zwangerschap.
en soms beetje moeilijk he,omdat het maar niet lukt.
hoe gaat het met jou?

hey lisa,
je kan nog lang zwijgen,bij mij wist mijn mama het direct,maar ik denk dat ik de volgende keer ga wachten tot de eerste echo goed is.
je kan misschien kleedjes dragen met daaronder een callecon,is u buikje redelijk vrij.

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 12:45

Hey Wendy,

amaai das wel pech dat je juist dan moet ziek zijn...

Ja maar een moeder kan je niet veel wijsmaken e. Gisteren vroeg ze nog, moet ge mij niets vertellen??? Ik heb ze nog kunnen overtuigen dat ze het mis ophad maar lang zal ik het niet meer kunnen volhouden. Ze heeft het trouwens ook nooit geweten van mijn MK.

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:31

pff zo kalm hier...

Niemand iets te vertellen???

Hoe gaat het met jullie of hebben jullie het te druk met klussen???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]