< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » De Clomidjes

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/09/2008 @ 17:42
Lonneloes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé Tessa,

Ik ben echt blij dat ik alles kan doorgeven ja!! En ik vind het ook gewoon leuk om er nog een zoontje bij te krijgen. Ik vind mezelf wel een jongensmama!

Nog een goeie twee maanden werken en dan kan ik rusten. Ik begin echt al af te tellen!

Groetjes

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 15:59
Tessa

Ja net zoals ik mezelf altijd als een meisjesmama zag

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 19:06
ikke

He Lonneloes!

Hierbij wil ik je even meedelen dat Tessa vandaag al is bevallen van een kleine dochter Lyna!! Veel te vroeg natuurlijk, maar ze ademde gelijk zelfstandig, dus een vechtertje is ze wel!
Ze moest na controle naar het ziekenhuis omdat de kleine in 3 weken tijd nog geen 100gr. was aangekomen!!! Dus wilde ze haar een injectie geven voor longrijping als ik me niet vergis! De navelstreng kreeg weerstand waardoor de kleine niet genoeg voeding binnenkreeg. Als de injectie niets uithaalde zouden ze het halen, dat is dus nu gebeurd! Als het goed is, is het zo gebeurd, precies weet ik het niet! Maar dan ben je even op de hoogte! Ze ligt nu natuurlijk in de couveuse!!
Ik hoop dat ze goed aansterkt en een gezonde dochter mag zijn straks!!!

Liefs ikke

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 08:04
Lonneloes

Hé Tessa,

Proficiat met de geboorte van Lyna!!

Hopelijk sterkt jullie kleine meid snel aan en gaat alles verder goed met haar!!

Ikke,

Bedankt dat je dit effe komt melden! Hoe is het met jou? Begin je al last te krijgen van kwaaltjes?

Uiteindelijk zijn we niet lang met z'n drietjes zwanger geweest hé

Hier is alles goed denk ik. Onze mini-man laat zich nu echt duidelijk voelen en gisteren heeft Johan hem voor het eerst kunnen voelen.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 11:56
Tessa

Voor meer nieuws en foto's : http://www.ons3dekindje.babysite.be

Ze is zooooooo klein maar oh zo lief

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 12:01
Tessa

Even een korte update hoe het met onze kleine meid gaat.Ze doet het prima! Sinds gisteren proberen ze de ondersteuning op haar ademhaling af te bouwen.Dit wil zeggen dat deze af gaat gedurende 1 uurtje meerdere malen per dag.Haar parameters blijven in dit uur heel goed dus gaat men dit stilaan afbouwen tot 2 uurtjes zonder enz...
Haar maagje was ook al aan het beteren.Van de week kwam daar nog veel slijmpjes uit maar dit was vandaag ook al véél beter.Als dit morgen ofzo ok zou zijn mag ze voeding beginnen krijgen.Nu krijgt ze enkel suikers en eiwitten.
Ze hebben haar vanmorgen nog eens gewogen en ze was afgevallen tot 820gr.Wat normaal is want de eerste dagen vallen alle baby'tjes af.
Ze mag tot ongeveer 10% afvallen dus heeft ze nog een klein beetje reserve.Hopelijk mag ze vanaf morgen borstvoeding beginnen krijgen zodat ze terug kan beginnen aankomen.En dan zijn we vertrokken he...

Tot een volgende update!

Groetjes vanwege de trotste mama en papa

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 19:29
Lonneloes

Hé Tessa,

Wat fijn dat het toch goed gaat met jullie dochtertje!! Ik hoop dat ze snel van je lekkere borstvoeding mag smullen Lukt het allemaal goed? Ik kan me niet meer herinneren of de tweeling bv kreeg.

Ook knap dat ze al af en toe een uurtje zonder zuurstof kan!

Groetjes

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 07:18
Lonneloes

Hé Tessa,

Ik heb effe de update op de site gelezen. Ik ga volop duimen voor het buikje!!

Het moet inderdaad heel leuk zijn om je kindje nu al een tijdje dicht tegen je aan te mogen houden!!

Groetjes!!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:02
Tessa

Hey,

wauw jij zit ook alweer in de helft van je zwangerschap! Gaat snel he?

Ons kleine pruts doet het nog steeds uitstekend hoor.Haar buikje is beter en ze krijgt sinds vorige week voeding,eindelijk! Ze zit nu op 8 voedingen.Ze gingen vandaag eens navragen wanneer ze met borstvoeding mag beginnen.Wordt tijd want haar lade van de diepvries op de afdeling zit vol dus moesten we het hier thuis invriezen maar die begint ook vol te zitten.Jaja hebben een serieuze voorraad moedermelk

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]