Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/03/2008 @ 11:02 | zwanger ???? Ik ben 35 jaar nu en de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 februari 2008. Het is nu 27 maart. Ik heb sinds een jaar een cyclus van 28 of 29 dagen met 1 uitzondering van twee maanden gelee. die was 23 dagen. Borsten zijn behoorlijk opgezwollen. Ik heb een test gedaan , die was negatief. Ik heb echter wel heel veel water gedronken overdag. Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn je of jullie reakties hierop. Ik ben chronisch ziek en voor mij is het heel belangrijk om te weten of ik wel of niet pregnant ben , het is overigens wel welkom . groetjes ........ |
| 27/03/2008 @ 11:36 ikke | heb je test met ochtendurine gedaan? dat geeft meestal beter resultaat. ook door veel te drinken kan het zwangerschapshormoon minder geconcentreerd zijn. misschien test je best nog eens over een paar dagen |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ben ik nu zwanger??