He he, daar ben ik dan eindelijk
Nou, ik kan het verklappen hoor! We hebben een hele mooie lieve meid: Mariska!!!Geboren op 13 augustus om 14.56 uur. Ze is ook een flinkerd, ruim 7 pond!
Dus, Denise had gelijk!
Jeetje, wat kost zo'n kleintje veel tijd zeg

. Ik had naast nog niet eens tijd om achter de computer te kruipen ook nog niet de energie en kon het fysiek nog niet (hechtingen....en bekken, waar ik nog steeds last van heb helaas, ik zit nu op 2 kussens even alleen te piepen op het forum

).
Ja, ik heb jullie veel te lang in spanning moeten laten zitten, was niet mijn bedoeling!!!! Ik kan eigenlijk sinds een paar dagen weer een beetje lekker zitten...
Nu de bevalling. Ik vond hem wel zwaar. Jeetje wat doen die weeen pijn zeg. In het begin dacht ik het wel aan te kunnen, maar hoe heviger ze werden.....
Het begon allemaal 'snachts de 12de augustus op 13 augustus. Ik wist toen niet dat het een teken kan zijn, dat je aan de diaree bent. Ik was dus flink aan de diaree, blijkbaar bereid je ljf je voor om je 'leeg' te maken. En ik wist niet waar mijn darmen nu zo'n beetje zaten, dus had wat last van krampen/weer terug op zijn plek laten komen van mijn darmen....dacht ik dus....Maar toen begon ik er een regelmaat in te ontdekken en voelde ik het meer vanvoren. Huh? Zijn het weeen??????Even bigehouden en ze kwamen al om de 2 tot 4 minuten. Toch nog aangekeken (het was half2 'snachts) tot ca 3 uur en toen mijn ventje wakker gemaakt, nou die was klaarwakker! Nog even gedouched om te kijken of het oefenweeen waren, nee dat dus niet. He shit dacht ik ook, waarom nu de 13de

.
Om half vijf de vk ebeld en die kwam een kwartier later al. Ik bleek 3-4 cm ontsluiting te hebben wat al heel netjes was. 4 uur later kwam ze weer, wat een tegenvaller:maar 4- 5 cm. Bah, schoot niet echt op, terwijl ik wel om de 2-4 minuten weeen had. Ze heeft toen mijn vliezen gebroken en ze zei dat de weeen heviger werde. Nou dat heb ik geweten!!!!!Jeminee. Ik wist op den duur niet meer hoe adem te halen! Het is dat mijn ventje mee pufte, anders wist ik het niet meer. 3 uur later zou de vk weer komen (ik wilde overigens thuisbevallen), nog een domper: maar 4-5 cm ontsluiting. Als het niet opschoot moest ik alsnog naar het zk....Op mijn zij gaan liggen hielp en uiteindelijk om half2 mocht ik gaan persen. Na driekwartier schoot dat nog niet helemaal op en dreigde ik weer naar het zk te moeten. Argh, dat wil je dan echt niet meer! Blijkbaar is er een max in tijd dat je kunt persen (anderhalf uur). Ik heb dus bijna anderhalf uur zitten persen, en op het laatst moest ze helaas toch een knip zetten, maar toen was ze erook na 2 weeen. Jeetje, wat was ik blij maar doodop! Het is echte topsport hoor! Met drie coaches (kraamhulp, ventje en vk), maar ben zo blij dat het thuis gelukt is! Na 5min of zo vroeg ze vk nog of we al het geslacht wisten. Uh, nee

Een mooie verrassing een meisje!!!!
En wat doet ze het super zeg. De borstvoeding gaat perfect, waar ik heel blij mee ben!!!
Over de gebroken nachten hoef ik natuurlijk verder niets te zeggen. Ik moet vooral nog veel rust houden. Als ik opsta zie ik vaak nog wat duizelig en mijjn bekken wil nog niet echt. De ehchtingen doen gelukkig al midner pijn, maar het is nog wel blauw daaronder. Geduld is een schone zaak.
Verder mis ik de kraamhulp enorm (oh wat heb ik gelhuild nadat ze weg was!!!!). Mijn ventje moest do al werken en a.s. maandag weer fulltime. Oef, zie er wel tegenop!!!
Even genoeg leesvoer voor jullie
Tot gauw!!!!!
Liefs, Sanne