< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg (België) uitgerekend begin 2007

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Limburg (België) uitgerekend begin 2007
07/01/2008 @ 12:40

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey E,

En hoe gaat het ermee? Ben je er nog????
H0oe gaat het met e kindjes? Loopt je Emily al ofzo

Hier gaat alles prima, we zijn net terug thuis van een weekendje centerparc, en dat heeft echt wel deugd gedaan! Lekker luieren en ontspannen en dan ook nog een leuk gaan zwemmen met de kindjes Het was gewoon super!

En hoe gaat het daar bij jullie, al volledig klaar met het nieuwe huis? Groot genoeg voor jullie 4 of gaan jullie voor een groter gezinnetje?

Ik moet toegeven dat ik dit weekend toch weer ben beginnen twijfelen hoor, ik wou het eerst absoluut bij 1tje houden (dus dat wil zeggen 3 ieder weekend) maar ik heb afgelopen weekend zo van die kids samen genoten dat 1tje meer of minder het verschil nu niet onmiddelijk zal maken... ik twijfel er dus sterk aan om mijn vriend zijn zin te geven en toch nog voor de laatste 4de kleine te gaan.. Alleen wel pas zodra ons huis volledig klaar is hé!

Zo ik ga maar eens verder met de was doen want ben weer serieus achter nu met dat weekendje!

Doei doei
Grtjs
Sabrina

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 20:02

Online Status Stuur bericht
iemand in bree bevallen?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]