< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » ben ik nu zwanger??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
ben ik nu zwanger??
20/03/2008 @ 13:15
Bianka 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou ik vind het echt heel moedig van je! en wie weet komt nu wel de waare op je pad! Heel veel succes veders, en hou hem buiten de deur he. je hoort zo vaak dat ze weer aan komen klopen en ze zo weer aangenomen worden! niet in trappen dus.

Groetjes Bianka
Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 11:02

zwanger ????
Ik ben 35 jaar nu en de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 februari 2008. Het is nu 27 maart. Ik heb sinds een jaar een cyclus van 28 of 29 dagen met 1 uitzondering van twee maanden gelee. die was 23 dagen.
Borsten zijn behoorlijk opgezwollen. Ik heb een test gedaan , die was negatief. Ik heb echter wel heel veel water gedronken overdag.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat zijn je of jullie reakties hierop.
Ik ben chronisch ziek en voor mij is het heel belangrijk om te weten of ik wel of niet pregnant ben , het is overigens wel welkom .

groetjes ........
Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 11:36
ikke

heb je test met ochtendurine gedaan? dat geeft meestal beter resultaat. ook door veel te drinken kan het zwangerschapshormoon minder geconcentreerd zijn. misschien test je best nog eens over een paar dagen
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]